38.bölüm

1.3K 111 24
                                    

Bitmişti... Sonunda dış kapının dış mandalı olmaktan kurtulmuştu Aras Berk.
Alt tarafı bi askere gitmişti. Neler olmuştu 6 ay içinde. Ve genellikle, herşeyi sonradan öğrenmişti genç adam ve bu onu yaralamıştı

Zeynep'in tedavi sürecini Anıl'dan öğreniyordu, çünkü diğer aile üyelerine de biraz tepkiliydi.
Zeynep ise tamamen muammaydı... Onu çok özlemişti. Öyle bi özlemdi ki bu, bazen kalbinin içinde ezildiğini hissediyordu, ama yine de ona bi adım atmıyordu. İyiydi çok şükür ve bunu bilmek yetiyordu şimdilik.

İçinde bir yerlerde çok kızgındı. Onu öyle bir yabancı hissettirmişti ki Zeynep, ilk defa sevgisinden şüphe etmişti...

Yolculuk sonunda bittiğinde, memleketinin sıcak havasını bile özlediğini fark etti. Eylül ayında bile sıcaktı Adana, ama yapacak bir şey yoktu.

Bir taksiye atlayıp evine geldi. Eve girmeden önce yan tarafa baktı. Zeynep'in odasının, her zaman aralık olan perdesi kapalıydı. Onu çok özlemişti ama, Zeynep'i kendisinden uzak durduğuna pişman edecekti.

Zile bastığında kapıyı açan Nergis şaşkınca bakıp,
"Abiiii!!!" diye bağırırken Aras Berk, bu cırtlak sesle yüzünü buruşturdu.

Kardeşine sevgiyle sarılırken onu ne kadar özlediğini anladı.
İkisinin sesine gelen ailenin diğer üyeleri de koşup, Aras Berk'le sarılmak için sıra bekliyordu.
Hakan oğluna sarılıp,
"Yine bizi kandırdın, yarın gelecektin hani, biz seni karşılayacaktık, taksilerde sürünmeyi çok mu seviyorsun?" derken genç adam, çocuksu bir gülücük sundu babasına.

Birlikte güzel bi akşam yemeği yerken, Aras Berk'in yokluğunda olan herşeyi konuşmuşlardı. Herkes Aras'ın tepkisini bilmediği için, Zeynep'le ilgili birşey demiyordu.

Yemekten sonra babasıyla çalışma odasına girip, şirkette neler kaçırdığını sordu Aras Berk. İşle ilgili bir sürü soru sorup, babasından cevabını aldıktan sonra, yüzünde memnuniyet içeren bir gülümsemeyle dinliyordu.

Hakan bir süre sonra, son projenin detaylarına dalan oğluna baktı.

"Aras..." diyerek onun dikkatini çekmeye çalıştığında, genç adam beklentiyle babasına baktı.

"Zeynep haftasonu dönüyor oğlum, tedavisi bitmiş."

Aras Berk ifadesini gizlemeye çalışarak
"Öyle mi? Sevindim..." dediğinde Hakan şefkatle oğluna baktı.

"Oğlum, bir aydır kızın ne aramalarına ne de mesajlarına cevap vermiyormuşsun ama Zeynep'le ilgili herşeyi Anıl'a sorup duruyormuşsun. Ne yaptığını anlayamıyoruz" dedi

Aras Berk sıkıntılı bir nefes verdi.

"Baba, biliyorum, belki kendince haklıydı ama ağır geliyor. Benden habersiz gidip, herkesi tembihlemesi ve telefonlarıma çıkmamasına mantıklı bir açıklama bulamıyorum."

Hakan oğlunun elinde döndürüp durduğu kalemi, alıp masaya bıraktı.

"Ne olacak peki, ondan ayrılacak mısın?" diye sordu.
Aras Berk o an başını yerden kaldırıp babasına baktı.

"Bilmiyorum baba, ama bildiğim bişey varsa da Zeynep'in hayatında ne rolde oynadığımı test etmenin zamanı geldiği..."


                            ***

Naz işlemi bitmiş saçlarına göz attığında, sonuçtan memnun bir şekilde gülümsedi.

Çok farklı hissediyordu, çünkü saçları doğal sarı olduğu için, boyatmayı hiç düşünmemişti ama, kocası isteyince neden olmasın demişti. Şimdiyse iyi ki denediğini düşünüyordu.

ZORAKİ DOSTLUK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin