8. Fejezet

635 33 25
                                    

*Harry szemszöge*

A bevásárlóközpont légkondicionált bel terében afféle tömeg tolongott, mely olyasfajta hatást keltett, mintha a naptárak hamarosan a karácsonyi ünnepekhez invitáltak volna bennünket. A négy fal között megrekedő zajtól dobhártyáimnak közelében valódi zúgást fedeztem fel, amily ricsajnak tompításában képtelen lettem volna szerepet játszani. Libákhoz hasonló araszoláshoz láttam minden egyes méter elérésekor, aminek köszönhetően szinte semmiféle haladást nem róhattam fel a mai nap pozitív tartalmaival telepingált kurta listájára. A bal kezemben tartott kosár alkalomadtán kikúszni kívánt ujjaim közül, mikor az emberek alkotta forgatag közé merészkedtem egy-két kisebb kellék meglelésének reményében. Egy egyszerű fűszernövény megkaparintásáért majdnem életem feláldozásával fizettem, azonban a mellettem ácsorgó idős hölgy még idejében eltolta bordáimnak tájékától hatalmas fém bevásárlókocsiját.

Szaglószervemet csaknem kínzó viszketés kerítette hatalmába, azonban szabad mellső végtagok hiányában annak megvakarása valódi kihívásnak ígérkezett. A zsúfoltság jellemezte szegleteken egyetlen aprócska centiméter sem vállalkozott letenni készült kosaramnak megőrzésére, ellenben bal kezem kislányom aprócska ujjainak biztosított menedéket. Amennyiben a legparányibb momentum erejéig is, de elvesztettem volna hercegnőmet, egész életemben ostoroztam volna saját hátamat figyelmetlenségem megtorlása okán. Aprócska termetével mindvégig mellettem andalgott, oly közel merészkedve combjaimhoz, melyből adódóan tenyerét nyomban érzékelhettem a szürke szövetnadrág elfedte alsó végtag felső szakaszán, miként ujjaival a szövetre szorított.

Tüdőmből mély sóhajaimnak sorozata távozott ama türelmetlenségben, mi lelkemre telepedett az elmúlt órákban. Akármily módon fáradoztam kedélyállapotomnak feljavításán, a Daenerys pár éjszaka tanúsított rideg, továbbá hajthatatlan megnyilvánulása bélyeget nyomott egész hetemre. Számtalan indoknak szava ült meg nyelvem hegyén, teljes mértékben felkészülve az elhangzásra, viszont a Múzsa fülei bezárultak a létező összes nesz előtt, mit személyem kelthetett. Egyetlen másodpercnyi esélyre sem jogosított fel a heves magyarázkodást illetően, aminek tükrében mindvégig téves információk birtokában állt. Az általa ismert történések feltételezéseim szerint azon távoli kapcsot is képesek lettek volna eltörölni, melyet az elmúlt néhány nap keretében alakítottunk ki egymás között, kárpótolva az egymás nélkül megélt három hosszúságos esztendőt.

A különféle termékeket felvonultató sorok között lépdelve kellő időm adódott feltérképezni, mégis miféle kellékek álltak rendelkezésre bevásárlólistámnak tételeiből. Azon fűszerek három egyedét már beszereztem, mit ebédünk kívánt annak megízesítéséhez, emellett a vajat, valamint szalvétát is lehúzhattam jegyzékemről. Smaragd íriszeim sietős iramot követve vándoroltak egyik üvegről a másikra, míg az olívabogyó meglelésén fáradoztam. Maggie karjai váratlanul fonódtak egymásba bal combom körül, tanúskodva a kis csöppség lelkében feléledő enyhe félelemről. Érzelmeit sejthetően a bennünket körbeölelő félelem táplálhatta, hébe-hóba intenzívebb lángokat gyújtva szívében. Arcocskája alsó végtagom oldalának nyomódott, oly szoros kontaktus kialakításán dolgozott törékeny alakjával.

Ujjaimat fekete hullámai közé vezetve szeretgettem meg feje búbját, ugyanakkor érzékeltetni óhajtottam felé irányuló védelmemet, s mérhetetlen imádatomat. A puha hajszálak tagjaim köré tekeredve tartották fogságban kezemet, amily impulzusnak hála az egyénemet éltető szerv heves zakatolásba kezdett mellkasomnak rejtekén. A ma reggel folyamán torkomon leerőltetett pirula kesernyés ízét esetenként momentán is kóstolgathattam nyelvem hegyén, mikor pulzusom a mennyboltig szökött Maeghan édes gesztusaiból adódóan. Tenyerem melegének halántékán történő megtapasztalásakor karjai ragaszkodóbban vonták lábamat testéhez, továbbá kicsi száját érzékeltem nadrágom anyagán át pár finom, emellett nyálas puszi erejéig. Ajkaim egy elégedett mosoly formájában görbültek felfelé, és tekintetemet levezettem kislányom alakjára. Második esztendejével, s tizenegy hónapjával meglepően aprónak tűnt ily magas távlatomból.

Elkötelezve ("Fiatal" című könyv folytatása)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora