Een paar dagen later
Ik heb niet echt iets met men leven gedaan de laatste dagen . Behalve de routine van elk 15 jarig meisje : school, eten ,slapen ,.. Daar heb ik nu men rust aan toe verdient het is namelijk vakantie .Kerstvakantie , ik heb de eerste twee dagen van de vakantie niks gedaan . Ik wachtte eigenlijk gewoon op de dag dat ik eindelijk met Ilham naar Frankrijk ga . Naar men nicht Ibtissam . Ibtissam heeft Ilham al eerder ontmoet aangezien we altijd samen naar Marokko gaan . Overnachten we wel is bij Ibtissam in haar huis in het zuiden van Frankrijk . Ibtissam woonde eerst in nl maar toen ze trouwde verhuisde ze naar Frankrijk . Die dag is morgen al ik ga vandaag wat eten met de meisjes . Ik ben na die dag in de Mac vaak langs de Mac geweest maar heb Zakaria daar niet gezien . Een teleurstellend gevoel kwam dan in me op . Ik heb mezelf ook aangeboden om te werken in de Mac . Ik heb wel een vakantiebaantje nodig en in de weekends kan ik ook best wel men steentje bijdragen. Ze hadden me gebeld dat ik de tweede week gelijk kon werken . Dat vond ik goed want de tweede week zijn we ook ineens terug van Frankrijk .Ik kwam net uit de douche en ging naar men kamer . Ik koos snel een outfit en keek even naar mezelf in de spiegel . Ik zie altijd rood als ik van de douche kom . Ik kamde snel men haren door en deed er wat gel in en kleedde me om in deze outfit 👇.
Het was best wel koud dus deed ik er nog een zwarte lerenvest over aan . De meiden zouden me komen halen bij mijn huis . Aangezien de tramhalte voor men deur stopt . Ik praatte nog wat met mijn tante die een verhaal aan het vertellen was over toen ze nog in Marokko woonde . Toen realiseerde ik me dat ik zo blij was dat men opa naar Europa is gekomen .
Toen de bel ging spurtte ik naar de deur en opende de deur men moeder keek even wie er voor de deur stond . En begroette vervolgens de meiden . Na even te zitten praten gingen we naar de tramhalte die letterlijk in men straat stond . We namen de tram en gingen omw naar het stad .We kwamen aan bij het winkelcentrum en we gingen naar binnen . Zoals altijd was het winkel binnen en winkel uit met zakken . We hadden flink geshopt aangezien de Winterspelen aan e deur stond . We kwamen aan bij het verdiep van de Mac en Ilham zei :"ik kijk wel of mayonaise er is ". Ik rolde met mijn ogen en zei :"nee hoeft niet kom we gaan eten bij die ene broodjeszaak". Ze ging weer opvallend doen en buigde helemaal voorover de ingang van de Mac om te kijken wie er achter de toog stond . De voorbijgangers keken haar heel raar aan maar zoals gewoonlijk boeide het Ilham niet eens een beetje . Ik keek even op men gsm totdat ik werd overvallen door Ilham :"MAYONAISE STAAT DAAR"! Ik wilde wel kijken maar zei :"kom kom we gaan naar die broodjeszaak". Meryem zei :"hmhm girl ik weet wel dat je naar binnen wilt ". Ik schudde overtuigend men hoofd . Sofia zei :"hmm ik zie toch een lichte twijfel ". Ik keek haar dodelijk aan . Ilham zei :"weet je wat we stemmen . Wie wilt er Mac ? " de meisjes staken hun hand allebei op en ik rolde met mijn ogende en uiteindelijk hi gen we toch naar binnen .
Er stond nog een wachtrij voor ons dus vroeg ik zehma geïnteresseerd aan Ilham :"heb je je koffer al gepakt "? Meryem en Sofia wilde ook graag meegaan maar moesten beide werken . Ze knikte en zei :"yess heb er echt zin in ". Ik probeerde zover mogelijk het gesprek verder te zetten zodat ik niet moest denken aan men ogen die zich zouden draaien naar de toog .Toen er nog een iemand voor ons stond zeiden de meiden ineens :"wij gaan al zitten bestel voor ons ". Ik keek hun allemaal geïrriteerd aan want ik wist wel naar waar dit zou lijden . Zakaria had me nog niet opgemerkt hij praatte met een meisje naast hem . Hij had duidelijk lol met haar . Ik keek naar haar kaartje rechts op haar borst en zag 'kamalia' staan . Ze zag er zeker goed uit wat me even deed twijfelen. Ik probeerde er geen aandacht aan te besteden en toen dat het mijn beurt was zag hij me staan . Hij gaf me een hand en ik voelende gelijk zijn warme handen in mijn hand klemmen . Hij zie :"heey Kawthar alles goed "? Ik knikte en hij zei :"vier fishburgers en 4 cola's ". Ik zei :"jaa je kent ons goed ". Hij lachte en in ging terug zittend en wachten om de bestelling .
Nadat we gegeten hebben ging ik naar huis ik had straks kickbokstraining . Ik lachte mezelf uit dat ik eerst Mac ga eten en dan ga sporten . Ookal deed ik het meer voor de Conditie een paar kilo's kwijt geraken kan zeker geen kwaad . Ik had nog maar een les bijgewoond van kickboks . Ookal was ik te laat mocht ik toch meedoen . Onze coach is een Marokkaanse man genaamd :"Morad". Hij helpt goed met alles alhamdoulilah . Nadat ik men sportzak heb klaargemaakt belde ik men neef Kamal op . Hij volgde daar ook lessen en wouw me graag brengen .
Toendat we aankwamen in de sportzaal was ik verbaasd dat ik op tijd was en ging ik gelijk beginnen . Ik volgde de goede instructies op en zag de meiden kort daarna ook naar binnen komen . We moesten nu per twee tegen elkaar gaan . De coach koos er twee uit . Ik zag overal van die rare jongens die me maar bleven aankijken wat ik vies vond . De meiden hadden het ook door en begonnen maar met dodelijke blikken uit te delen . Ik werd geroepen en hoorde ineens dat ik met een Zakaria moest gaan . Ik keek nieuwsgierig wie het was en zag Zakaria DE zakaria staan . Hij was duidelijk ook verbaasd en lachte maar wat naar me hij zei :"Kleintje moet jij tegen mij ". Voordat ik ook maar iets kon zeggen hoorde Morad het gesprek en zei :"onderschat haar maar niet ". Ik gaf hem een 'luister maar naar hem' blik . Hij schudde lachend zen hoofd enz ei :"daarjuist Mac en nu kickboks yek ". Ik lachte en zei :"ewa ja iedereen heeft zen manieren ".
Toen we klaar waren gaf hij me een compliment hij zei :"je bent goed ben je hier allang "? Ik schudde men hoofd en zei :"nee dit is men tweede les ". Hij zie :"goed goed voor een beginneling ". Ik bedankte hem en zag kamal aankomen hij moest tegen Ilham . Die twee lachte meer met elkaar dan dat ze wat deden . Ik nam afscheid van Zakaria en ging samen met kamal naar huis en kroop helemaal stijf van het kickboksen in men bedje .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
Lãng mạnKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...