Aras Berk yeni güne gözlerini açtığında, üzerinde hissettiği ağırlıkla gülümsedi.Bir ay olmuştu evleneli, ve erken uyanmaya alışık olduğu için, hep karısından önce uyanıyordu. Zeynep her seferinde ondan sonraya kaldığı için mızmızlansa da, adamın haliden bir şikayeti yoktu.
Karısını yavaşça göğsünden kaldırıp yatağa bıraktı adam. Saat altı buçuktu henüz.
Banyoya girip çıktıktan sonra, üzerine eşofmanlarını geçirip yürüyüşe çıktı. Mis gibi bahar havasını içine çekerken, apartmanın bahçesinden çıktı.Evleri Seyhan nehrine yakındı ve nehrin çevresinde yürüyüş yapabileceği bir alan vardı.
Hafif tempolu bir yürüyüşten sonra koşmaya başladı, bir süre sonra yavaşladığında karşısında tanıdık bir sima görünce durdu.
"Esra, merhaba nasılsın?" diye sorunca genç kız ona baktı.
"Aras Berk! Sana da merhaba, iyiyim sen nasılsın?" dediğinde hafif tempoda yürümeye devam ettiler.
Esra, yakın bir aile dostlarının kızıydı ve aileleri kısa bir süre de olsa, bir işte ortak çalışmışlardı.
Esra Aras Berk'e bakıp aklındakini sordu,
"Özeline karışmak istemem Aras, ama daha yeni evlisin, sabahın bu saatinde seni karının yanından ayıran sebep ne?" diyince Aras Berk hafif kaşlarını çattı.
Herşeyden art niyet çıkaran insanları oldu olası sevmemişti. Yine de nezaketen gülümseyip,
"Karıma her zaman fit ve yakışıklı görünmeliyim Esra. Sabahın bu saatinde spor yapmamın sebebi de bu zaten. Neyse çok bile kaldım, görüşmek üzere" diyerek evinin yoluna döndü genç adam.
Hızlı bir tempoda koşarken eve yaklaşınca yavaşlayıp, markete uğradı ve ekmek aldı Aras.
Birkaç dakika sonra eve geldiğinde, Zeynep'in hâlâ uyuduğunu gördü. Kısa bir duş alıp çıktığında, karısının yanına yaklaştı, saçından damlayan suları genç kızın yüzüne düşerken, Zeynep gözlerini hafif açıp gülümsedi.
"Günaydın meleğim" diyen kocasına kollarını sarıp, kocaman öptü.
"Günaydın canım. Bakıyorum yine erkenden kalkılmış, spor yapılmış ve duş alınmış" dedi adamın az önce çıkardığı eşofmanlara bakarak.
"Evet bitanem, sana daha yakışıklı görünmem için spor yapmam gerek" diyerek göz kırptı Aras.
Zeynep yataktan hızla kalkıp saçlarını gelişigüzel bi şekilde topladı.
"Öyleyse çok uğraşmana gerek yok aşkım.Ben kalkayım da, sen giyinene kadar güzel bi kahvaltı hazırlayayım." diyip hızlıca üzerine sabahlığını geçirdi ve banyoya girip elini yüzünü yıkadı.
Aynı hızla mutfağa koşarken, Aras Berk yüzüne yapışan gülümsemeyle karısını izliyordu.
Üzerini giyip odadan çıktığında, Zeynep mutfak masasını donatmıştı.
Evet belki cadının tekiydi, huysuz ve çocuksuydu ama, çok hamarattı karısı.
Birlikte huzurlu bir kahvaltı yaptıktan sonra, genç adam çıkmak için hazırlandı.
Zeynep kocasını kapıdan geçirmek için hazır beklerken, Aras berk ona sevgiyle baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ DOSTLUK
Novela JuvenilBirbirleriyle iç içe büyüyen, beş ailenin çocukları... Dostlukları bozulmasın diye, bir yemin atarsa ortaya, kim daha uzun süre sadık kalabilir ki bu yemine?... Gönlüne söz geçiremeyenler mesela... Ne kadar tutabilir içinde? Dostluğun, kardeşliğin...