"Vysielanie správ"

74 9 0
                                    

Mal som spotené dlane. Otec ukončoval svoj príhovor a najnovšie správy.

Na scénu sa priplietla Emily a ja som vedel že prišla moja chvíľa.

Veľmi som nevnímal čo hovorila preto som sa pri zvuku môjho mena mierne mykol. Mama ma na chvíľu chytila za ruku a mrkla na mňa.

Vzpriamil som sa, nahodil falošný, nacvičený úsmev a prešiel k stolu pripravenému pre nás. Boli na ňom prihlášky, ktoré som vylosoval už ráno.

,,Bez dlhých rečí, poprosím princa aby prečítal mená 20 vyvolených, ktoré sa zúčastnia selekcie," usmiala sa a podala mi obálky, ktoré mala na svojej strane stola. Zobral som prvú a pomaly aby som neroztrhol jej obsah, otvoril som ju.

,,Slečna, Eleta Abella Keris. Štvorka," myslel som, že omdliem. Toto šialenstvo sa pre mňa začalo až teraz.

,,Slečna, Leandra Iasbella Farren. Dvojka," prečítal som meno ďalšej slečny a z hlboka sa nadýchol.

,,Slečna, Sro Nécessaire. Dvojka," povedal som kľudnejšie a aj môj úsmev bol prirodzenejší.

,,Slečna, Alexandra Sage Collins. Päťka," ako vidím nie sú všetky pekné dievčatá len z druhej kasty..

,,Slečna, Elisse Bellerosa. Trojka," je to naozaj pestré.

,,Slečna, Noe Cristina Blackblood. Trojka," vyťahoval som jednu za druhou.

,,Slečna, Aqa Marien Shyning. Dvojka," jasné dvojok tu bude veľa.

,,Slečna, Esme Charlotte Walter. Štvorka," och pane bože, tých tu bude veľa.

,,Slečna, Seoyeon Zhang. Dvojka," nesústredil som sa. Lepšie sa na to pozriem pozdejšie.

,,Slečna, Tabris Siquar Evenbow. Dvojka," zaujímavé meno.

,,Slečna, Liliete Ferdins. Šestka," nech to je už rýchlo za mnou.

,,Slečna, Litya Rêve. Štvorka.
Slečna, Felicia Ros. Päťka.
Slečna, Felith Lakar. Trojka.
Slečna, Isobel Richelle Semence. Osmička," čo??? Do selekcie sa dostala osmička? Pozrel som na fotku. Sympatické dievča.

,,Slnečna, Frederica Sofia Istis. Dvojka," bolo mi jedno kto je na fotke, šklbal som jednu obálku za druhou.

,,Slečna, Simona LeJour. Trojka.
Slečna, Veríte Lumin. Sedmička.
Slečna, Lilian Lac. Štvorka.
Slečna, Veronika Ellison Riqueza. Jednotka." a je to.

Znovu som sa pozrel na vrchnú prihlášku. Bola na nej usmievavá Veronika. Tú fotku som fotil je. Za yslel som sa a naposledy sa usmial do kamery.
,,Gratulujem všetkým vylosovaným dievčatám a už sa na ne teším." Dodal som a odišiel si sadnúť na svoje miesto, vedľa mami a Sious. Emily ukončila správy a kamery sa vypli.

°•o•°
(Pohľad Veroniky)

Sedela som s kráľovnou vjej kancelárií a čakala na Edmunda. ,,Myslíš, že bolo dobre urobiť falošné vysielanie správ? Nemôže mu to ublížiť? opýtala som sa keď som to nepretržité napäté ticho nemohla vydržať.

Ona však len mykla plecami. ,,To nemôže vedieť nikto. Ani doktory. Určite to bude ešte ťažké keď kým si úplne spomenie," chytila sa unavene za čelo, ,,Ale každá z nás takto môže odčiniť svoje chyby," poznamenala nakoniec.

,,Ja áno, ale ty? Čo?" Opýtala som sa narovinu.

,,Ale. To nestojí za reč. Trochu som na neho nakričala..." zavládla chvíľa ticha, ,,Tak dobre. Možno som kričala viac ako by to bolo správne," v jej hlase som zacítila smútok.

,,Tak áno. Dostávame novú šancu..." usmiala som sa.

StaniUrb + súťažiace.

Francúzska selekciaWhere stories live. Discover now