5 jaar ⏩

1.1K 64 18
                                    

"YEEEY KAWTHAR JE HEBT HET GEHAALD BENTI "! Zo kwam men vader binnen na het oudercontact op school . Ik kon wel huilen van geluk , ik heb dit schooljaar gewoon gehaald . Na al die Ups en downs . Nirmin heeft het ook gehaald ze kreeg het vroeger dan mij te horen . Ik was zo blij dat iedereen omhelsde en alhamdoulilah kreeg ik kort daarna aan snap van Ilham dat ze helemaal aan het huilen was omdat ze erdoor is . Ik kon niet meer dan alleen maar blij zijn . Ik heb de afgelopen weken moeten strijden voor dit jaar en terecht ook . Ik kreeg een bericht van Zaka met :"En ? Erdoor "? Ik antwoordde met :"jaa ben superblij ! En jij ?". Hij zei :"Ik ook kan ik je nog zien "? Ik werd blij en zei :"Sgoed over een kwartiertje abdij de speeltuin om de hoek ". Hij antwoorden met dat het goed is en ik vertrok . Ik kon niet geloven dat nu het laatste moment zal zijn dat ik hem ga zien. Hij vertrekt morgen al naar het huis in Leuven .

Ik kleedde me snel om in een losse broek met een zwarte t-shirt en vertrok . Ik zei men ouders dat ik even naar Ilham ga . Aangekomen bij het bankje zag ik hem daar al staan . Hij glimlachten die mooie tande die vanaf dag 1 al 😍🤤zijn van hel bloot en omhelsde mij . Hij zei :"Gefeliciteerd kleintje je hebt dit zeker verdient"! Ik glimlachten naar hem en zei :"haar dankje jij ook he nu kan je eindelijk gaan studeren ...,. In Leuven ". Dat laatste kwam er raar uit maar ik gunde het hem echt ." Kleintje ik kom zeker terug de studie duurt 2 jaar en zit vol met vakanties dus ik zie je zeker nog wel ". Ik glimlachte en knikte alsof ik het zelf geloofde . Wat ik spijtig genoeg niet deed . Ik wist dat dit het moment is dat Allah (swt) ons van elkaar weghaalde en hem uiteindelijk vervangt door iemand die beter zal zijn voor me . Want vergeet niet dat voor alles een reden is . Toen het tijd voor me werd dat ik naar huis zou gaan nam ik afscheid van hem ik had hem die dag steviger geknuffeld dan het jaar waar ik hem in kenden . Kort na dat hij weg was gegaan is Amir om Nirmin haar hand komen vragen . De bruiloft ging al 5 maanden later door . Op de bruiloft van Amir en Nirmin heb ik hem overal gezocht maar nergens gevonden wat me alleen maar liet teleurstellen ..

De eerste maanden gingen best wel goed toen dat Zaka weg was . Maar altijd als we weer gingen afspreken hadden we op een gegeven moment niets meer te vertellen . Het werd gewoon awkward en wilde het beide niet meer . Ik stuurde hem wat berichten omdat ik de vriendschap wilden behouden maar kreeg nooit antwoord . Toen dat Nirmin beviel van haar eerste kindje (Fadoua ) hebben we elkaar al helemaal niet gesproken

Ondertussen zijn we al 5 jaar later en nam ik een foto met het zoveelste meisje dat me weer eens herkenden . Ondertussen heb ik alles in de mode omhoog gehaald en ben ik influencer. Ik laat mensen alles zien over men leven en vooral over mode . Zowel mijn instagram als men blog bestaat uit duizenden volgers . Het is allemaal zo snel gegaan in 6 maanden heb ik de 80k volgers gehaald op mijn instagram . Alleen maar hard werken is wat ik gedaan heb . Men schooljaren gingen niet bepaald goed en heb uiteindelijk men droom van hun de bussineswereld te gaan werken helemaal van me afgeslagen . Ik ben dus na men 6de jaar gewoon gelijk begonnen met het werk als influencer . Ik nam nog snel een babbeltje met het meisje en ging dan door naar de studio voor de foto's van outfits te maken voor men instagram . Ik nam de foto's zelf en poste ze zelf , ik deed bijna alles zelf waar ik alleen maar trots op ben .

Na de foto's gemaakt te hebben en alles geregeld te hebben ging ik ze allemaal van mijn camera op mijn computer zetten en poste ze . Nadat ik hiermee klaar was ging ik gelijk naar huis . Ik had al een gevoel dat ze er waren . En jaja ik zag men lieve nichtje Fadoua en Nirmin en Amir zitten . Ik begroeten hun en nam Fadoua gelijk mee naar men kamer . Ze was al 3 en zo wijs en lief . Ik gaf haar snoepjes en ze liet haar mooie lachje zien waar ik verliefd op ben. Ik speelde met haar en ging vervolgens in de woonkamer zitten en maakte er nog een gezellige avond van met mijn familie . Want zij zijn op het einde van de dag toch diegene die je zullen steunen door dik en dun ..

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu