In gevecht met men gedachtes ...😠

1.6K 93 9
                                    

pov: Kawthar

school is ondertussen al begonnen , we zijn vandaag al dinsdag . De eerste dag was vooral zwaar,   Aangezien ik dat weekend ervoor ben gaan werken ben was het moeilijk opstaan . Ik stond vandaag nog steeds moe op en friste me op . Nadat ik dat deed kleedde ik me om .

( inplaats van deze hakken zwarte vens )

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

( inplaats van deze hakken zwarte vens )

Toen ik klaar was zei Nirmin :"Amir komt zo als je mee wilt rijden"? ik schudde men hoofd en zei :"Nee ik ga al met Ilham". Ze knikte en ik vertrok naar het station . Tot mijn verbazing zag ik haar daar al staan . Ik zei : "Wjwjw kifesh je bent er al zo vroeg. " Ze lachte en zei :"Ewa ik heb contract eh izan al ik nog een paar keer te laat kom krijg ik waarschijnlijk schorsing . Ik lachte haar uit want vanaf nu was het dus gedaan met de laat komende Ilham .

Aangekomen op school waren we net oprijd . Ookal vertrekken we volgens mij 1 uur op voorhand komen we nog te laat of net op tijd . Ik ging gelijk naar men klas en zag ineens twee nieuwe jongens die er vandaag pas zijn . Ze keken me aan en ik keek gewoon droog terug . Ze zagen me er sowieso Marokkaans uit . Als ik eerlijk moest zijn ze zien er echt uit als fuckboys . De typische Marokkaanse fuckboys dan . Maar ik wilde geen vooroordeel hebben van mensen die ik niet ken dus schudde ik de gedachtes van me af . Tijdens de les werd men klas alleen maar luidruchtiger met de twee nieuwe jongens . ze heten : Nabil en Aymane . Ik schonk hun geen aandacht en probeerde me gewoon op de les te concentreren ookal was het moeilijk met hun domme opmerkingen die ze om de seconde maakte .

Tijdens de pauze ging ik snel naar beneden omdat ik blij was dat het eindelijk pauze is . Bij de kluisjes zag ik de meisjes al staan . Meryem zei :"Wie is die knappe jongen bij je in de klas "? Ik keek haar raar aan en zei :"Welke knappe jongen "? Ze wees onopvallend naar de trap en zei :"Linkse ". Ik zei :"Oow je bedoeld Nabil ". Ze lachte en zei :" Oeh mooie naam voor een mooie jongen " ze knipoogde bij deze woorden . Ik keek haar hoofdschuddend aan en we gingen naar de speelplaats .Toen we daar aankwamen gingen we zitten op een bankje . Links van me zag ik al de jongens staan op hun vaste plek . Ik zag Zakaria daar ook tussen staan en hij glimlchte en ik glimlachte zwakjes terug . Ik bleef het raar vinden om na het gesprek met Kamalia nog met hem om te gaan . Niet omdat ik jaloers ben maar meer omdat dat gesprek me een teken leek dat Zakaria van haar was . Ik wist zeker dat Kamalia hem nog wouw en wilde zeker niet de persoon zijn die daartussen staat . Ik ben het type dat iedereen gelukkig wil zien en niemand zen geluk in de weg wil staan . Ik gun het hun daarom ook aangezien ik zelf niet weet wat ik voel. Laat staan of ik wel iets voel ? Die vraag blijft me vraagtekens opleveren . De bel deed me weer met beide voeten op de grond staan ..

Ik ging naar men les en had twee uur tussenuur. Ik ging dus naar het olc en ging werken op de computer . Ik zag Zakaria ook naar binnen komen . Hij ging zitten aan een computer en werkte gewoon .Ik kon me haast niet concentreren omdat hij in men kijkzone ging zitten waardoor het alleen maar moeilijker werd om niet naar hem te kijken . Ik voelde van zijn kant zen ogen ook maar keek niet , ik deed gewoon alsof ik druk was met vanalles en nog wat . Niet wetende dat het enige waar me gedachtes toch elke keer naar afdwalen hij is ..

  Niet wetende dat het enige waar me gedachtes toch elke keer naar afdwalen hij is

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Kamalia ☝️

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu