52.bölüm

1.3K 107 16
                                    

Sonunda gelmişti, o hep beklenen düğün haftası.
Aras Berk ve Zeynep, son bir aydır kimseyi karıştırmadan düğün hazırlıklarını yapıyordu.

Aras Berk'e kalsa, ona evlenelim dediği günden bikaç gün sonra yine evlenirdi, ama Zeynep, 'İlla düğünüm hayalimdeki mekanda olacak.' dediğinden, konuştukları günün iki ay sonrasına boş gün bulabildikleri için, beklemişlerdi.

Zeynepti bu, kafaya birşeyi koyduysa illa ki yapılacaktı. Aras Berk ise Zeynep'in daha öncelerde çektiği sıkıntıları bildiğinden, hayal ettiği gibi bir düğünü hakettiğini düşünüyordu ve bu konuda ne isterse yapmasına müsaade etmişti.

Genç kız prova odasından üzerinde mavi elbisesiyle çıktığında, herkes ona hayran kalmıştı.
Düğünden iki gün önce yapacakları bekarlığa veda partisinde bunu giyecekti.

Aras'la beraber yapacaklardı partiyi, ayrı ayrı eğlence istemiyordu genç kız, müstakbel kocası hep gözünün önünde olsun istiyordu.

Hem gecenin sonunda yine bindallı giyip, kınasını da yaktıracaktı. Yani adetlere ters gelen bir durum olmayacaktı.

Herşeyin kusursuz ve istediği gibi olması için elinden gelen herşeyi yapacaktı.

Provaya birlikte geldiği görümceleri, Ceren ve Aras'ın kuzeni Aybüke yan yana oturmuş Zeynep'i izliyorlardı. Genç kız eteklerini tutarak kendi etrafında dönerken, kızlar ona beğeniyle bakıp övgü dolu sözler söylüyorlardı.

Gelinliğini de deneneyip aynada kendine bakarken, şimdi bile bu kadar heyecanlıysa, düğünde nasıl hissedeceğini düşündü genç kız.

O sırada kızlara döndüğünde, kapıdan içeri giren Aras Berk dikkatini çekti.

Gülümseyen ifadesiyle kendine baktığında bi kaç saniye duraksadı müstakbel kocası. Yavaş adımlarla yanına yaklaştığında, genç kızın kalbi son sürat atıyordu.

"Zeynep!" diye fısıldadı Aras Berk, ama başka bişey diyemiyordu. Onlar birbirlerine bakarken, Aybüke araya girip,

"Aras abi çıkar mısın lütfen? Gelini düğünden önce gelinlikle görmek uğursuzluk getirir" dediğinde Aras Berk, alayla gülüp kız kardeşlerine baktı.

"Böyle şeylere inanmadığımı, ve romantik anlara limon sıkan çocuklara ne ceza verdiğimi siz mi söylersiniz, yoksa ben mi?" dediğinde ikizler aynı anda gülümseyip,

"Aybüke durma kaç!" dediler.

Kızlar bu duruma gülüşürken, Zeynep tekrar Aras Berk'e döndü, çünkü Aras'ın geldiğinden beri, elinde duran siyah kutuda ne var merak ediyordu.

Genç adam Zeynep'teki meraklı bakışları fark edip , yavaşça kutuyu açtı.

"Güzelliğini tamamlayacak parçayı ben seçmek istedim" dediğinde, genç kız kutudaki ayakkabıya kalp çıkaran emoji modunda bakakaldı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ZORAKİ DOSTLUK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin