Hoofdstuk 49

89 9 51
                                    

De wind blaast door mijn haren terwijl ik door het park ren. Haarslierten sieren mijn gezicht en ze blijven heen en weer gaan op het ritme van mijn pas. Het park is lekker rustig zo vroeg in de morgen. Af en toe zie ik een fietser langsrijden. Wat is dit vredig denk ik zuchtend in mezelf. Ik blijf ongeveer een half uur in het park en ga daarna naar huis om te douchen.

Hi Soul
~ @ml_power heeft je een bericht gestuurd

Ah ik heb mijn buddy van Hi Soul al een tijdje niet meer gesproken. Ik ben benieuwd naar hoe het met haar gaat.

Hi Soul

Ml_power: hey heb je een momentje? Ik moet mijn hart bij iemand luchten.

Oh het ziet ernaar uit dat ze een probleem heeft. Nieuwsgierig naar wat ze te zeggen heeft, open ik onze chat.

Hi Soul

Natuurlijk! Wat is er aan de hand?

Ml_power: Nou er is iets gebeurd waar ik me heel erg voor schaam. Dit kan ik niet aan mijn familie vertellen.

Wat is er gebeurd?

Ml_power: Het is best moeilijk. Ik weet gewoon niet hoe ik het het best kan verwoorden.

Ik begin nu wel ongerust te worden...

Ml_power: Ik had gisteren een afspraak met een jongen van mijn school. We zouden samen gaan eten en hij zei dat hij me iets wou vragen.

Oh en hoe ging het?

Ml_power: Geen idee, want hij kwam nooit opdagen. Zijn vriend kwam in plaats van hem.

Huh ik volg het niet meer. Dus een jongen had met je afgesproken, maar stuurde uiteindelijk zijn vriend naar je?

Ml_power: Ja. Zijn vriend is geen fijne jongen dat kan ik je verzekeren.

Heeft hij je iets aangedaan?!

Ml_power: Hij heeft een vreselijke grap met me uitgehaald.

Wat voor een soort grap?

Ml_power: Op school wordt er gespeculeerd dat ik een jongen leuk vind terwijl dit niet het geval is. Helaas valt er niks aan te veranderen, omdat ik mezelf anders voorschut zet. De jongen die een grap met me uithaalde, is hier van op de hoogte. Hij liet mij een uur wachten in het restaurant. En alsof dat nog niet vervelend genoeg was, kwam hij zelf ook nog eens opdagen.

Maar dat is toch juist goed? Dan kon je hem confronteren met zijn leugens.

Ml_power: Was dat maar waar. Ik ben vorig jaar aangerand door hem en heb daar een trauma van aangehouden. Dus ik raakte in paniek toen hij voor me stond.

Omg wat erg!

Ml_power: Hij kwam steeds dichterbij en hield mijn pols vast. Mijn hersenen stopten met werken toen hij met een vinger over mijn hand gleed. Ik kromp van binnen in elkaar en ik probeerde met al mijn kracht mijn tranen de baas te zijn. Het voelde alsof ik vanbinnen uit elkaar werd gescheurd.

Was er niemand anders om je daar te helpen?! Hoe durft hij je dit gevoel te bezorgen.

Ml_power: Al zou er iemand zijn, niemand durft iets tegen hem te doen.

Chasing my dreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu