Hoofdstuk 19

327 28 12
                                    

Ik loop samen met Shawn naar de kantine. We gaan eerst eten en zullen daarna een spel spelen. Aan tafel is het rustig, maar dit verandert na een half uur. De meesten zijn al klaar met eten en beginnen hevige gesprekken te voeren. Soms meng ik me in hun gesprek en andere keren weer niet. Na een tijdje krijg ik een app van Naomi binnen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Naomi🙊🙈💕 📹📞
Online

18.49
N: Hey Rebeccaaa hoe gaat het met je?? Is het leuk daar😉

18.51
R: Ahahaha hoi Naoom, jaa het is wel gezellig. We gaan zo een wedstrijd spelen.

18.52
N: Oh oké. Gelukkig vind je het leuk!

18.52
R: Maar waarom stuurde je me een bericht wil je wat vertellen...

18.53
N: Hmm ja maar dat kan wel wachten tot na je wedstrijd☺️

18.54
R: Dit ga je niet nog eens doen😤 zeg wat je wil zeggen ik heb gewoon tijd hoor.

18.55
N: Nope pas na de wedstrijd🤗

18.55
R: Je bent echt vervelend🤦🏻‍♀️

18.56
N: Je houdt van me en dat weet jij ook😘

18.56
R: Dat is misschien wel zo, maar dat betekent niet dat je niet vervelend bent. Maar ja ik moet gaan tot straks vervelend kind❤️

18.57
N: Is goed ik spreek je zo wel weer😽

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Er is blijkbaar al een uur verstreken, want de coach kondigt nu aan dat het spel gaat beginnen. De afwas wordt pas na het spel gedaan dus we gaan meteen door. Harold legt de regels uit en nadat hij klaar is beginnen we. Het is net als een normale wedstrijd, maar dan zonder bescherming. Je kan het vergelijken met rugby. Ik mis de tijden dat ik  trainingen met mijn oude team had. Ik word uit mijn gedachten gehaald, omdat de coach iedereen indeelt in teams. De groep wordt in twee teams verdeeld en we zijn met 22 man in één team.

De wedstrijd verloopt leuk en ik voel weer hoe het tijdens mijn oude rugby trainingen eraan toe ging. Na een geslaagde avond gaat iedereen terug naar z'n eigen hut. Een paar van de jongens gaan zwemmen in het meer, maar ik sla dat maar over. Mijn hut is lekker warm en ik pak mijn boek erbij. Na een tijdje word ik moe en besluit te gaan slapen. Ik poets mijn tanden en kam mijn haar. Wanneer ik mijn telefoon pak, zie ik dat Naomi mij een bericht heeft gestuurd.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Naomi🙊🙈💕 📹📞
Online

23.01
N: Hey dus ik wou zeggen.....

23.01
R: Jaaa........?!

23.02
N: Zac heeft best wel mooie ogen👀

23.02
R: En jij weet dit omdat???

23.03
N: Ik zag hem laatst in de supermarkt en ik zat met hem op dezelfde basisschool.

23.04
R: Ohw dat wist ik niet

23.04
N: Jaa maar zijn ogen zijn zo mooi groen. Ze hebben echt een hele aparte kleur😍

23.04
R: Naomi.... vind je Zac leuk?!

23.05
N: Nee natuurlijk niet!😵

23.05
R: Nou zo lijkt het wel anders🧐

Chasing my dreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu