Stretnutie

70 10 0
                                    

Prezeral som si ruže a rozmýšľal o selekcii, novinách, článkoch a ďalších nezmyselných veciach.

,,Páčia sa vám ruže?"

Hrozne som sa zľakol a otočil za hlasom. ,,Och, slečna Istis. Vyľakali ste ma," povedal som a usmial sa.

,,Prepáčte," pousmiala sa.

,,A k vašej otázke. Áno páčia sa mi," prikývol som.

,,Nevyrusila som vás?" opýtala sa.

,,Nie, samozrejme že nie. Len som premýšľal."

,,Smiem sa opýtať o čom? Nemusíte odpovedať ak si to neželáte," opýtala sa a začervenala.

,,O selekcii prirodzene," odpovedal som, ,,A vy? Prišla ste sa poprechádzať?"

,,Áno, prišla som sem premýšľať, záhrady mám najradšej," povedala.

,,Je príjemné odtrhnúť sa od toho rozruchu a cítiť silu prírody," povedal som a z hlboka sa nadýchol.

,,Ja mám na to tiež taký názor," odpovedala a chcela sa ísť poprechádzať po záhradách.

Usmial som sa a sadol si na lavičku pri fontáne. Voda bola ešte stále studená.

,,Čo také rád robíte?" opýtala sa.

,,Mám množstvo záľub. Hádajte," zasmial som sa.

,,Rád čítate, možno jazdíte na koni?" usmiala sa, ,,Trafila som sa?" zasmiala sa.

,,Áno. Ako ste to vedela? Počkať. Že som vám to už hovoril?" znovu som sa zasmial.

,,Neviem nespomínam si, že by ste to hovoril, ale tipla som si."

Prikývol som. ,,Už presne neviem komu som čo hovoril," zasmial som sa, ,,Je vás veľa."

,,To teda áno je to od vás milé, že ste si našli na nás čas."

,,Ste tu preto, aby som mal čas len na vás. Bolo by divné, keby som sa vám nevenoval."

,,Aké je vaše obľúbené zviera?" opýtala sa zo zvedavosti.

,,Samozrejme kone. Je veľmi uvoľňujúce len tak bezstarostne jazdiť," odpovedal som.

,,Viete čo si myslím?" opýtala sa so smiechom.

,,Čo?"

,,Myslím si, že ľudia nevedia čo hovoria ak ide o to, že vedia o vás všetko, môj názor je, ako môžu o vás vedieť všetko ak nie sú vy, ľudia si myslia, že ak o vás napiše bulvár nejaký nezmysel tak tomu ihneď uveria ja si myslím, že by sa nemali miešať do vášho osobného života. Alebo sa mýlim? Opravte ma ak áno," vyjadrila svoj názor.

,,Máte pravdu, ale niečo takéto plátí len pre štvrté a nižšie kasty. Veľa ľudí sa pletie do životov aj dvojkam a trojkam, takže nie je prekvapivé, že život korunného princa sa netočí okolo ničoho iného, len ako sa vyhnúť novinárom, ako sa zbaviť novinárov, ako zničiť novinárov a ako ich podplatiť," upresnil som to.

,,Aha, no ja to poznám, ale nie až tak, keďže ešte som len začala svoju prácu."

Znova som prikývol. ,,Je ponižujúce naháňať novinárku po záhrade, aby nezverejnila najlepší článok svojho života, keď máte opicu verte mi."

,,Aj keď sa mi to ešte nestalo tak vám rozumiem," posmutnela.

Započúval som sa do zvuku padajúcej vody a užíval si ticho. Až vtedy som si spomenul na kopu papierov na mojom stole, ktoré som mal preštudovať. Och, zase sa nevyspím.
Vzdychol som si. ,,Ospravedlňte ma prosím, mám ešte nejaké povinnosti. Dovidenia," postavil som sa a kráčal k palácu.

,,Jasné, choďte máte povinnosti, dovidenia vaša výsosť." Započul som.

,,Jasné choďte máte povinnosti ,dovidenia vaša výsosť

StaniUrb + súťažiace

Francúzska selekciaWhere stories live. Discover now