Rozhovor s matkou

38 6 0
                                    

Do matkinej pracovne som vtrhol aj s RoyalNews v ruke a hodil jej ho na stôl.
,,Čo sa zase stalo?! Rozleješ mi kávu!" Povedala naštvane. Až teraz som si na jej stole všimol šálku s kávou, toasty, kúsok malinového koláča a kyslé uhorky. Nalistoval som jej časopis na stranu s veľmi zaujímavým rozhovorom. ,,Udám ju za šírenie klamstiev! Nechám ju popraviť!" Chodil som hore dole po miestnosti. ,,Dokonca tam napísali, že sa moje celoživotné divadlo pred kamerami a očami verejnosti rozpadá!" Ukázal som na tú časť prstom a rezignovane sa zvalil do kresla oproti mame.

,,Upokoj sa prosím. Nikoho nebudeme udávať či popravovať. Niekto by si to mohol vysvetliť tak, že hovorila pravdu a mi sa jej len chceme zbaviť. Potrebujeme tvoju reputáciu... Zlepšiť? Áno to je to správne slovo." Zbežne si prečítala článok.
,,Som zvedavá čo s tým chceš urobiť."

Zamyslel som sa. ,,Mám pocit, že mi teraz bude Emily vždy za zadkom. Mal som v pláne vziať Elitu k jazeru. Ak pôjde aj ona mohlo by to trochu pomôcť. A taktiež nebudem mať veľa súkromia so súťažiacimi, ak sa s nejakou nepohádam a budeme mať dobré vzťahy mohlo by sa na to rýchlo zabudnúť." Povedal som už kludnejšie. Mama striedavo jedla uhorky a koláč a pritom mi prikyvovala.

,,A mohol by si si dať rande s Veronikou. Také milé stretnutie trebárs v záhradách by Emily určite zaujalo. A aj ten nápad s jazerom sa mi celkom páči." Odchlipla si z kávy.

,,Ako to môžeš jesť?" Zhnusil som sa. ,,A vážne nechápem prečo práve Veronika." Zamračil som sa.

,,Pri nej máš istotu, že sa nemôže nič pokaziť. Je dobré vychovaná a dokáže to pochopiť. Keď ukážeš, že máte dobré vzťahy veľmi ti to pomôže. Môžeš jej dať napríklad bozk na líce." Usmiala sa.

,,Mami o čo ti ide?" Zasmial som sa. ,,Chceš aby som sa s ňou bozkávala pred novinármi, len aby som nevyzeral ako úplný idiot?"

,,Zlato, to som nepovedala. Ja len nechcem, aby si o tebe mysleli, že si násilník."

Stratil som reč. Vyjavene som na ňu hľadel. ,,Ďakujem za radu. Nechceš mi rovno vybrať manželku? Nebol by v tom žiaden rozdiel. Mohli ste mi rovno povedať, aby som sa oženil s Veronikou. Pred nejakými piatimi mesiacmi by som neprotestoval!" Zvýšil som hlas.

,,Ukľudni sa a nekrič tu na mňa! Ja nemôžem za to, že sa neviete normálne porozprávať a vyriešiť si svoje problémy. Chcem ti len dobre. Keby to bolo len na mne už chystáme svadbu s ňou alebo nejakou Ruskou cisárovnou!"

Pokrútil som hlavou. ,,Tak nechápem prečo tá tvoja Ruská cisárovná ešte nie je. Prečo tu mám tri Francúzsky a Portugalku keď ty chceš bohatú Ruskú cisárovnú?" Postavil som a vzal si časopis.

,,Mohol by si mi ho tu nechať. Rada by som si niečo prečítala." Povedala s pohľadom upreným na RoyalNews a moju otázku odignorovala.

Hodil som jej ho späť. ,, Dovidenia vaše kráľovské veličenstvo. A dobrú chuť." Povedal som ironicky. Zamračená si odpila s kávy, ktorá sa naozaj skoro rozliala.

,,Mimochodom, kým odídeš... Dúfam, že si sa zamyslel nad tým čo zmiznutie súťažiacej pre teba znamená." Neodpovedal dom jej. Namrzene som za sebou zavrel dvere. Vytočila má ešte viac ako som bol.

StaniUrb + súťažiace

Francúzska selekciaWhere stories live. Discover now