Het is maandag en ik heb vandaag weer een dagje vrij . Het is pedagogische studiedag , dus geen school voor mij . Ik stond op en ging naar beneden men moeder ging zo vertrekken naar haar werken. Men moeder werkt als islamleerkracht in de lagere school . Ze werkt niet elke dag maar op de meeste dagen wel . Nadat ik afscheid van haar nam ging ik maar wat zitten in de woonkamer . Ik zette muziek op op de tv en ging zitten , Nirmin was gaan werken en Lamya was naar school dus met hun kon ik al niets meer doen .
Ik keek wat op insta en zag dat Samira een nieuwe foto had geplaatst . Het was lang geleden dat ik haar nog gezien had dus stuurde ik haar een sms . Ze had vandaag school dus haar kon ik vandaag ook niet opzoeken . Ze zei me wel na school langs te komen . Ik ging naar boven douchte me en deed deze outfit aan 👇.
Ik deed een gele neontrui aan met een zwarte broek .Ik kamde men haren door en föhnde men haren en deed er wat mousse in . Ik deed men Nikes er nog onder aan en vertrok in men eentje . Ik besloot wat bij de vaart rustig te gaan wandelen . Inplaats van altijd in de drukte van het stad te gaan wandelen. Ik ging richting de dijk en voelde gelijk de warme zonnestralen op mijn genzicht. Ik wandelde de dijk op en geniete van het even alleen zijn . Ik bedacht me weer dat als je alleen bent je over veel shit gaat lopen denken . Ik ging zitten op een bank en keek naar het water terwijl er af en toe fietsers en voetgangers voorbij stapte .
Na een lange tijd stond ik maar weer eens recht . Ik kon nog maar net opstaan of ik hoorde men naam al in de verte . Ik keek op en zag Zakaria en Samir . Samir was op de fiets en Zakaria stapte er gewoon naast . Ze hadden beide hetzelfde aan wat me gelijk opviel. Ze droegen beide barca training . Ik glimlachte naar hun en wachtte totdat ze bij mij zijn . Ik gaf hun beide een hand en stapte de dijk af samen met hun . Ze vertelde weer zoals altijd domme dingen en vroegen me dingen enzoo .
We kwamen aan bij het onderwerp meisjes. Samir zei namelijk dat alle Marokkaanse Meiden highclass zijn . Ik zei :"Nee niet Alle jullie hoeven de nadruk toch niet te zetten op ALLE ". We waren ondertussen al de dijk afgestapt en kwamen aan bij een straatje . Samir zei :"Okii kijk goed dan ". Hij stapte op een meisje af die een Marokkaanse training aanhad en zei :"heyy meid ". Ze keek hem raar aan en liep gewoon verder . Ik en Zakaria lachte hem uit om zen blunder en ik zei ;"Jaa hallo kijk ook hoe je op iemand afstapt ". Hij lachte en zei :"Hoe dacht je anders meisjes te gaan fiksen". Ik lachte en zei :"alles behalve op die manier".
Na een tijdje nam ik afscheid van hun en ging naar men tantes huis . Aangekomen zag ik gelijk een blije Samira en gingen we de hele middag en avond praten en series kijken en niet vergeten ETEN 😍.
Volg even -BerberseQueen voor me echt een leuke meid en haar boek 'van slet naar moslima ' is zeker een aanrader !!!😍
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
Roman d'amourKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...