etentje

1.1K 54 10
                                    

De volgende dag is het weer tijd om bruin te worden . Dus gaan we vandaag naar de zee met younes en Ilham . Morgen gaan we voor twee dagen samen met Ilham haar gezin naar chefchaoun .  Eventjes weg van Al-Hoceima , eens wat anders zien . Na het ontbijt maakte ik mijn strandtas klaar en vertrok naar Ilham. Lamya heeft vandaag met een van haar vriendinnen afgesproken dus gaat niet mee . Ik belde aan en zag hun al snel helemaal klaar voor het strand naar buiten komen . Younes keek eventjes rond zich en zei :"Waar is Lamya "? Ik antwoorde met : "Ze heeft met wat vriendinnen afgesproken du is er vandaag niet bij ". Hij knikte en we stapte naar het strand.

Aangekomen bij het strand ga ik gelijk het kleurtje dat ik al heb wat donkerder maken . Ik lag op een strandstoel wat te kijken op intagram . Ik kreeg een melding van Zaka op snapchat , ik opende het en zag dat hij net wakker is . Ik antwoordde met :"Kom naar het strand eh slaapkop ". Na een korte conversatie zei hij dat hij er binnen een uurtje is samen met Safae . In minder dan een uur is de rest van de gang ook al gearriveerd . Ik begroette hun en we gingen wat zitten , ze hebben ook ineens eten gehaald . Ik pakte zo snel mogelijk een cheetos chips die ik erin zag liggen . Zaka keek me hoofdschudden aan en zei :"Nee nee ik heb dat voor mezelf gekocht no way dat jij dat gaat afpakken ". Het liefst wilde ik er gewoon mee wegrennen en dat is dus ook wat ik deed. Ik liep met de grote zak als een debiel over het strand , met Zaka achter me aan. Terwijl  ik liep deed ik de zak open en propte er zoveel balletjes in als ik maar kon . Toen Zaka me inhaalde pakte hij de zak af en zei :"Wollah je bent niet normaal met eten ". Ik lachten en liep terug naar de rest die ons allemaal lachend aankeken . Ik zei :"Ja mannen ik heb min of meer gewonnen". Ilham zei :"Zo moet dat laat je man je eten niet afpakken". Ik keek haar goedkeurend aan en ging vervolgens terug liggen .

Aan het strand zette ik en Safae al de voorbereidingen klaar voor de webshop die zen nieuwe collectie krijgt . Of het nu vakantie is of niet werken doen we altijd . Vooral als influencer zit je nooit stil . Na alles besproken te hebben en het aangekondigd te hebben op instagram waren we bij een uur of drie wel klaar . Toen we klaar waren vertrokken we naar huis , aangezien het strand echt niet normaal druk is . Het is de eerste dag dat ik het zo druk meemaak , je ziet duidelijk dat er mensen zijn bijgekomen .

Na afscheid van iedereen te nemen zei Zaka :"Dus madam gaat naar Chefchouan en laat mij hier achter ". Ik knikte en zei :"Doe niet zo het is maar voor twee dagen , voor je het weet ben ik terug ".Hij knikte en gaf me nog een knuffel . Na het afscheid gingen we naar huis , thuis aten we en deden onze kleren aan . Men moeder gaat vandaag naar de ouders van Meryem en Sofia . Ze gaan wat drinken en ik wilde hun tweetjes wel terug zien . Hoe het gaat met de kindjes van hun .  Ik kleedde me om in een beige pakje dat bestond uit een beige rok en een beige vestje . Daaronder deed ik nog een witte t-shirt aan en pakte nog een beige tas . Ik liet men haar gewoon los en deed men witte Balenciaga schoenen eronder aan .

We vertrokken naar buiten en buiten nam ik eerst nog even een foto van mijn outfit :

We vertrokken naar buiten en buiten nam ik eerst nog even een foto van mijn outfit :

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Onderweg in de auto ging ik naast Ilham zitten en postte ik snel de foto. Toen we aankwamen bij het park van Al-Hoceima gingen we hun gelijk zoeken . Gelukkig is het nog niet zo druk en zag ik ze gelijk . Ze hadden beide hun kindjes bij . Sofia heeft een dochtertje genaamd :'Amal' en Meryem heeft een zoontje genaamd :'Fatih'. Ik begroete hun en ging dan gelijk naar de kindjes . ik kon niet wachten tot Fadouatje hier aankomt . Na wat gepraat te hebben gingen we naar Basilic voor een hapje te eten . Tijdens het etentje kreeg ik weer door hoe erg de tijden zijn veranderd , hoe we alle vier vroeger de dikste vriendinnen waren en nu maar twee twee zijn gebleven . De ene twee leven het leven met hun kind en de anderen zin nog single en druk bezig met studies/ werk .

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu