Chefchaoun ging snel voorbij en Voor we het wisten was het al gedaan . Het was niet eens zo leuk , de warmte en drukte werd me al snel te veel . Het is er echt om te branden in chefchaoun . Het was wel 45 graden overdag . Dus twee dagen waren zeker genomen . Nu zijn we al bijna terug in al hoceima , ik ben blij om de laatste dagen nog door te brengen met Zaka . Ik besefte nu pas dat over twee weken mijn vakantie er ook op zit . Daar wilde ik me het liefst nog geen zorgen over maken dus dacht ik gelijk aan wat anders .
Bij ons appartement aangekomen , douchte ik me snel aangezien ik nog naar buiten wilde . Ilham ging met me mee naar Zaka en insaff. We zouden gewoon wat gaan zitten in het stad . Na het omkleden naar deze outfit :
Ik droeg een zwarte wijde broek met een bruine trui . Ik droeg nog een tasje en een zonnebril . Ik nam deze foto voor men webshop aangezien deze broeken weer terug op voorraad komen . We namen snel een taxi naar het stad , het was zonsondergang maar nog steeds verschrikkelijk warm . Toen de taxichauffeur ons na de rit van ons leven heeft afgezet bij Basilic . Gingen we maar snel uit deze taxi , want we hebben nu pas door hoe loco deze man wel niet rijd en kijkt naar ons . Het was gewoon eng . Ik ging naar binnen en ging de trappen op , Zaka liet ons weten dat hij boven was . Ik hoorde Ilham en Lamya nog roepen :"Zie haar lopen voor haar man , maar in België loopt ze niet eens voor de bus ". Ik lachte stiekem ook om hun opmerking maar ik was gewoon blij om hem terug te zien . Gelukkig was het nog niet zo druk in Basilic . Ik zag hun dus al gelijk zitten . Zaka ging gelijk staan toen hij mij zag en we gaven elkaar een knuffel alsof we elkaar 3 jaar niet hebben gezien . Hij fluisterde : "Ik heb je gemist ". Ik voelde me heel raar , het liefst wilde ik gewoon huilen . Het is gewoon een hele mix van feelings en toen ik mezelf erop betrapte dat ik niet eens een reden heb om te huilen liet ik men tranen binnen . We gingen zitten , hij begroete eerste de anderen . Toen hij daarmee klaar was gingen we in knuffelgreep zitten . Ik bekeek hem even en ik zeg je eerlijk , hij zag er zo niet normaal goed uit . Hij was duidelijk heel bruin geworden en had zen haar mooi gezet en zen baardje zag er ook goed uit . Hij vroeg gelijk :"Ben je braaf geweest in Chefchaoun ". Ik knikte trots men hoofd en hij zei :"Mooi zo ". Het leek erop of hij nog wat wilde zeggen maar hij zweeg gewoon . De meiden wilde ons wat ruimte geven en gingen maar beneden zitten. We bleven een poosje in die knuffelgreep zitten . Hij zei ineens :" Weetje wel hoeveel ik je gemist heb , vraag insaff maar ik was gewoon irritant omdat jij niet in de buurt was ". Ik glimlachte en verstrakte men greep en gaf hem een kus op zen wang . Men gedachtes zeiden me wat terug te zeggen en na een paar seconden kwam het eruit :" Ik .... Heb je ook gewist , echt hard . Hoe gaan we dit dan doen overmorgen "? Hij lachte en zei :"Ik neem je mee in men koffer ". Ik lachte en schudde lachend men hoofd . Hij zei : "Oow ja deze zijn voor jouw , omdat je bent aangekomen ". Hij pakte het boeket bloemen achter zich en ik werd sprakeloos . Deze keer huilde ik echt . Hij keek me bezorgd aan en vroeg :"Vind je ze niet mooi"? Ik schudde men hoofd en hij droogde men tranen en stond op , hij pakte men hand en nam me mee . We stapte Basilic uit en hij deed teken naar de meiden dat we even weg zijn . We gingen naar zen auto en hij zei :"Zo zeg maar ". Ik zei :"Het ligt niet aan jou ofzo maar ik wil je echt oprecht niet kwijt . Ik wil gewoon wat we vandaag hebben gehad ". Hij keek mee blij aan en zei :"Tuurlijk wil ik jou ook niet kwijt , je bent het beste wat me de afgelopen jaren is overkomen "! Ik kreeg gelijk zekerheid en we reden wat rond zodat hij me vervolgens thuis afzette en ik met het beste gevoel in slaap kon vallen .
Sorry voor men warrige uploadschema maar ik heb examens en heb vandaag geschreven omdat ik de 400 volgers heb gehaald . Er komen elke dag wel meiden bij , i love it. Voor de meiden met examens nog een dua :
"Allahumma la sahla illa ma dja3al tahu sahla.
wa anta ta dja3alul hazna idha shita sahla."
Jullie kunnen dit girls ! Gewoon even door de zure appel bijten .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...