POV Rebecca
Doordat het nog warm is, hebben we buiten les. Meneer Hobbs is onze sportdocent en hij is best apart. We zijn bezig met Baseball en dat vind ik best leuk. De gymles begint met drie rondjes om het veld rennen. Terwijl we rennen, zie ik dat Cameron naar Mia kijkt. Er ontstaat meteen een glimlach op mijn gezicht. Hij vindt haar leuk!!
Na de gymles gaan Amber en ik naar mijn huis, omdat ze mij iets wil vertellen. Eenmaal thuis aangekomen, neem ik twee broodjes en drinken mee naar mijn kamer.
'Dus ga je vertellen wat er aan de hand is?' begin ik.
'Ja ik ga het je vertellen, maar dan moet je beloven dat je niet gaat lachen,' zegt ze serieus.
'Natuurlijk, zeg op!'
'Nou ik was dus laatst aan het lopen en ik kwam Mason tegen. Sindsdien krijg ik hem niet meer uit mijn hoofd,' zegt Amber terwijl ze naar haar handen kijkt.
'Wacht, jij vind dus Mason leuk,' zeg ik verbaasd.
'Ja daar komt het op neer.'
'Wow ik wist wel dat er iets met je was, maar ik had dit niet verwacht,' breng ik beduusd uit.
Zo gaan we verder met praten en de tijd vliegt voorbij. Het is al laat geworden en Amber besluit om naar huis te gaan. Ik ga verder aan mijn huiswerk. Nadat ik klaar ben, eet ik mijn avondeten en ga slapen.
Ik heb geen zin in deze dag, omdat ik niet genoeg heb geslapen. Het gaat zo'n lange dag worden. De lessen verlopen op zich wel snel, maar voor mij lijkt het net een eeuwigheid. Aan het einde van de dag ga ik samen met Alexa naar onze boekenclub. Dat is weer een rustpuntje in mijn dag en het is erg gezellig. Na de boekenclub ga ik naar huis om mijn trainingsspullen te halen. De jongens doen weer net zoals gewoonlijk bot tijdens de training, maar ik denk echt bij mezelf; Waarom zou je je zo gedragen?
Na de training ga ik meteen naar huis, omdat ik geen zin heb om met de anderen te spreken. Terwijl ik mijn straat in fiets, komt er opeens een auto van links. Ik gooi mijn stuur om en val hard op de grond. Mijn arm doet erg pijn, maar ik sta met een neutrale gezicht op. De persoon die mij heeft laten vallen, bekijkt me grijnzend. Hij loopt op me af en ik schrik van hem.
'Brian wat doe jij hier?' zeg ik terwijl ik hem inspecterend aan kijk.
'Ik wou even een ritje door de stad maken, maar toen zag ik jou,' zegt hij.
'Nou blijkbaar heb je me niet goed gezien, want je reed me letterlijk omver,' breng ik geïrriteerd uit.
'Kom kom Rebecca, het was een ongelukje. Ik zou je natuurlijk niks willen aandoen. Maak je maar geen zorgen zelfs als er wat zou gebeuren kan je er toch wel tegen? Je zit nou eenmaal in het football team óf niet soms,' zegt hij sluw.
'Ja en het bevalt me daar wel dus als ons gesprekje klaar is, wil ik graag weg.' Ik maak aanstalten om weg te gaan, maar hij pakt mijn pols hardhandig vast.
Mij recht in de ogen aankijkend, zegt hij: 'Als ik jou was zou ik maar oppassen tijdens het football camp.'
'Laat me los schoft!' zeg ik terwijl ik mijn pols uit zijn klauwen trek. 'Als je me nog eens aanraakt gaat het je duur komen te staan.' Na dit gezegd te hebben, loop ik weg naar mijn fiets en ga snel naar huis.
Thuis eet ik spaghetti en ga daarna naar mijn kamer. Na mijn huiswerk gemaakt te hebben, app ik Naomi. Ik app haar meestal wanneer er iets geks gebeurd is.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Naomi🙊🙈💕 📹📞
Offline19.55
R; Naomiii kom snel onlinee👀Een minuut later komt ze meteen online. Dit is een pluspunt van haar.
Naomi🙊🙈💕 📹📞
Online19.56
N: Ja toetie wat is er?19.57
R: Tijdens het fietsen kwam ik Brian tegen, nou beter gezegd zijn auto kwam mijn fiets tegen😒19.57
N: WAT HEEFT DIE SCHOFT GEDAAN!😧19.58
R: Hij chanteerde me weer eens net zoals gewoonlijk.19.59
N: Becky je moet echt uitkijken met Brian en Cody. Ze lijken me best gevaarlijk en je gaat ook nog met Cody op kamp.20.00
R: Maak je maar geen zorgen ik zal oppassen. Alex, Mason en Zac zijn er ook tijdens de reis en die doen wel normaal tegen mij.20.01
N: Over Alex gesproken.....😉 hoe gaat het met hem?20.01
R: Hoe moet ik dat weten ik spreek hem niet gekkie20.02
N: Nou meid daar geloof ik helemaal niks van😄20.03
R: Geloof het of niet😂20.03
N: Geen zorgen ik kom er toch wel achter als er iets is😙20.04
R: Hahahah gekkie maar ja, ik ga slapen schat slaap lekker😘N: Jij ook😽
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De volgende ochtend word ik gewekt door mijn wekker. Ik sta op en ga als eerst naar de badkamer en kleed me daarna om. Eenmaal buiten aangekomen, zie ik Amber al wachten en stap in. We beginnen met Engels en eindigen met scheikunde. Terwijl ik door de gang loop om naar mijn kluisje te gaan, zie ik Alex en hij ziet me ook. Hij loopt mijn kant op en stopt voor me.
'Hey Rebecca,' zegt hij glimlachend.
'Hoi Alex, hoe gaat het?' zeg ik glimlachend terug.
'Het gaat goed met mij, maar ik wou je wat vragen,' begint Alex.
'Oh wat dan?' vraag ik nieuwsgierig.
'Zou je extra willen oefenen met mij in je vrije tijd? Ik weet dat dit de eerste keer is dat je American football speelt. Het is daarom ook handig om te leren wat je allemaal moet doen met je positie,' zegt hij tegen mij.
'Ja dat lijkt me wel handig en bedankt dat je daaraan denkt.'
'Oké goed, mag ik je nummer dan kan ik je de tijd en plaats appen.'
'Uhm ja is goed het is 512- 496- 574.'
'Oké ik app je zo wel.'
'Ja is goed, maar ik moet nu gaan de les gaat zo beginnen,' zeg ik tegen Alex.
'Zie je later Rebecca.'
JE LEEST
Chasing my dream
ChickLitRebecca verhuisd vanwege de nieuwe baan van haar vader naar Amerika. Ze deed in Nederland aan rugby en besluit op haar nieuwe school mee te doen met het football team. Dit gaat natuurlijk niet zo makkelijk, omdat alleen jongens football spelen. Zal...