1.ROZHVOR
Novinárka: Dobrý deň slečna. Mohla by som vám dať pár otázok?
Lea: Samozrejme.
Novinárka: Tak čo si myslíte o úlohe od kráľovnej v podobe večierku?
Lea: Myslím že to bude veľmi zaujímavá skúsenosť.
Novinárka: A máte úlohu ktorú by ste chceli a naopak nechceli?
Lea: Úprimne, neviem moc odpovedať, pretože neviem ešte čo presne taká príprava večierka obnáša.
Novinárka:Ale ak som dobre počula tak Žanet povedala body z ktorých sa bude priprava večierku skladať. Mám snáď chybné zdroje?
Lea: Máte správne zdroje ale to boli len záchytné body, neviem čo to presne obnáša ani čo všetko je s tým spojené. Ale najviac sa asi bojím príhovoru. Nie som zvyknutá rozprávať pred veľkým počtom ľudí a ani moje vyjadrovanie nie je na tom práve najlepšie. a keď sa tak zamyslim vyber hudby by mi aj išiel ale nikdy sa neprispôsobíte všetkým.
Novinárka: To máte pravdu. A koho ste sa rozhodla pozvať?
Lea: Rozhodla som sa pozvať môjho brata Josha.
Novinárka: A máte k nemu blízko?
Lea: Je to moja najbližšia osoba.
Novinárka: Tak to ste sa iste rozhodla správne. Toto boli všetky otazky. Ďakujem za rozhovor a prajem pekný zvyšok dňa.
Lea: Ďakujem, aj Vám.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
3.ROZHOVOR
Novinárka: Slečna našla by ste si čas na kratší rozhovor do Royal News?
Elaine: Iste
Novinárka: Čo si myslite o večierku ktorý sa bude konať?
Elaine: Veľmi sa naň teším a myslím si, že je to veľmi dobrý nápad zorganizovať ho.
Novinárka: A čo úlohy? Chcela by ste konkrétnu ulohu alebo naopak sa niakej bojite že by ste ju nezvládla?
Elaine: Som otvorená každej úlohe a budem sa snažiť splniť ju čo najlepšie.
Novinárka: A koho ste sa rozhodla pozvať?
Elaine: Moju sestru Mercedes, no zatiaľ neviem či jej lekár dovolí prísť.
Novinárka: Aha. Tak to dúfam že sem príde. Určite sa jej tu bude páčiť.
Elaine: To áno, je mojou veľkou oporou.
Novinárka: Tak to boli všetky otazky pre dnesný rozhovor. Ďakujem za váš čas a prajem pekný zvyšok dňa.
Elaine: Aj ja ďakujem, dovidenia!
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
5.ROZHOVOR
Novinárka: Dobrý deň slečna. Máte chvíľu času? Rada by som vam popložila zopár otázok.
Ema: Áno, samozrejme pýtajte sa.
Novinárka: Tak čo si myslíte o večierkovej úlohe od kráľovnej?
Ema: Myslím, že to je zaujímavé. Vymyslela niečo originálne. Dúfam, že nesklamem ani kráľovnú ani seba.
Novinárka: Ktorú z povinností by ste chcela dostať a ktorej by ste sa naopak chcela vyhnúť?
Ema: Nemám žiadne prianie ani žiadny odpor. Príjmem všetko čo sa mi naskytne a budem sa snažiť z toho vyťažiť maximum.
Novinárka: A koho ste sa rozhodla pozvať?
Ema: Svoju sesternicu. Zöe Randilla. Je to viac ako moja sesternica je to moja sestra. Už pred príchodom som jej sľúbila, že hneď ako budem môcť ju do paláca pozvem. Pracuje ako veterinárka.
Novinárka: A ako ste vedela že ju do paláca budete môcť pozvať?
Ema: Bolo mi povedané, že môžeme pozvať aj rodinu. Dúfam, že to nebude nikomu prekážať. No ak nepozvem ju nikoho iného.
Novinárka: Ja som to tak nemyslela. Len že ako ste vedela že nevypadnete skôr ako ju budete môcť pozvat a či tu tá šanca vôbec bude?Keď že ste jej to sľúbila...
Ema: No určete som nemusela byť tu. Až tak ďaleko, vôbec som si to nemyslela... Ale mali sme stávku. Ak ju nepozvem do paláca tak jej zaplatím dovolenku. Takže som šťastná, že som sa dostala až tak ďaleko. A aspoň ušetrím na dovolenke.
Novinárka: Tak to fakt chapem. Kto by chcel prehrať stavku? No toto boli všetky otázky takze ďakujem za váš čas a prajem pekný zvyšok dňa.
Ema: Aj ja ďakujem. Teším sa na ďalšie rozhovory.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
6.ROZHOVOR
Novinárka: Dobrý deň slečna. Mohla by som s vami urobiť krátky rozhovor?
Avalan: Samozrejme, rada s vami urobím rozhovor.
Novinárka: Tak čo si myslíte o úlohe od kráľovnej?
Avalan: Myslím si, že je primeraná ale aspoň pre mňa, bola dosť nečakaná.
Novinárka: Rozumiem a bojite sa že by ste niečo nezvladla alebo ste si niečim až istá?
Avalan: Veľmi rada by som dostala výzdobu lebo to mi celkom ide. Jediné čoho sa bojím sú darčeky. Nemám na to dobrý nos.
Novinárka: A prečo si to myslite?
Avalan: Raz sa mi podarilo obdarovať otca tým istým darčekom, ako mu dala moja matka. Samozrejme, obe sme to mysleli v dobrom.
Novinárka: Chápem. Urcite to musela byť neprijemná situácia. A keď už sme pri rodine... rozhodla ste sa pozvať niekoho z nich alebo radšej priateľov?
Avalan: To si zatiaľ nechám pre seba. Určite to pochopíte.
Novinárka: Ani len niečo o tej osobe nam nie ste ochotná prezradiť?
Avalan: Je môjmu srdcu veľmi blízka.
Novinárka: Takze je to žena. Dobre. Nechcem od vás už nič viac keďže toto bola posledná otázka. Ďakujem za rozhovor a prajem pekný zvyšok dňa.
Avalan: Dovidenia!
StaniUrb + súťažiace
YOU ARE READING
Francúzska selekcia
General FictionZačína sa nová selekcia. Princ Edmund Ferhers dosiahol plnoletosť. 20 dievčat dostane životnú šancu. Jedna z nich sa stane princeznou Francúzskou. Po dobu niekoľkých mesiacov budú žiť v paláci s kráľovskou rodinou. Láska rozhodne, ktorá dostane koru...