Na 2 weken Marokko is het weer tijd om terug naar de realiteit te gaan . Ik ben gisteren middag aangekomen in België en gelukkig maar dat het vandaag zondag is want ik ben kapot . Ik stond uit men bed , het is ondertussen al 12:00 en ik was gisteren om 17:00 in slaap gevallen . Dus ik heb echt veel geslapen . Ik deed men ochtendroutine en ging vervolgens naar beneden . Men ouders zaten al aan tafel ik begroette hun en gaf Lamyae ook een kus .Men moeder zei :"Slaapkop het werd tijd dat je opstond". Men vader knikte bij de woorden van mijn moeder als teken dat ze er mee eens is . Ik zei :"Ewa ja ik was echt moe ".
Na het ontbijt vroeg ik mijn moeder :"Mama wil je me brengen naar Nirmin , ik heb wat souvenirs en cadautjes voor hun bij . En daarbij heb ik Fadoua ook echt gemist". Men moeder knikte en zei :"Ewa zidd we vertrekken zo ". Lamyae ging zich al omkleden terwijl ik eerst mee opruimde en ging me dan ook omkleden . Ik heb even besloten om vandaag niets van men dag te delen , aangezien dat ik nog moe ben en er toch niet uitzie voor foto's of dergelijke .
Toen dat ik eindelijk klaar was met omkleden , ik had voor de weinige keren dat ik dat deed een tryna aan van Marokko . Die ik daar dan ook de laatste dag ben geen helen . Ik deed men haren snel los en deed er nog wat kokosolie in en stapte vervolgens de auto in . Men moeder zei nog :"Pff ik kan niet wachten totdat jij kan autorijden ". IK lachten en we vertrokken naar Mechelen waar Nirmin woont . Ik had haar daarjuist natuurlijk een berichtje gestuurd en ze zei dat het oké is als we langs komen . Onderweg opende ik even snapchat en keek wat naar verhalen van mensen . We stonden stil bij een verkeerslicht en men moeder keek mee op mijn gsm . Ik tikte gewoon snel achter elkaar alle verhalen weg tot dat ze zei :"Wacht eens even ga eens terug naar die foto met Amir ". Ik deed wat ze vroeg en ging naar zijn verhaal , er stond een foto met hem en nog iemand op . Voordat ik ook maar beter kon kijken zei men moeder:"Dit is die jongen die bij de deur kwam staan en om vroeg of je hier nog woonden". Men moeder reed verder en want het is groen en Lamyae keek ook op mijn gsm en zei :"Jaaa wajoow dat is hij , ik keek die dag nog van het raam en zag hem daar staan ". Toen Lamyae men gsm teruggaf keek ik alleen maar naar de ogen van de persoon en ik kon hem herkennen uit de duizendste . Ik liet niet merken dat ik hem herkenden en zei om het hierbij te laten ;"Ik vraag het wel eens naar Amir .
De rest van de rit zat ik maar met 1 vraag in mijn hoofd 'Wat is de reden dat hij mij nu wel komt opzoeken ?' Die vraag kreeg ik maar niet uit mijn hoofd . Aangekomen bij Nirmin pakte ik de zak met spullen die ik voor haar heb meegenomen mee naar de deur en belde aan . Ik hoorde Fadoua al schreeuwen van buiten , ze is altijd vrolijk . De deur ging open en eens dat ik en Fadoua elkaar zagen ontplofte er precies een bom , zo blij waren we . Ik pakte haar op en knuffelde haar en gaf haar 10000de kusjes .Ik pakte haar op en begroette Nirmin ook en ging naar binnen .
Ik gaf gelijk alle cadeautjes aan Nirmin en Fadoua en ze waren beide superblij . Voor Fadoua heb ik een trainingspak gekocht van Marokko in haar maat en snoep en een Marokkaanse feestjurk . Voor Nirmin hetzelfde en voor Amir ook hetzelfde behalve een djlaba in plaats van een jurk .
Na een gezellige avond gingen we weer naar huis . Ik moest morgen vroeg opstaan dus waren we al vroeg thuis , ik bleef maar over die foto denken . Ik heb die foto ondertussen al meer dan 50 keer gezien om zeker te weten dat ik me niet vergiste .Maar straffer kon het niet zijn want hij was nauwelijks wat veranderd . Ik besloot na een tijdje om mezelf niet gek te maken en gewoon morgen met Amir te gaan praten.
Dit is dan het laatste deeltje , hierna ga ik een week niet uploaden omdat ik examens heb . Men laatste examen heb ik volgende volgende dinsdag . Dus tot dan xx ! Veel succes aan alle meiden die ook examens hebben . Gewoon je best doen en vertrouwen op Allah (swt) !!
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...