Hoofdstuk 46

85 10 76
                                    

Ik was een tijdje erg boos, omdat hij niet helemaal eerlijk is geweest tegenover mij. Hij had mijn gevoelens gekwetst én mijn vertrouwen verloren. Daarom nam ik even afstand van hem om mijn gedachten op een rij te zetten. Tijdens mijn heelperiode heb ik veel nagedacht over onze vriendschap. Op zich heeft hij niks verkeerd gedaan aangezien ik problemen met Lexi heb gehad en niet met hem. Als ik mijn vriendschap met Shawn wil behouden moet ik dat feit gewoon accepteren.

Nu staat hij hier en zegt dat hij mij heeft gemist. Dit doet mijn zere hart goed, omdat ik hem ook heb gemist. Zonder hem is mijn leven te saai. Ik steek mijn hand uit als teken van overgave. Hij kijkt van mijn hand naar mijn gezicht en vervolgens weer naar mijn hand. Dan valt het kwartje en ontstaat er een halve grijns op zijn gezicht. Wij hebben een speciale handshake die we op speciale momenten doen. Het is iets tussen Shawn en mij.

Hij pakt mijn hand vast en tilt het op in een golf beweging. Ik maak de beweging af met mijn arm. Vervolgens houdt Shawn mijn hand hoog zodat ik een rondje kan draaien. Na een rondje gedraaid te hebben, geef ik hem een boks. Mijn knokkels raken zijn knokkels en ze draaien daarna 180 graden. Mijn handpalm staat nu naar boven gericht en hij geeft mij een omgekeerde low five. Ten slotte verstrengelen we onze vingers na onze low five. We kijken elkaar in de ogen en weten dat het wel goed komt met ons.

'Ik heb je werkelijk gemist,' brengt hij glimlachend uit.

Ahw ik word hier zo emotioneel van, maar ik moet mijn shit bij elkaar houden. Hahaha het zou wel gek zijn als ik opeens moest huilen. Ik wacht wel totdat ik thuis ben om te kunnen huilen door de frustratie die Mia me heeft bezorgd.

'Ja ja wees nou niet zo'n kleffe baby,' lach ik hem toe.

'Hahahah moet jij nodig zeggen Becky.' Ik zie plezier twinkelen in zijn ogen. 'Ik heb onze kibbel momenten gemist,' vervolgt hij zijn zin. 'Oh en vooral wanneer jij boos wordt dat is gewoon te hilarisch.'

'Pff je bent meteen weer je oude vervelende zelf,' zucht ik uitwendig.

'Dat weet ik, maar we zijn het er allebei mee eens dat je mij gemist hebt,' zegt hij met een grijns.

'Párdon?! Jij bent degene die hier om vergiffenis komt smeken.' Nu is het mijn buurt om te lachen.

'Wind je niet zo op joh,' moppert hij verslagen.

Hij heeft in ieder geval gelijk. Ik heb hem daadwerkelijk gemist.

'Moet jij niet naar huis om je om te kleden? Je weet wel voor de training,' zeg ik lachend.

'Ja eigenlijk wel, maar ik ben in gesprek met een belangrijke persoon. Dus de training kan wel wachten.'

Ik geef hem een schouder duw en zeg: 'Kan je tegen de coach zeggen dat ik me niet goed voel. Ik kom vanavond niet trainen.'

'Nee dat kun je niet maken. We hebben eindelijk vrede en dan kom je gewoon niet trainen. Sorry Rebecca maar dit is wel heel erg teleurstellend.'

'Oh het spijt me heel erg koning Shawn. Hoe kan ik het goed maken met u?' vraag ik overdreven.

'Hmm wat jij net hebt gezegd, heeft mij diep gekwetst. Gelukkig is er wel iets dat je kunt doen om het goed te maken,' zegt hij mysterieus.

Ik kijk hem geïnteresseerd aan en beweeg met mijn hand om hem verder te laten gaan.

'Wil jij een film kijken met mij?' vraagt hij super lief.

'Oh was dat het? Nou om uw vraag te antwoorden; het zou mij een groot genoegen zijn koning Shawn.'

Nadat gezegd te hebben, nemen we afscheid van elkaar en gaan daarna naar huis.

~~~

Chasing my dreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu