Het is vandaag vrijdag en ik stond op . Ik ging naar men klerenkast en keek bedenkelijk door al men kleren .
Ik droeg deze outfit en deed men zwarte leren vest erover aan en deed een zwarte pet op . Men haar liet ik gewoon los want men krullen zaten vandaag sws goed . Ik pakte men grote zwarte tas erbij en deed men boeken erin . Nadat ik klaar was ging ik naar beneden en zag dat er geen tijd meer was voor ontbijt . Ik vertrok naar school want had heel de week voorblijven omdat ik altijd te laat kom . Ik moest dus al om 8:05 op school zijn dus vertrok ik al om 7:40 want had al helemaal geen zin in nablijven .
Aangekomen op school ging ik in de aula zitten en deed men hoofd op de bank . Op dit soort momenten ben ik men leven zwaar beu . Ik voelde iemand tikken op men rug ik wouw geïrriteerd reageren maar zag als snel dat het Zakaria was . Hij lachte en zei :"Eet me niet op he "? Ik lachte en schudde men hoofd , ik zag dat hij dezelfde pet als mij aanhad maar dan in het wit . Hij vroeg of hij naast me mocht zitten en ik knikte . Ik zei :"kifesh jij moet voorblijven"? Hij zei :"ewa ja ik zit volgens mij nog op Marokkaanse tijd ". Ik lachte en zei :"same ". We pratte nog over school enzo totdat ik Amir en Nirmin aan zag komen . Ze kwamen erbij zitten en Nirmin keek me de hele tijd aan. Ik vond het best wel raar maar schudde het van me af .Ik ging naar de les en begon met Nederlands . Ik zette nog maar 1 stap in die klas en die vrouw begon al te roepen :"KAWTHAR HOE ONRESPECTLOOS KAN JE ZIJN DOE DIE PET AF ". ! Ik keek haar scheef aan en zei :"rustig rustig iemand hier heeft precies zen periode van de maand ". Ze keek me boos aan en ik zie :"sfe sfe voor je het zegt ik vertrek zelf wel naar olc voor spiegeldocument ". Ik was toch moe en had niet echt zin in deze les dus ging ik maar naar olc .
Ik negeerde al die blikken en stond op , ik heb zojuist lekker geslapen in het OLC . Nadat ik men spiegeldocument heb ingevuld . Ik was weer helemaal blij en zag iedereen me raar aankijken maar i don't give a fuck . Ik ging blij naar de volgende les en deed gewoon mijn ding .Ik en Ilham waren uit en we waren onderweg naar men lokker . We hoorde mensen roepen en gingen kijken en zagen Amir en Zakaria tegen elkaar roepen . Ik zei :"wtf waarom roepen jullie m? Amir zei :"luister schoonzusje maar deze gast hier vind barca beter dan real ". Ik lachte en zei heel serieus :"WHAHAHAHA ik ook ". Hij keek me vies aan en zei :"ieuww meen je deze "? Ik knikte en Ilham zei :"Geen stress Amir ik ben ook voor real ". We lachte en we gingen naar buiten . We gingen net zoals elke vrijdag ergens eten .
Nadat we gegeten hadden , ging ik thuis film kijken maar ging eerst langs de Delhaize voor eten . Ilham ging al naar huis aangezien haar moeder belde . Ik stapte naar de kassa en rekende af en stapte naar school . Onderweg hoorde ik iemand toeteren in de auto, ik keek rechts van me en zag Tante Saloua in haar auto . Ze deed teken dat ik moest instappen . Ik hoorde gelijk haar luide muziek . Ze is de gekste tante die ik heb . Ik lachte en ik filmde haar terwijl ze bleef zingen /roepen .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomansaKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...