Sneaky gedrag 😏

803 40 12
                                    

18:00
Na een drukke dag vol met bestellingen en aanpassingen van mijn webshop. De webshop loopt alhamdoulilah supergoed ! Ik ben alleen maar blij met de reacties en bestellingen die gespaard worden . Ik ruimde alles op en zei teen Safae :"Ga maar naar huis lieverd , ik maak het hier wel af ". Ze keek me twijfelend aan en zei :"Zeker "? Ik zei :"Jaa heel zeker schatje , ga maar ". Ze gaf me een knuffel en ik zei tegen haar :"Tot morgen ". Waarop ze antwoordde met :" hmmm ... Tot morgen ". Ik sloot de deur achter haar en ruimde snel alles op en sloot de computer af . Ik pakte men sleutels en tas en draaide me om en bleef even kijken naar het prikbord aan de muur . Daar hingen de foto's van de fotoshoot van men lijn . Ik kon alleen maar dankbaar zijn dat het zo goed werkt . Ik fluisterde een 'Alhamdoulilah ' en ging dan de deur uit . Ik stapte in men auto en zetten Koran op . Ik voelde me erg belabberd en vermoeid dus dat deed heel erg goed om naar de rustgevende citatie te luisteren .

Toen ik veilig thuis aankwam parkeerde ik men auto en stapte uit . Ik deed nog maar de deur open of ik zag Lamya al . Ik begroete haar en ze keek me met een sneaky lachje aan . Ik negeerde haar gewoon , aangezien ze altijd al rare dingen doet . Ik ging naar de woonkamer waar men vader zat . Hij keek me ook heel erg bedenkend aan. Ik gaf hem een kus en ging naar de keuken waar men moeder stond . Ze gaf me gelijk helemaal blij een stevige knuffel . Ik rukte me helemaal verward los en zei :"Wat hebben jullie vandaag "? Ondertussen pakte ik chocola en beet erop . Ze zei :"Schat hou je niet van de domme , het is oke?" Ik keek haar nog raarder aan en zei :"Wat "? Ze zei :"Schat we weten dat hij je hand komt vragen ". Ik stikte in men chocola en zei ;"Wie kuch ... kuch*". Men moeder zei :"Zen naam weet ik niet , je vader zei het tegen me . Ga het hem vragen , hij zal het wel weten ..". Ik was helemaal verward en had hier op dit moment echt geen zin in . No way dat ik het men vader ga vragen ..  Ik dacht alleen maar aan Zakaria . Hij kan het niet gedaan hebben , zoiets bespreek je toch eerst of niet ?..

Ik ging naar boven en stuurde Zaka wat berichtjes en ging wan gelijk de douche in . Ik liet het warm water even over me heen gaan en stapte er dan weer uit . Ik kamde men haren deed een Marokkaanse huisjurk aan en ging dan weer terug naar men kamer .

Ik scrolde ondertussen zeker voor de 8347 ste keer door men berichten en nog steeds geen antwoord van hem . Ik dacht na of er recht niemand men hand kan vragen buiten Zaka . Ik besefte dat ik amper jongens als vrienden heb . Ik ga allang niet meer met men vrienden van vroeger . Dus zou niet weten vanwaar dit komt . Na 100 keer te zuchten viel ik in slaap..

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu