Prípravy v plnom prúde

138 12 0
                                    

Ako každé ráno tieto posledné mesiace som vstal na Viktoryn hlas a prudké lúče slnka. Kedy sa už konečne dobre vyspím? Nezrozumiteľne som povedal niečo v zmysle čo som komu urobil a odšmochtal sa do kúpeľne. Raňajky som si nechal priniesť do izby a po Viktory poslal mame odkaz, aby som sa mohol ešte aspoň na chvíľu nerušene vyspať.

Ľahol som si už oblečený do mäkkej postele a ponaťahoval si chrbát. S vydýchom som zatvoril oči a vychutnával si tento dokonalý okamih.

Niekto zaklopal na dvere. S veľkou nevôľou som sa postavil a ani sa nesnažil zamaskovať kruhy pod očami. ,,Vstúpte," povedal som otrávane a čakal koho budem mať chuť zaškrtiť dnes.

,,Zdravím zombie princ," zaškerila sa Žanet, ,,Otec sa zase ulieval?"

Prikývol som. ,,Vieš aký je. Musíš si to vyskúšať na vlastnej koži. Aj tvoja matka pracovala počas selekcie a zvládla to," citoval som ho a pretrel si pri tom oči.

Žanet sa znovu zasmiala. ,,Ale nezabudol si pri toľkej práci na jarný bál však? Dnes budem mať poslednú hodinu etiketu. Musíme sa dohodnúť ktoré s dievčat sa ho zúčastnia," povedala akoby to bolo ľahké ako facka.

,,Žanet, prosím. Aspoň ty mi už nepridávaj ešte si mám preštudovať osem stranový návrh zákona a spísať svoje pripomienky. Nemám čas rozmýšľať nad ďalšími prípravami bálu a záclonami. To má na starosť mama," mrmľal som a rozmýšľal nad tým čo povedala, ,,Počkaj. Na bále budú moje súťažiace?"

Len nadomnou pokrútila hlavou. ,,Áno. Navrhla to jej veličenstvo kráľovná," pripomenula mi.

,,Takže s mojimi súťažiacimi bude na bále tancovať Enrique. Čo môže byť lepšie?" toto mi náladu nezlepšilo,
,,White, Lannour a Farren. Ostatné vyber ty," znovu som sa zvalil na posteľ a snažil sa stlmiť bolesť hlavy, ,,Donesieš mi niečo na hlavu?" fňukal som a snažil sa nezaspať.

Len prikývla a i chvíľu sa vrátila s pletenou čiapkou. Mrzuto som sa zamračil a zavrel oči.

,,Ak nechceš čiapku bež k papierom. Nový zákon čakať nebude," povedala tvrdo a zabuchla za sebou dvere.

Edmund spi, kým môžeš, za chvíľu sa vráti Viktory a potom to už nepôjde. Nahováral som si, no nakoniec, som sa predsa len zodvihol a začal čítať prvú stranu, pri ktorej som zaspal.

Ostatná časť dňa pokračovala normálne. Nakoniec sme sa rozhodli pre sedem dievčat: Veroniku, Isabellu, Emu, Sophie, Leu, Ellise a Elaine.

Toto je len medzi kapitola.
StaniUrb

Francúzska selekciaWhere stories live. Discover now