Woensdag pov : Kawthar
school was gedaan en zoals gezegd moesten we gaan nablijven . Ik was nog niet de klas uit en die meneer :"Gaan nablijven he "? Ik knikte maar en ging naar beneden waar ik iedereen op de speelplaats zag zitten . Gek genoeg zat Zakaria er ook bij . Sofia , Meryem en Ilham waren er nog niet alleen Nirmin en haar vrienden . Ik ging zitten en deed alsof ik bezig was met men gsm . Zoals altijd kwamen die 3 dieren luidruchtig aan . Ilham riep :"EEY MENSEN KIFESH JULLIE ZIJN ALLEMAAL GEKOMEN "? Iedereen lachte bcs we weten best wel dat we geen keus hebben .Er kwam na een kwartier een leerkracht met vuilniszakken en klepruimers . Ze zei :"jullie gaan vuil rapen van de speelplaats ". Ik keek haar scheef aan en zei :"wlh meh , sorry ik heb al wlh gezegd ". Ze keek me aan en zei :"pech je gaat toch ". Iedereen riep :"WLH MEH "! Ze zei :"nee nee zo gaan we niet doen ". Zakaria stond op en zei ;"ewa mevrouw jullie zeggen jullie zijn een school die elke religie accepteert dus moeten jullie ons woord 'wlh' ook accepteren ". Iedereen gaf hem gelijk gelijk en die vrouw zei :"oke dan gaan jullie maar in een lokaal zitten ". Ze ging naar binnen en zetten haar vuilniszakken even in een kast en begeleide ons naar een lokaal . Besef even dat we tot 17:00 hier moeten blijven terwijl we normaal om 12:00 gedaan hebben . Gewoon voor 'te luid zijn tijdens een voorstelling '.
We gingen binnen in een lokaal en ik wouw gaan zitten maar ze zei :"nee nee ik geef plaatsen dat is wel het minste wat ik kan doen ". Ik rolde met mijn ogen en ze verzetten alle banken naar alleenstaande banken en gaf ons zo plaatsen . Ik zat naast Amir en aan de andere kant Zakaria . Die twee bleven maar met elkaar praten , ik werd gek se bleven roepen naar elkaar . Die vrouw zei :"en nu gaan we zwijgen en neem je iets om je nuttig bezig te houden ". Iedereen was zwaar geïrriteerd aangezien we niks mogen we mogen niet eens in onze gsm's . We besloten maar die leerkracht lastig te vallen met vragen en Meryem de 'alles zegger zonder schaamte '. Vroeg : Heeft u een liefde in u leven "? Ze keek haar aan en zei :"nee jammer genoeg niet ". Amir fluisterde naar me :"ik begrijp waarom kijk die hayeck grote snor ". Ik stikte in mijn eigen speeksel en kon niet meer van het lachen . Zakaria zei :"wat zei hij "? Ik vertelde het hem en hij kon ook niet meer van het lachen . We lachte iets te luid want die vrouw kwam onze kant op en zei ;"gaan jullie maar buiten staan onrespectloze kinderen zomaar lachen met de leerkracht "! Ik lachte nog steeds en ging lachend de klas uit .
Na een kwartier te zitten lachen vroeg ik aan Zakaria :"kifesh wat doe je hier eigenlijk je was toch ziek op die dag van toneel "? Hij keek me even aan en zei :"hzo weet jij dat "? Ik werd rood en Zei :"Amir zei het ". Hij knikte en zei :"ewa ja voor men vrienden heb ik wel een woensdagnamiddag over ". Ik knikte en zag iedereen uit de klas komen ze riepen :"WE MOGEN VROEGER NAAR HUIS "! Ik was zo blij en ging gelijk de rest volgen . We stapte samen naar huis Amir en Nirmin flirterend en ik druk in gesprek met Ilham , Sofia en Meryem . Terwijl ik stiekem ook een oog had voor Zakaria 👀.
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomantiekKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...