Op stap met Ilham 🚶‍♀️

1.2K 57 6
                                    

Nadat ik mijn middelbare heb afgemaakt en besloot mijn passie als werk te maken waren men ouders natuurlijk niet zo blij . Maar ondertussen 2 jaar later zijn ze meer dan trots op me . Ilham is na de middelbare haar school nog verder gaan afronden en zit nu in haar laatste jaar van haar lerarenopleiding . Ondertussen helpt ze me ook vaak achter de schermen met foto's en kleding combineren etc...Ze heeft vakantie deze 2 weken ,dus gaan hebben we een tripje naar Marokko geboekt , ik heb daar sowieso een samenwerking in Marrâkesh dus moest daar sws al zijn . We gaan natuurlijk ook naar Al hoceima , maar dat pas de tweede week . We vertrekken morgen dus gaan vandaag nog de laatste spulletjes halen . Zij is dan ook een van de vriendinnen die nog gebleven zijn . Meryem en Sofia kom ik vaak nog tegen en dan beginnen we wel eens een gesprek maar meer niet . Destijds was Ilham samen met Chahib ondertussen hebben ze al een dikke 5 jaar niets meer , Chahib vond het nodig om na 1 maand al voor spelletjes te spelen . Sindsdien heb ik hem ook niet echt meer gesproken of dergelijke .

Ik stond uit mijn bed en checkte gelijk mijn instagram , ik zag weer dat er massaal veel mensen op mijn laatste foto gereageerd hebben . Ik beantwoorde op een paar van hun vragen en koos dan gelijk mijn outfit . Het lenteweertje begint erin te komen dus warm is het zeker . Ik droeg een jensbroek met scheuren in met daarop een witte trui die ik in mijn broek gestoken had . Ik deed men haar in een lage dot en pakte nog mijn beige Gucci handtas aan . Daaronder kwamen men lichtbeige pumps onder . Ik pakte nog een zonnebril en keek goedkeurend in de spiegel en vertrok naar Ilham . Ondertussen ben ik al 20 jaar maar heb nog geen rijbewijs , aangezien ik mezelf een gevaar vind voor de maatschappij als ik auto zou rijden . Ik heb al 2 keer geprobeerd rijlessen te starten maar die gingen niet door wegens drukt of zelfs een keer door dat ik bijna een accident heb veroorzaakt . Dus autorijden zit er niet in voor mij daarom rijd Ilham .Ik zag haar al in haar auto zitten en hoorde de gsm al . Ik begroeten haar uitgebreid en we waren duidelijk allebei blij om elkaar weer eens terug te zien . Ze zei :"Helow helow girl". Ik antwoorde met :"Hey babe , heb je er zin in "? Ze knikte gelijk en we vertrokken naar de stad .

Aangekomen in de stad maakte ik een boomerang met :"Laatste dingetjes halen voor Marokko". Nadat ik dat had gedaan vroeg ik Ilham :"Wil je een foto nemen van mijn outfitje van vandaag"? Ze knikte en zei :"Tuurlijk wil ik dat". Ik ging staan bij een mooie achtergrond en zetten mijn zonnebril op en Ilham nam de foto :

Ik postte hem gelijk en tagde al de winkels vanwaar ik de kleding gehaald heb en ging zo de stad in met Ilham

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik postte hem gelijk en tagde al de winkels vanwaar ik de kleding gehaald heb en ging zo de stad in met Ilham. Net zoals altijd is het weer lachen met Ilham . We shopte de laatste dingen en ik hielp haar met outfits combineren . Nadat we klaar waren met shoppen gingen we naar de wok en bestelde wok . We pakte de wok mee naar de studio waar ik nog wat verder wilde werken aan de nieuwe video waarin ik mode tips ga geven . Ilham hielp me met filmen en speelde af en toe ook model voor me . Ik installeerde de lichten en begon met foto's te nemen en het filmen van de tips.

Toen we klaar waren was het al 17:00 en dus hoogtijd om naar huis te gaan , aangezien we morgen een vlucht om 15:00 hebben en ik nog moet inpakken . We gingen naar huis en zei haar morgen om 13:00 klaar te staan waarop ze knikte . Nirmin en Amir zouden ons brengen dus het vervoer was geen probleem . Ik ging het huis binnen en zag Fadoua me gelijk begroeten . Ik zei :"Heey schat ". Ze was gelijk blij dat ik er thuis ben , ze komt hier vaak aangezien ze nog niet naar school gaat let mijn moeder vaak op haar als Nirmin en Amir gaan werken . Ik douchte me en ging dan gelijk met haar spelen , Lamyae deed ook mee . Ik keek Lamyae vaak aan aangezien ik het maar kan blijven zeggen dat ik men 13 jarige zelf zo hard herken . Ze lijkt zo hard op mij qua innerlijk en uiterlijk .

Na een uurtje kwamen Amir en Nirmin Fadoua halen ik nam afscheid van haar , aangezien ik haar voor 2 weken moest missen . Amir en Nirmin zeiden me nog :"Morgen om 13:00 klaar zijn he ". Ik knikte en toen ze weg waren ging ik gelijk naar boven om mijn koffer in te pakken . Men moeder kwam mijn kamer binnen en zei :"Wajooww je bent precies een dier kijk deze kamer dan ". Ik lachte en mijn moeder zei :"Ben je aan het inpakken"? Ik knikten en ze zei :"Ewa gek genoeg ga ik je missen deze dagen ". Ik knuffelde haar met een grote glimlach en kuste haar . Ik overdreef blijkbaar wat want ze zei :"Ja Ja saffi ". Ik lachte nog met mijn moeder en antwoorde nog wt op reacties onder mijn nieuwe foto en kroop vervolgens in mijn bedje .

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu