Fejem szinte zsongott ama gyerekzsivajból fakadóan, mely három kislánynak együttes visítozásából eredt. Mielőtt alkalmam lett volna elraktározni a tényt, miszerint húgaim egészen az emeletig kergették kislányomat, már mellettem szaladtak el a földszinten kiépített konyhában, aggodalmas Szerelmemmel a nyomukban. Maggie egyetlen pillanat erejéig bújt el combom mögött, máris szaladt ki a négy fal közül, részemről ismeretlen eredetű úti célt tűzve ki maga előtt. Én zavartalanul emeltem el ama narancslével megtöltött üvegpoharat a márvány mintázatára hajazó pultról, mintha az ég egy adta világon semmiféle teendő nem tarkította volna listámat, eztán aprót kortyoltam a savanykás nedűből. Az szervezetemet felfrissítve szaladt le nyelőcsövemen. Egyetlen lépés keretében közelítettem meg a munkalapot, hogy derekammal a bútordarab masszív szélének dőlhessek. Meztelen bokáimat egymással keresztezve füleltem a további hangok után, melyek a folyosóról beszűrődve értesítettek arról, Harriett éppen sipítozva konstatálta, kedvenc dalainak egyikét közvetítette a televízió.
Hirtelen neszek keltették fel figyelmemet, így fejemmel a helyiség bejáratát vettem alaposabb szemügyre. Menyasszonyom elnyílt ajkai közül kimerült zihálásnak zaja távozott a külvilág felé, míg kezével a boltív keretében kapaszkodott meg, iparkodva megállni fáradt lábain. A szőke fürtöket tudtomon kívül tömörítette laza kontyba feje tetején, ám egy-két elülső kurtább fürt vöröslő orcái elé omolva csiklandozta felhevült bőrét. Válla felett a játszadozó gyerekekre sandított, készülve ismét elindulni, viszont ehelyett a maradás mellett tette le voksát, pocakját megsimogatva tenyerével a fekete póló anyagán át. Melltartóját nélkülözve mutatta meg számomra ama domborulatoknak rajzolatát, melyek az anyag alól hímeződtek ki kizárólag személyem elcsábítása végett.
- Nem tudom, hogy vagy vele, de nekem Matthew és Maggie bőven elég lesz. Három gyerekkel már nem bírnék el. - fejét kifulladva csóválta meg.
- Egyetértek, Baby. - bólogatásom során tártam ki szabad karomat, némán invitálva őt ölelésembe.
Mindenféle szót mellőzve lépdelt el hozzám, tenyereit menten fehér atlétám melegítette mellizmaimra koordinálva. Amint ujjai rásiklottak mellbimbóimra, az említett ékkövek megkeményedtek a gyengéd érintés alatt. Használaton kívül eső tagom fenekén lelt nyughelyre, míg szürke jogger-ének pajzsán át szeretgettem meg a területet, mely az utóbbi időben súlytöbblettől kerekedett ki csinosan. Arcát megpihentetve bal kulcscsontomon bújt a lehető legközelebb hozzám, örömest ölelve át engem törzsemnél fogva. Ujjbegyeim a hátsó fertályát, s combját elhatároló ösvénybe nyomódtak, demonstrálva, mily mértékben is kötődtem Múzsámhoz. Ajkaimmal halántékára találva láttam hozzá nyomban csókjaimnak elhintéséhez, olykor orromnak hegyével róva fel szívecskéknek íves vázát az érintett területre. Pocakjával hasamhoz simult, kontaktust teremtve kisfiunk, valamint közöttem. Körmeivel érzékien végigkarmolt lapockáimnak domborulatán, ahogyan egykoron még szenvedélyes szeretkezéseink során tette azt, sebek halmát ejtve bőrömön.
- Fú, de lefárasztottak. - sóhajtott fel kimerültségtől szenvedve. - Még pisilni sem hagytak, Maggie ott bújt el, nyitva hagyva az ajtót. - szavai hallatán nevettem fel, szemeimet lehunyva.
- Most már tudod, milyen érzés az, mikor szeretnél két perc nyugalmat, erre ő hátulról átöleli a combodat. - ajkaimra szórakozott vigyorom ült ki. - Igazi élmény egy kisgyerekkel egy légtérben pisilni, főleg, hogy őt nem érdekli, mit csinálsz. - fejemet ingatva csiklandoztam meg ajkaimmal finom bőrét.
- A múltkor lefektettem aludni, és végre zavartalanul elmehettem vécére. Már tartogattam vagy húsz perce, hiszen ő nem eresztett maga mellől. - ujjaival rászorított trikóm szövetére gerincem mentén. - Kellően relaxált lettem ahhoz, hogy elvégezzem a nagydolgomat, erre bevágtatott, mert rosszat álmodott, majd be szeretett volna ülni az ölembe.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Elkötelezve ("Fiatal" című könyv folytatása)
FanficEgyetlen kruciális döntés meghozatalára vállalkoztak csupán, melyen baklövés áthatolhatatlan éket vert a két mérhetetlenül szerelmes fiatal közé. A sors valamiféle indítékból kifolyólag ismét összesodorta az egymás mellett tudatlanul elhaladó megtör...