Príchod hostí na večierok

50 7 0
                                    

Súťažiace spolu s kráľovnou čakali na hostí. Cez veľkú vstupnú bránu vošlo do palácového areálu päť za sebou idúcich, na chlp rovnakých limuzín. Šoféri otvárali dvere a hostia vystupovali.

,,Ahoj krpec," podišiel k slečne Lee jej brat a postrapatil jej hlavu. Zčervenela sa ako rak od hnevu. Rýchlo mu odstrčila ruku a snažila sa upraviť si účes. ,,Ahoj," odpovedala mu a snažila sa vyhnúť očnému kontaktu.

Kráľovná sa na neho mierne zamračila.

Slečna Rossen s úsmevom stála pri Lee, čakajúc na hostí. S nádychom sa pozrela na prvých prichádzajúcich a keď uzrela známu ohnivovlásku, vykročila k nej a obdarovala ju hraným objatím i s markírovaným bozkom. Eleanor vstúpila dnu so širokým úsmevom. Opätovala Felicity hrané objatie a uklonila sa kráľovnej. ,,Vaše veličestvo," oslovila ju a potom sa obrátila na kučeravé dievča. ,,Rada ťa opäť vidím, Felicity. Vidím, že sa Ti darí."

,,Prepáč, zabudol som že už si dáma." Žmurkol na slečnu Lee a potom si všimol že vedľa stojí kráľovna. Trochu sa začervenal a mierne sa jej uklonil. ,,Veličenstvo."
Lea nad ním pretočila očami a pobavene sledovala kráľovnin pohľad. Tá všetkým postupne odkývala hlavou na pozdrav.

,,Vierka," šepla staršia pani, keď podišla k slečne Landau a tuho ju objala.

,,Teta Henrietta!" Vykríkla dievčina radostne a opätovala jej objatie a z očí sa jej spustili slzy radosti.

Veronika podišla k svojej tete. Navzájom kývli hlavami na formálny pozdrav a dali si bozky na obe líca. Teta Anjo sa pozdravila kráľovnej a pripojili sa k ostatným.

,,Aká bola cesta?" no slečna Lee, aby nestála reč.

,,Únavná a dlhá," odpovedal jej Josh a chvíľu ju pozoroval.

Slečna Rossen po chvíli podišla k starej pani. S úsmevom jej venovala hrané objatie. ,,Dobrý deň, madam Henrietta. Som Felicity Rossen a je mojou úlohou sa o vás postarať a spríjemniť vám pobyt v paláci. Prosím, ak budete čokoľvek potrebovať, budem vám k dispozícii," predniesla melodickým tónom, ako skutočná princezná a naklonila hlavu do strany.

Véronique sa široko usmiala, odtiahla sa od nej a prehliadla si Felicity. Pozrela sa na mladé dievča, ktoré bolo hosťom slečny Storm a odviedla ju do jej izby.

Veronika podišla k Lei a jej bratovi a priateľsky sa na nich usmiala. ,,Ahoj,'' pozdravila sa. ,,Ja som Veronika a som tu na to, aby som ti pomohla, ak budeš s niečím potrebovať. Ukážem ti tvoju izbu, kde budeš počas dní v paláci ubytovaný a potom ťa prevediem po paláci.'' otočila sa na Josha a zdvihla k nemu ruku.

Josh sa na ňu pozrel a už sa o sestru nezaujímal. Usmial sa na ňu žiarivým úsmevom a odpovedal jej: ,,Samozrejme. Od teraz som len v tvojich rukách."

Súťažiace spolu s hosťami pomaly opúšťali vstupnú sieň a odoberali sa do izieb na druhom poschodí. Kráľovná Elizabeth sa spokojne obzerala, ako si každý plní svoje povinnosti. Keďže v miestnosti zostala už len ona a niektoré slúžky, usmiala sa a tiež sa pobrala preč.

StaniUrb + súťažiace

Francúzska selekciaWhere stories live. Discover now