Rwina 🤯

2.4K 107 29
                                    

Zelfs op mijn verjaardag voor jullie een deeltje ☺️💕.

Pov : Kawthar
Het is maandag en ik ben nog steeds moe van de bdayparty . We hebben wel tot 3:00 zitten feesten . Op het einde de was Amir nog even langs gekomen om zen 'prinses ' te zien . Die twee krijgen ook nooit genoeg van elkaar . Maar dat vind ik ergens ook wel cute van hun .We hadden vandaag toneel op school de hele namiddag . Dus ik had alleen maar in de voormiddag les . Wat naar mijn part best wel chill was totdat ik hoorde dat we met heel de school naar toneel gaan dus zowel : 3de vierde , vijfde zesde en zevende jaar . Dat word dus rwina . Ik hoop niet dat we allemaal in 1 ruimte moeten . Want dan is het al helemaal rwina !

Ik droeg deze outfit 👇.

Alleen dan wel met men grote zwarte tas waar al mijn boeken in passen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Alleen dan wel met men grote zwarte tas waar al mijn boeken in passen . Ik stuurde snel nog een bericht naar Ilham . Met dat ze zeker klaar moest staan ! Ik vertrok naar het station en belde onderweg met Sofia die zoals altijd weer strugglde met wat ze moest aandoen . Ze heeft de meeste kleren van ons allemaal maar zegt altijd :'ik heb niks , ik weet niet wat ik moet dragen". Niemand begrijpt haar maar ik help haar daarom wel graag met haar kleren . Ze stuurt me dan vaak foto's door en dan zeg ik wat ze moet dragen , daar zijn vriendinnen toch voor.
Ik stond al even bij het station en zag Ilham aankomen . We begroeten elkaar en stapte naar school we kwamen net zoals altijd op het nippertje aan op school .

De voormiddag ging vandaag best wel snel voorbij. Het was nu middag en ik had geen zin om in de aula te gaan zitten . Dus ging ik samen met de meisjes maar buiten eten. We gingen naar de snack . We hadden al gebeld op voorhand voor onze bestellingen want anders zou het toch te lang duren . Na veel gelachen te hebben kwamen we aan . We gingen gelijk eten van ons eten . Toen we klaar waren hadden we nog wat tijd over dus gingen we maa wat chips , snoep etc halen .

We kwamen terug aan op school en hoorde van de leerkrachten dat iedereen al is vertrokken naar toneel . We moesten dus gaan zoeken waar ze waren . Sofia en Meryem waren ocharme helemaal aan het trillen voor straf terwijl ik en Ilham gewoon chill naar de vermoedelijke locatie stapte . Elk moment zei Meryem tegen ons :"omg sebiet krijgen we straf "! Ik kon niet anders dan lachen . We hadden twee mogelijkheden er waren hier dan ook twee plekken waar we toneel konden krijgen . We liepen maar naar een va die plekken en we kwamen aan en zagen gelukkig iedereen nog in de hal .
Ik zag Nirmin staan bij Amir . Ik ging samen met de rest gewoon onopgemerkt naar de hal . Niemand zag ons en ineens riep zo'n wijf :"alle leerlingen per klas gaan staan ". Ik ging bij mijn klas staan en lachte schijnheilig naar men klastitularis. Ze bleef me aankijken Phel dat ik hier ineens een bom ga laten ontploffen ofzo . Maar ik heet niet voor niks Kawthar en ging gewoon op de laatste rij zitten en appte men vriendinnen dat ze moesten komen .

Na een kwartier was bijna de hele vriendengroep van mij en Nirmin op de achterste rij . Ra ra ra het waren allemaal Marokkanen . Ik kon niet meer van het lachen ze gingen bij elk ding roepen zoals :"kifeshh deze zemmer praat over internetgebruik kijk zijn hoofd dan "! We moesten op een gegeven moment gewoon de zaal uit . Maar beter voor ons we gingen buiten maar ik had al door dat Zakaria er niet bij was . Ik vroeg me af waar hij is . Ilham vroeg aan Amir :"waar is je vriend Zakaria "? Ze keek me daarbij heel sneaky aan . Amir zei :"Hij is ziek ".  Waardoor Ilham naar me toe kwam en zei :"mayonaise is ziek kifesh ".  Gelukkig keek niemand . Ik gaf haar een dodelijk blik en pitste haar onopgemerkt . Waardoor ze stuk ging van het lachen ze zei :"WLH JE BENT MEN MOEDER PRECIES "!!

Toen het toneel gedaan was kwam iedereen naar buiten en we kregen gelijke en preek van een van die wijven :"dat gedrag was ontoepasselijk julllie gaan woensdag allemaal nablijven ". We vonden het eerlijk gezegd niet eens erg . Hoe meer rwina hoe beter . Er kwamen ook een paar tatas met :"Daar die Marokkanen die de show verpestte waarop ik zei :" Tfoee yemam (jouw moeder ) die de show verpestte "! Ze werd gelijk stil en ging weg .

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu