Rozdelenie úloh

61 7 0
                                    

Vošla som do salónu a uvidela všetky dievčatá, ktoré čakali len na môj verdikt.

,,Dobrý večer, Vaše veličenstvo," pozdravila sa slečna Storm aj so svojím psom v náručí.

,,Dobrý večer, Vaše veličenstvo," predviedla dokonalú poklonu slečna Rossen. Do salónu vošla aj slečna Katris ktorá sa tiež pozdravila.

,,Dobrý večer slečny. Dnes sme tu, aby sme prebrali veľmi dôležitú vec, ktorou je večierok," usmiala som sa na ne, ,,Takže vám vysvetlím, o čo pôjde a na konci budete mať priestor na otázky," dodala som. Dievčatá ma pozorovali alebo sa rozprávali medzi sebou. Ja som pokračovala, ,,Takže, ako ste už počuli, povinnosti k príprave večierku sú rozdelené do rôznych bodov. Každá z vás bude poverená jedným z nich a bude sa ho snažiť spraviť čo najlepšie. Rozdelenie je nasledovné: Lea Lee zariadi rozmiestnenie nábytku, Elaine Agness Katris zariadi dekorácie a farebné ladenie, Veronika Ellison Riqeza výber čašníkov a obsluhu, Leandra Isabella Farren zariadi darčeky, Sophie Lannour zariadi všetko okolo hostí, ako ich príchod a izby, Ema Cornélia White hudbu, Avalan Neevanson zariadi program, Felicity Rossen nápoje, Lisa Lianna Renot pozvánky, Ionne Rena Storm občerstvenie a Veronique Landau príhovor," dokončila som a čakala na ich otázky. Bolo vidieť, že niektoré sa tešili a že niektorým odľahlo.

,,Mám jednu otázku," prihlásila sa slečna Katris.

,,Áno?" otočila som sa smerom k nej.

,,Bola by som rada, keby mala obsluha napríklad motýliky niektorej farby z dekorácie, aby spolu ladili. Je to ešte v mojej kompetencií?" spýtala sa.

,,Dobre, že ste sa opýtala. Nie, to je vo výplni práce slečny Riquezi. Ak by ste chcela, mohla by ste sa s ňou dohodnúť," odpovedala som na jej otázku.

,,Môžem sa tiež opýtať, Veličenstvo?" oslovila ma slečna Storm.

,,Ale iste," otočila som sa za ňou.

,,Je mi jasné, že čo sa týka rozmiestnenia stolov a tak, sa budem musieť dohodnúť s Leou, ale čo sa týka misiek, tanierov s občerstvením, skrátka riadu, tak to je v mojej kompetencii tiež?" opýtala sa.

Slečna Rossen v zápale práce zdvihla ruku: ,,Mohla by som niekoľko otázok?"

,,Áno, je to súčasťou vašej práce," odpovedala som slečne Storm a otočila sa na slečnu Rossen, ,,Pýtajte sa."

,,Aj ja by som sa rada niečo opýtala, veličenstvo," povedala slečna Farren.

,,Hneď, najprv  odpoviem na otázky slečne Rossen a potom na vaše slečna Farren," usmiala som sa na ňu.

,,Takže, nápoje bude nutné zladiť k téme? Ráta sa jeden pohár, alebo určitý objem tekutiny na osobu, napríklad pol litra, či viac? Mala by som totiž nápady na niekoľko tém: 1. Historická rozprávka, 2. Jarný večierok, 3. Moderný... čierno, bielo červený večierok. Bude nutné zabezpečiť alkohol? Alebo bezalkoholové drinky?" dokončila a šťukla perom.

,,Všetko je na vašu zodpovednosť. Tak ako aj téma, tak aj všetko ostatné. Ja som vám len dala úlohy. Je na vás, ako ich pojmete. Či dáte len jeden pohár alebo dva. Či dáte alkoholické nápoje alebo nealkoholické. Je to večierok, ktorý organizujete vy, nie ja slečna Rossen," dopovedala som, ,,A čo vy slečna Farren. Čo ste sa chcela opýtať?"

,,Ja mám vlastne úplne všetkým hosťom na večierku zaobstarať darčeky?" opýtala sa zvedavo.

,,Presne," pritakala som jej, ,,Chcela by som ešte povedať, kto sa bude starať o ktorého hosťa. Chcem ešte pripomenúť, aby ste sa k hosťom správali s úctou, bez ohľadu na ich kastu. Priradenie je nasledovné: slečna Lee sa stará o hosťa slečny Lannour, slečna Kartis o hosťa slečny Rossen, Veronika o hosťa slečny Lee, slečna Farren o hosťa slečny White, slečna Lannour o hosťa slečny Kartis, slečna White o hosťa slečny Riquezi, slečna Neevanson o hosťa slečny Renot, slečna Rossen o hosťa slečny Landau, slečna Renot o hosťa slečny Neevanson, slečna Storm o hosťa slečny Farren a slečna Landau o hosťa slečny Storm."

,,To si musím zistiť, že kto pozve akého hosťa, aby som mu podľa toho mohla dať darček?" opýtala sa prekvapene slečna Farren.

,,Ako som povedala slečne Rossen. Je to na vás, ako to pojmete." odpovedala som. ,,Má ešte niekto nejaké otázky?" spýtala som sa.

,,Myslím, že vaša odpoveď je to na vás bola úplne dostačujúca," zasmiala sa slečna Storm a jej pes štekal a oblízal jej tvár.

Nahnevane k nej strelím pohľadom. ,,Ospravedlňujem sa, ale ja ten večierok robiť nemám. Máte to za úlohu vy," povedala som ostro, ,,Takže, má ešte niekto niečo na jazyku?" opýtala som sa. Niektoré dievčatá pokrútili hlavami,
,,Dobre, ak toto bolo všetko, tak ja pôjdem. Vy sa zatiaľ môžete o všetkom dohodnúť," oznámila som im a otočila sa na odchod.

,,Prepáčte. Nemyslela som to zle."

,,Nevadí slečna Storm. Chápem vás," odpovedala som a odišla z miestnosti.

StaniUrb+ súťažiace

Francúzska selekciaWhere stories live. Discover now