(Z pohľadu kráľovnej Elisabeth)
Čakala som vo veľkej hale kým dorazia všetci hostia. Bola som sama. O chvíľu by mala prísť aj Sious. Edvin sa ospravedlnil kvôli práci a Edmund o tom samozrejme nevie. ,,Dobrý deň vojvodkyňa," pozdravila som ju a už kývala na Huberta, Brilin a Leonu, ktorý kráčali za ňou. Pomaly, ruka v ruke prišli aj Portugalci. A po chvíli aj Španieli.
Desiderio: Stál som na chodbe a za ruku držal svoju manželku, ktorá prehovorila k francúzskej kráľovnej.
,,Dúfam, že si moje slová vezmete k srdcu a slečnu Storm vyhodíte. Jej správanie môže vašej krajine spôsobiť hanbu," sykla nahnevane Esmeralda a otočila sa.
,,Si píš, že tie dievčatá na moju selekciu nazabudnú," zaznel Montezov hlas, keď sa s Carmen a Alejandrom rozprávali.
,,Bohužiaľ, je zbytočné hovoriť to mne drahá," otočila som sa na Esmeraldu, ,,O tomto rozhoduje Edmund," pokrčila som plecami.
,,Dobrý deň," kyvla hlavou Sious všetkým prítomným, keď dorazila.
,,Dobrý deň Sious," odzdravila ju i Portugalská kráľovná.
Obzrela som sa na ňu. ,,Zlatko, preboha čo ti je?" opýtala som sa ustarostene a podišla k nej.
,,To nič nie je, mami. Len som trochu prechladnutá," odpovedala pochybovačne a snažila sa tváriť, že je zdravá.
,,Zájdeme do nemocničného," naznačila som jej perami a znovu sa obrátila k hosťom.
,,Moje dieťa sa nebude volať Kosmo Vesmírny!" zavrčala po Montezovi Carmen a strelila mu silnú facku.
Ku mne podišiel Hubert a objal ma. ,,Určite sa v blízkej dobe ozveme. Mohli by ste nás už raz navštíviť aj vy," povedal mi so smiechom. Na čo som len prikývla.
,,Aj by som ťa objala dráha. Ale vážne neviem, keď si v takomto stave," povedala Leona na čo ju Sious zavraždila pohľadom.
,,V akom stave veď mi nič nie je. Cítim sa výborne. A nepotrebujem ísť do žiadneho nemocničného. Neviem čo s tým všetci máte," povedala podráždene.
,,Videla si sa v zrkadle? Nič v zlom," zasmiala sa nad ňou Leona.
,,Sious zlato, kde je princ Enrique? Čakáme už len na neho," ustarostene som sa poobzerala po všetkých prítomných.
,,Ale veď ju nechajte aspoň vydýchnuť," povedala Gregória a odtiahnem Sious z toho chaosu, ,,Ale naozaj, čo sa stalo s Enriqom?" šepla jej.
Nervózne si zahryzla do pery. ,,Viete on náhle dostal zápal pľúc," povedala nervozne a radšej už bola ticho.
Zarazene som sa na ňu pozrela. ,,Prosím? Čo ste robili, že prvá cesta, ktorú podniknete bude k doktorovi?" opýtala som sa zároveň s Gregoriou, ktorá zhíkla.
,,Ako sa mu to stalo?"
,,Neviem čo sa jemu aj mne tak zrazu stalo. On len ochorel. To sa občas stáva," povedala nervozne.
,,Aha. Tak si choď povinne oddýchnuť a ja to nejako vybavím," oznámila jej Gregória a otočila sa k ostatným.
,,Gregoria," prehovorila som, ,,Nechcem zdržiavať ostatných hostí. My vám ho za pár týždňov pošleme celého a zdravého. Môžete byť bez starostí."
,,Dobre, tak ja už pôjdem. Dovidenia. Dúfam, že k nám niekedy opäť zavítate," povedala Sious smerujúc to portugalcom aj Španielom.
,,Až po mojej úžasnej selekcii a Carmeninej svadbe," povedal Montez mrkol a aj s rodičmi vyšli z paláca.
Prikyvnem. ,,Tak, všetkým ďakujem, že ste si našli čas a prišli. Dúfam, že sa znovu takto všetci stretneme," vyprevadila som ich až k limuzínam.
,,Ďakujem. Aj ja v to dúfam," vodič otvoril dvere a vojvodkyňa nastúpila, ,,Dovidenia," zakývala.
,,To my ďakujeme za prijemný pobyt a zábavu," usmiala sa Gregória a tiež nastúpili.
StaniUrb + súťažiace
YOU ARE READING
Francúzska selekcia
General FictionZačína sa nová selekcia. Princ Edmund Ferhers dosiahol plnoletosť. 20 dievčat dostane životnú šancu. Jedna z nich sa stane princeznou Francúzskou. Po dobu niekoľkých mesiacov budú žiť v paláci s kráľovskou rodinou. Láska rozhodne, ktorá dostane koru...