Emily zaklopala na dvere slečny Rossen, keď dostala správu, že má zaujímavé správy so zákulisia, o ktoré by sa rada podelila s verejnosťou.
Felicity podišla k dverám a otvorila ich s milým úsmevom. ,,Dobrý deň." pozdravila novinárku a odstúpila od dverí. ,,Prosím, vstúpte. Som rada, že ste na moju správu zaraegovali tak rýchlo." Ozvala sa pokojne. ,,Nemýlim sa, keď si myslím, že Vás informácie potešia?"
Uškrnula sa. ,,Samozrejme, že nie slečna. Je to predsa moja práca." Odpovedala Emily a s mierou poklonou vošla do jej izby.
Felicity zatvorila dvere, zdravou rukou im obom naliala po pohári čistej vody. Potom sa posadila a zlomenú ruku opatrne položila na svoju nohu. ,,Asi by sme mohli začať tým, čo by ste sa rada dozvedela." Začala.
Emily sa tiež posadila a s poďakovaním si od nej vzala pohár. ,,Slečna Rossen, mohli by sme začať tým, čo vás viedlo k tomu, aby ste ma zavolali a čo sa vám stalo." Pozrela na jej ruku a potom sa mierne usmiala.
Prikývla. Napila sa vody a tiež sa usmiala. ,,Mala som tú česť spoznať temnú stránku nášho princa, pri úteku pred ním si nešťastne zlomiť ruku. Preto som sa rozhodla odstúpiť zo selekcie, skôr než by som bola vážnejšie zranená." odpovedala pokojne.
Všetko si zapisovala, no potom stuhla. ,,Pri úteku?" Zarazilo ma to. ,,On vás napadol?"
Felicity sa jemne striasla. ,,Áno." odpovedala krátko. ,,Ale bohužiaľ Vám k tomu viac nepoviem, pretože stále je ten otrasný zážitok čerstvý." rozviedla. ,,Vedel, že v noci a mimo paláca bude najľahšie mi ublížiť."
Emily pokračovala v písaní. ,,Bolo to prvý krát čo sa k vám takto správal?"
,,Áno, nikdy by som neverila, že by toho bol schopný." Pokračovala v jej malom divadle. ,,Snáď neublíži aj ostatným. Viem, že niektoré dievčatá sú emočne nestabilné a jedna pokiaľ dobre viem skončila po dvoch stretnutiach v nemocničnom krídle. Neviem si predstaviť, čo jej urobil."
,,Máte na mysli slečnu Landau?" Opýtala sa, no odpoveď poznala. ,,A ostatné súťažiace sa tiež sťažovali, že im jeho výsosť ubližuje?" Pokračovala v pokladaní otázok Emily.
,,Áno, bola to moja spolubývajúca. Videla som ako sa zhoršoval jej stav vždy keď s ním bola." Odpovedala jej Felicity. Potom pokrútila hlavou. ,,Nie, slečna Riqeza ma nevarovala a slečny Lannour a White sú až veľmi dobré manipulátorky na to, aby im to ublížilo." Dokončila a znovu sa napila. Zamrkala, aby zahnala slzy. ,,Sama si kladiem otázku... tento človek nám bude vládnuť? Bože chráň..."
Tiež sa napila. ,,A ostatní členovia kráľovskej rodiny? Aký je váš názor?"
,,Stretla som sa s kráľom, ktorý na mňa pôsobil ako inteligentný muž a spravodlivý vládca. S nikým iným som sa nestrela. Hoci na kráľa nemôžem povedať krivého slova, princ Edmund ma sklamal." Odpovedala jej súťažiaca. Prehrabla si vlasy, čakajúc ďalšie otázky. ,,Smiem sa aj ja Vás priateľsky opýtať na Váš názor?"
,,Na mňa pôsobili vždy priateľsky, ale ako už iste viete títo ľudia sú na verejnosti diplomati. A za verejnosť myslím považujú aj vlastný palác. Neviem či sú niekde sami sebou, okrem svojich komnát samozrejme." Odpovedala jej Emily. ,,Čo mi k tomu teda ešte môžete povedať?"
Felicity ju pozorne počúvala. Naklonila hlavu do strany. Potom sa usmiala. ,,Verejnosť. Áno... podľa mňa by práve ľudia mali vedieť, čo ich čaká." Poznamenala a potom mykla plecami. ,,K môjmu stretnutiu s princom alebo by ste snáď chceli ľuďom priniesť viac informácií o dievčatách, ktoré ostali?"
,,Tak poďme postupne. Kľudne hovorte." Usmiala sa novinárka. ,,Mne sa zíde všetko."
Felicity sa znovu napila z vody. Potom sa usmiala. ,,Dobre, poviem, všetko čo viem." pritakala. ,,Na večierku, počas nášho tanca som ho požiadala, či by ma niekedy nevzal na kone. Keďže ako som sa mu zdôverila, som od ôsmich rokov nejazdila. Bolo to magické. Pod nebom sme sa rútili lesom. Keď sme sa zastavili a začali sa rozprávať. Následne som mu povedala, že ho milujem... a on sa zmenil. Bol odrazu tak chladný a nezaujatý až to bolelo. Chcel mi ublížiť. Zaútočil... tak som utiekla a zranila sa. S posledných síl som sa dostala do paláca, kde som bola v bezpečí." povedala jej a zatriasla sa.
YOU ARE READING
Francúzska selekcia
General FictionZačína sa nová selekcia. Princ Edmund Ferhers dosiahol plnoletosť. 20 dievčat dostane životnú šancu. Jedna z nich sa stane princeznou Francúzskou. Po dobu niekoľkých mesiacov budú žiť v paláci s kráľovskou rodinou. Láska rozhodne, ktorá dostane koru...