Dôležitý oznam

213 20 0
                                    

,,Prosím slečny poďte dnu. Ste všetky? Dúfam že už áno," opýtal som keď vošli dnu a poklonili sa. Bolo na nich vidno, že niečo tušia a sú z toho nervózne. Jedna si dokonca podupkávala a potichu spievala nejakú pieseň.

,,Takže slečny. Je váš tu dvadsať, ale zostať môže len jedna. Takže som nútený vyraďovať. Nechcem, aby ste si mysleli, že vás vyradujem kvôli vašej kaste, kráse alebo vedomostiam. Uvedomte si, že budem z jednou z vás musieť prežiť až do konca svojho života a nechcem, aby mi ho niekto znepríjemnoval," povedal som úplne úprimne čo som mal na srdci.

,,Všetky som vás sem zavolal, aby sa náhodou nešírili nejaké klebety a podobne. Dievčatá, ktoré dnes zo selekcie vyradím budú mať ešte dva dni na to, aby sa zbalili prípadne rozlúčili," pokračoval som. Väčšina z nich bola strachom bez seba už teraz. Ostatné, z tých vyšších kást to poznať nedali.

,,Takže, o dva dni opustia palác tri dievčatá. Slečna, Liliete Ferdins. Rád som vás spoznal." Prikývla. Vedela prečo som ju vyhodil a bola s tým zmierená.

Dvere sa otvorili a do miestnosti vošla slečna Evenbow. Samozrejme, kto iný by mohol meškať  ako dvojka. ,,Dobrý. Prepáčte, že meškám," postavila sa k ostatným a usmiala sa.

,,Dobrý deň slečna Evenbow. Ďalej..." Slečna Evenbow vytreštila oči keďže nevedela, že vyhadzujem, ,,Niekoľko dievčat dnes opustí palác slečna," uviedol som ju do obrazu aj keď to už asi vedela. ,,Kde som to prestal? Och, áno. Ďalšia slečna ktorá nás opustí je Aqa Marien Shyning. Rád som vás spoznal slečna."

Sklonila pohľad k zemi. Potom pozrela opäť na mňa a s úsmevom povedala: ,,Aj ja vás.''

,,A posledné dievča, ktoré nás opustí, bude slečna Noe Cristina Blackblood. Veľmi ma to mrzí, som rád, že som vás mohol spoznať," prezrel som si tváre všetkých dievčat. Väčšinou šťastné alebo povýšenecké, ,,Prajem vám v živote veľa šťastia. To je na dnes všetko. Dovidenia dámy," smutne som sa usmial a opustil miestnosť.

Rozprávač:

Po odchode princa prišlo slečne Landau (7-ka) zle a chytila sa stola.

,,Si v poriadku?" opýtala sa slečna Lee a podišla k nej, ,,Si v poriadku?" zopakovala a chytila ju za plece.

Slečna zbledla, zavrela oči a zvierala stôl silnejšie.

,,Poď si sadnúť," povedala slečna Lee, ,,Doneste jej niekto pohár vody." Niektoré dievčatá opustili miestnosť.

,,Nestojte tam ako kozy a pomôžte mi," povedala trochu nahnevane.

Podišla k nim slečna Evenbow. ,,Čo sa stalo?"

,,Ľahni si," prikázala jej ,,A niekto tú vodu," zakričala. (Lee)

,,Zoženiem doktora!" Zvolala slečna Lévêsque a vybehla z miestnosti.

,,Čo presne ťa boli?" jemne sa jej opýtala slečna Lee.

(Veronique) Pomaly vydýchla a stratila vedomie.

,,Stále čakám na tú vodu," obrátila sa na dievčatá ktoré ešte ostali slečna Lee.

Slečna Lévêsque sa vrútila do miestnosti s unáhleným výrazom a celá zadýchná. Takmer sa potkla o vlastné opätky. Za chrbtom mala doktora.

,,Preboha slečna Landau," vzal ju na ruky, ,,Nemusíte sa obávať bude v poriadku," ubezpečil dievčatá a odniesol slečnu do nemocničného krídla.

Do miestnosti vtrhne Emily a ihneď si vyhliadne obeť. ,,Dobrý deň slečna Lannour. Môžete mi povedať čo sa tu stálo?"

Slečna sa na ňu pozrela. ,,Dáte mi minútku prosím. Asi odpadnem..." povedala a oprela sa lakťom o gauč.

,,A vy slečna Lee? Čo mi k tomu môžete povedať?" Tá preistotu neodpovedala. ,,Čo sa tu do frasa stalo?"

,,Jedno dievča odpadlo bude vporiadku," povedala jej slečna Lannour.

,,Kto ste, keď vás to tak zaujíma?" opýtala sa slečna Lee.

,,Volám sa Emily Graimondová. Som hlavná novinárka pre časopis RoyalNews. Viete aj to čo jej bolo?"

,,Všetko sa dozviete neskôr. Môžete prosím odísť?"

,,Nie nemôžem slečna. Potrebujem vedieť čo sa tu stálo. Viete mi k tomu povedať niečo viac slečna Lévêsque?" otočila som sa k ďalšej.

,,Keď bude oficiálne stanovisko opýtajte sa princa alebo doktora!" S tými slovami slečna Lee vyšla nahnevane z miestnosti.

,,Keď bude oficiálne stanovisko opýtajte sa princa alebo doktora!" S tými slovami slečna Lee vyšla nahnevane z miestnosti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Prinášame čerstvé informácie z prostredia paláca.

Po verejnom vylúčení troch súťažiacich a odchode princa Edmunda sa jedno z ostatných dievčat doslova zrútilo.

Po pár odmietnutiach súťažiacimi sme konečne dostali odpovede od slečny Lévêsque:

"Na základe mojich zdravotných vedomostí, predpokladám že slečna mala záchvat, alebo srdcový infarkt. Neviem to približne opísať... bledla a spomaľoval sa jej dych, no zrýchľoval pulz. Potom, keď sme si uvedomili, že je moc zle... slečny Lannour, Lee a Evenbow sa pokúsili so slečnou Landau niečo urobiť... podať jej vodu a tak. Ja som sa rozbehla pre doktora, ktorý sa o ňu už postaral.”

Takže je jasné, že slečna Landau stratila vedomie a slečna Lévêsque jej zachránila život.

Emily Graimondová

StaniUrb + súťažiace

Francúzska selekciaWhere stories live. Discover now