Takto by to bolo

75 9 2
                                    

Pomaly sme vošli do izby a ja som sa posadil na posteľ a pomaly si ľahol. ,,Tak sa už spýtaj čo chceš, tak veľmi vedieť," povedala prívetivo.

,,Kde sú ružové vankúše s volánikmi? Kto bolo to dievča? Čo tu robila? Prečo sa správala tak divne? Ako dlho trvalo kým som sa prebral?" kládol som jej otázku za otázkou a nevedel sa zastaviť. V hlave som mal hrozný zmätok, ,,Och, a snívalo sa mi o blondíne s krásnymi modrými očami. Kto to je?"

,,O akých vankúšov hovoríš?" spýtala sa zmätene.

,,Také ružové. Pamätám si, ako mi ho Sious podávala," odpovedal som jej.

,,Ahaaaa. Takže ti Sious pomáhal vyberať vankúše do izieb," povedala konečne chápajúc, ,,Tak tie môžeš nájsť aj v mojej izbe."

Prikývol som. ,,A to dievča?" zaujímal som sa keď nepokračovala.

,,To bola Floriane. Ona nie je až tak úplne v poriadku," oznámila mi.

,,To si mi už povedala," zasmial som sa, ,,Čo tu ale robila?"

,,Práve teraz bola na odchode," zasmiala sa.

,,Aj to som videl," usmial som sa, ,,A tá blondínka? Tiež tu je a odchádza? Povedal som ironicky."

,,Nie. Teda nespomínam si, že by bola na odchode. Ale je na mňa fakt zlá, takže sa nemáme veľmi radi."

,,Ona je fakt v paláci? Nespomínam si na žiadnu princeznú, ktorá vyzerá ako ona. Odkiaľ pochádza?" vyzvedal som keď som si spomenul, že jej mám povedať o selekcii, ,,Och, povieš mi to potom, teraz ti musím povedať niečo o dnešných správach..." odmlčal som sa. Zvedavo na mňa pozrela a čakala čo poviem. ,,Vieš, môj otec... Nechcel ustúpiť. Preto sa bude konať moja selekcia," povedal som, ,,Dohodli sme sa však, že môžeš byť jedna zo súťažiacich a ja budem predstierať, že sa zaujímam aj o ostatné." Dúfal som, že ju to veľmi nenahnevá.

,,Chápem. Nevadí mi to. Hlavné je, aby si bol na konci so mnou," usmiala sa.

Usmial som sa. ,,Ďakujem," povedal som, ,,Musíme to brať pozitívne. Aspoň spoznáme nových ľudí. Aké myslíš, že budú?" opýtal som sa neskrývajúc záujem vedieť to.

,,Tak podľa mňa budú určite milé. Veď kto by na teba nebol milí?" zadívala sa mi do očí, ,,Ale určite tam budu nejaké výnimky, ktoré budú bláznivé tak ako napríklad Floriane," dodala som.

Prikývol som. ,,Máš pravdu. Bude to dobrá skúsenosť," ľahol som si a uvedomil, že ma prestala bolieť hlava.

,,Chceš ešte niečo vedieť alebo chceš len tak ležať a dopriať si trochu oddychu?" dala mi otázku a so záujmom čakala na odpoveď.

,,Ak je ešte niečo dôležité, čo mi chceš povedať," zodvihol som sa na lakete.

,,Len to že ťa mám strašne rada," usmiala sa a ľahla si na posteľ vedľa mňa.

,,To ale už viem od začiatku," povedal som a usmial sa, ,,A keďže ty si pamäť nestratila, mala by si to vedieť aj ty."

,,Ja viem. Len aby si na to nezabudol."

Usmial som sa. ,,Na to sa zabudnúť nedá," poznamenal som.

,,Tak to som rada," opätovala mi úsmev.

StaniUrb + súťažiace

Francúzska selekciaWhere stories live. Discover now