Prekvapenie

77 8 0
                                    

SpainRoylaDiary

♤♤♤ ZO ZÁKULISIA DIVADLA ♤♤♤
Interview Edmunda a Carmen

Novinárka: Dobrý deň, vaša kráľovská výsosť a vaša jasnosť. Som Susana Vazquez, hlavná novinárka pre Spain - Royal Diary. Boli by ste ochotný viesť so mnou krátky rozhovor do časopisu?

Edmund Ferhers: Samozrejme. Bude mi potešením.

Carmen Rubio-Jiménez: Určite, slečna. Budem rada.

Novinárka: Mohli, by sme začať vaším vzťahom. Je to tak, že ste veľmi dobrý priatelia?

Carmen Rubio-Jiménez: Áno, poznáme sa už dlho.

Edmund Ferhers: Poznáme sa prakticky od detstva. Ak dobre viem sme bratranec a sesternica z tretieho kolena. Myslím. Aj keď sa nestretávame najčastejšie. 

Novinárka: Tak začnime s vami princezná Carmen. Pred dvoma rokmi ste odmietla podstúpiť selekciu a radšej prijala ultimátum rady, že ak si sama nenájdete do roka manžela, vezmete si svojho nevlastného bratranca z Holandska. Prečo ste takto konali?

Carmen Rubio-Jiménez: K selekcii mám negatívny postoj. Cítila som, že to nie je pre mňa. Môj otec si nevybral šťastne, čo mi bolo ako varovným signálom. Radšej som riskla a pokúsila si nájsť manžela inak.

Novinárka: Princ Edmund, čo si myslíte o tomto tak povediac bezhlavom konaní princezny Carmen?

Edmund Ferhers: Ako môžete sama vidieť princezná je živím dôkazom toho, že to ide aj bez selekcie, aj keď podľa mňa to bolo s časti nezodpovedné.

Novinárka: Myslím, že viacerí by s Vami súhlasili, výsosť. Princezne Carmem sa ale štastie neotočilo chrbtom a spoznala pána Rodriga Velaqueza, z aristokratickej rodiny.... jej výsosť Carmen aj s pánom predstavili Španielsku pravú lásku. Považujete túto správu za pravdivú? A ako na vás pôsobí pán Velasquez?

Edmund Ferhers: Samozrejme, že je to pravda. No s pánom Velasquezom som nemal možnosť bližšie sa spoznať. Ale verím vkusu princeznej a som rád, že je šťastná.

Novinárka: Poďme teraz k vám princ Edmund. Momentálne sa nachádzate v priebehu selekcie. Vo francúzskom zámku máte niekoľko očarujúci slečien, z ktorých niekoľko očakáva, že bude vašou princeznou. Je medzi nimi aj Veronika Elisson Riqueza.
K tým otázkam... princezná Carmen, smieme vedieť váš pohľad na situáciu. Princ Edmund, ako vnímate že niektorí považujú vašu selekciu za divadlo a jasnou víťazkou je Veronika?

Carmen Rubio-Jiménez: Môj pohľad na situáciu vo francúzsku je prostý. Hoci nemám k selekcii, ako súťaži pozitívny vzťah, verím Edmundovi a dúfam, že si vyberie správne. Vyberie, ako dobrú princeznú tak aj ženu. Ja ako korunná princezná španielska nebudem jeho rozhodnutia spochybňovať, nech už výherkyňou bude ktorákoľvek z mladých dám.

Edmund Ferhers: Mnoho ľudí si myslí, že to tak je. Je vlastne zázrakom, že sa do selekcie vlastne dostala. A neviem ako vám mám na túto otázku odpovedať. Prebieha selekcia aj napriek tomu, že som ju vlastne neplánoval. A ja chcem dať šancu aj ostatným dievčatám, ktoré sa sem dostali. 

Novinárka: Pre náš denník bolo mnoho francúzskych súťažiacich ochotné poskytnúť rozhovor a získať názor člena kráľovskej rodiny podľa náhodného výberu.

Francúzska selekciaWhere stories live. Discover now