Stretnutia s princom

56 6 0
                                    

,,Dobrý deň slečna," usmial som sa a postavil, keď ďalšia vošla do salónu.

,,Dobrý deň, výsosť," tiež sa usmiala a uklonila sa.

,,Posaďte sa prosím. Mohli by ste mi povedať niečo o sebe?" sám som sa posadil a čakal čo odpovie.

,,Děkujem," posadila sa a pozrela na psíka, ktorý si sadol vedľa nej. ,, Volám sa Ionne Rena Storm. Storm je vlastne moja prezývka, ktorú som prijala za priezvisko. Som z ôsmej kasty. Milujem zvieratá a som až brutálne úprimná. Je mi jedno s kým hovorím. Za svojími názormi si stojím a ak za ne mám byť potrestaná, nevadí mi to."

Pozrel som sa na jej psa. ,,To si u človeka cením," znovu som sa usmial. ,,A ako sa vám páči v paláci, personál, komorné?" zisťoval som ďalej.

,,Palác aj záhrady sú nádherné. Nejviac času trávim vonku, v stajniach alebo v knižnici," priznala. ,,A ak mám byť úprimná, tak s personálom trávim viac času ako s ostatnými účastníčkami selekcie," usmiala sa na mňa. ,,Moje komorné sú skvelé dievčatá. A našťastie pre mňa sú ešte otvorenejšie a tvrdohlavejšie ako ja, takže ma za vami nepustili v džínsoch a tričku," zasmiala sa.

,,Aha. Takže nevychádzate s ostatnými súťažiacimi?" mierne som sa zasmial. Úplne som ju chápal.

,,Pár je ich tam naozaj milých a sú to dobré dievčatá, ale... niektoré nemôžem ani vystáť a len keď sa priblížia, nejradšej by som im vyškriabala oči. Vlastně. Rovnako ako u španielskej kráľovny," zasmiala sa.

,,Kedy ste sa stretli so španielskou kráľovnou?" tiež som sa zasmial. Určite to má v hlave v poriadku? Španieli tu už neboli dobrých pár rokov.

,,No keď tu boli na návšteve," povedala mu kludne. ,,Povedala som španielskej kráľovne pekne od pľúc, čo si o nej myslím a zle niesla, že som pre ňu zvolila len kývnutie hlavou," pokrčila ramená. ,,Predpokladám, že to len vďaka vám som neskončila vo väzení za svoje názory."

,,Bola tu španielská kráľovská rodina a mne nikto nič nepovedal?" nahodil som viditeľne smutný výraz. ,,Aký sú len tí dnešný ľudia," pokrútil som smutne hlavou.

,,Ale vy ste s nimi hovoril. To vám nikto nepovedal, čo sa dialo v období na ktoré ste zabudol?" opýtala sa opatrne, ale so záujmom.

,,No, veľa mi toho nepovedali," pokrčil som plecami. ,,Určite sa všetko dozviem časom."

,,No s našou úžasnou dámskou jednotkou v selekcii o tom dosť silne pochybujem," zasmiala sa a pohladila psa. ,,Ona s vašou matkou vám určite povedia iba to nejnutnejšie."

,,Nebojte sa, možno sa to tak zdá, ale neriadia ÚPLNE celý môj život," zasmial som sa. ,,A na isté veci si začínam spomínať aj sám. Počul som, že pripravujete večierok pod vedením mojej matky. Ako sa vám darí?"

,,Rozhodně to tak vypadá a ony si myslia, že áno. Ale mala by som sa vám poďakovať, že ste mi dovolil ju tu mať," hlavou kývla k psíkovi, ,,neviem, či si to pamätáte," usmiala sa. ,,Večierok. Zatiaľ vyzerá, že to bude všetko v poriadku. Ja som len rada, že na mňa nepadol žiadny prípitok alebo tak, takže ja som nad mieru spokojná, len... trochu sa bojím toho, že budem mať sestru tak blízko, ale nebudem sa jej môcť venovať," povzdychla si.

,,Myslím, že na večierku, budete mať veľa priestoru, aby ste sa porozprávali," ubezpečil som ju a usmial sa. ,,Ďakujem, za príjemný rozhovor slečna," postavil som sa.

°•o•°
Na Žanetino zavolanie vstúpila do salónu. ,,Dobrý deň vaša výsosť!" Hlboko som sa uklonila.

,,Dobrý deň," usmial som sa a postavil. ,,Vy musíte byť slečna Neevanson, veľmi ma teší."

Francúzska selekciaWhere stories live. Discover now