Aangekeken 🤯👀

3.5K 146 16
                                    

1 week later
Er is niet echt iets gebeurt . Gewoon bij elke leraar kennismaking . Vandaag is het weer maandag , er is weer een week voorbij van school . Pff ik lieg niet als ik zou zeggen dat ik nu al schoolmoe ben . Ik stond vermoeid uit men bed en deed gewoon men ochtendroutine . Ik deed deze outfit aan 👇.

Vandaag had ik een uur later dus hoefde ik me niet echt te haasten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Vandaag had ik een uur later dus hoefde ik me niet echt te haasten . Dat betekende dus ook dat ik vandaag niet met men vriendinnen naar school kan gaan . Ik keek wat ik het eerste uur had en ik had informatica . Ik deed de boeken die ik nodig had in mijn rugzak en ging naar beneden . Ik ontbeet en keek nog wat tv . Het huis was leeg men ouders waren gaan werken en mijn zussen naar school . Ik keek wat op insta en toen het tijd was vertrok ik naar school .

Aangekomen op school zag ik men seutenklas al zitten . Ik had alleen 4 Turken in men klas en Mounir . We waren met weinig allochtonen dat irriteerde me . Die Turken uit men klas praten alleen Turks dus met hun kan ik ook al niet praten . Die mounir uit men klas is meer een tata dan Marokkaan . Hij gaat alleen maar met tattas om en praat ook als een tata. Vrijdag vroeg een leerkracht hem om te zeggen hoe je zegt dat het regent in het Arabisch en deze gast wist het niet eens . En het ergste van al was dat een van die Turken uit men klas het wel wist . Like het is je moedertaal en je kent het niet . De bel ging en ik ging naar binnen en zocht het lokaal . Dit deel van de campus was nog steeds een doolhof voor me . Na wat sukkelen vond ik het eindelijk . Ik ging naar binnen en werd al moe als ik keek naar die vrouw . Ze was over de 60 ik begrijp niet eens dat ze nog werkt . Na een halfslaaperig lesuur was het eindelijk pauze .

Ik ging naar de speelplaats en zag Ilham al . Ik ging naar haar en knuffelde haar . Even later kwamen Sofia en Meriem er ook bij staan . We praatte wat totdat ik wat rondkeek en men ogen kruidde een jongen zijn ogen die me bleef aankijken . Het raarste was dat hij bij het vriendje van Nirmin stond ,Amir. Ik keek even naar hem en hij zag er ook wat ouder uit zegmaar .Ik wende mijn blik af en praatte gewoon verder met de meisjes . Ookal voelde ik me steeds aangekeken ik bleef doen alsof ik het niet zag .

Tag 3 mensen die dit boek ook moeten lezen in de comments ❤️.

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu