In love met dit liedje 👆 -Bella van Kosso
Na 9 maanden van afwachten is mijn nichtje of neefje geboren . Men oom heeft me een berichtje gestuurd met de boodschap dat men tante bevallen is . En ook met de boodschap dat men nichtje of neefje alhamdoulilah gezond is . Waarom ik niet verwijs naar een specifiek geslacht is omdat men tante het als een verrassing wilde laten totdat we op bezoek komen . Ik ben echt blij en wil liefst nu al vertrekken , men moeder maakten nog eten voor haar en ging dan vertrekken . Ik ga pas straks met Nirmin , Kasim en Samira . We hebben van alles twee stuks moeten kopen aangezien we niet weten of het een jongen of meisje is .
Nadat ik men kamer opgeruimde had riep men moeder dat ze al gat vertrekken. Waarop ik zei :"SGOED MAMA ZEG HAAR DAT WE STRAKS KOMEN "! Nadat men moeder de deur uitging ging ik men kleren uitkiezen . Ik bleef erbij dat het een meisje zal zijn dus kleedde ik me naar men gevoel :
Ik droeg een witte t-shirt met daarover een roos pakje . Ik pakte er nog een zwarte handtas bij en deed witte Adidassen eronder aan . Ik wachtte nog even op Nirmin , en zoals altijd kwam ze pas half klaar naar beneden als Kasim er al is . Ik pakten alle cadeautjes en legde die in Kasim zen auto . Ik groette hun nog en Samira keek me aan en zei :"Je hebt een outfit voor alles he ". Ik knikte en ging naast haar in de auto zitten . Kasim reed aangezien hij de 'man ' is en vond dat hij moest rijden . Onderweg gingen we allemaal wedden over het geslacht Kasim zei :"Nee joh word gewoon een mannetje die met mij samen naar de kapper gaat en we samen voetbal gaan kijken ". Ik lachte en zei :"Nee wat zeg jij ? Sowieso is het meisje ". Samira was het met me eens en Nirmin zei :"zwijg is allemaal we zijn er bijna en dan zullen we zien ".
Aangekomen bij het ziekenhuis kon ik niet wachten , ik zei :"Ik en Samira pakken wel alle roze spulletjes ". Nirmin draaide met haar ogen en we gingen naar de kamer die we via bericht van mijn oom kregen . Aangekomen bij de kamer hoorde ik heel de fam al van op de gang praten . Ik kwam aan en wilde gelijk de baby zien . Zonder iemand te begroeten ging ik naar de cofeuse waar de baby in lag . Aangekomen daar keek ik vol verwondering naar de glazen kamer waar niet 1 baby'tje in lag maar 2 . Ik werd gelijk blij en zag hun iets roos en iets blauws aanhebben en wist gelijk dat het een jongetje en meisje is. Ik stond te springen van blijheid en men moeder zei :"a tabouhlith (gekkerd ) kom iedereen eerst begroeten ". Ik lachte en begroette iedereen en Nirmin Samira en Kasim waren ook blij . Men oom keek ons lachend aan en zei :"ewa ja daarom dat ik in raadsels pratte in de berichten ik kon moeilijk in meervoud praatten want dan zouden jullie het gelijk door hebben ". Ik lachte en was niet normaal blij dat we een tweeling in de fam hebben en nu een meisje en een jongetje erbij hebben . Men tante die in het ziekenhuisbed lag lachte naar me en zei :"whahaha Kawthar is dan ook altijd gepast gekleed ". Waarop ik antwoordde met :"Tuurlijk ". Het mooiste aan deze baby'tjes waren hun ogen ze hadden grote lichtbruine ogen met toch nog wat groen in . Ze hadden het duidelijk van de papa en ik was blij en Samira zei :"Halfbloedje zijn een van de mooiste baby'tjes 😍. " ik was het gelijk met haar eens men ook is namelijk Egyptisch en men tante Marokkaans .
Na een gezellige middag met de fam vertrokken we stilletjes aan naar huis aangezien het druk begon te worden . Ik kreeg gelijk suikerbonen mee met de namen erin staan . Op het blauwe zakje stond :"Zouhair " en op het roze stond 'Salma' . Ik vond het beide mooie namen en nam hier na afscheid van iedereen men moeder bleef nog even . Ik ging naar buiten en Kasim zei :"Nu hebben we beide ons zin , ik heb een jongen om mee naar de kapper te gaan en voetbal mee te kijken ". En jullie hebben een meisje voor meisjesdingen te doen ". We lachte en gingen gelijk naar de Mac want ik had zoveel honger .
Aangekomen daar gingen we zitten en bestelde Kasim eten voor ons. Het viel me op dat Kamailia gelijk met hem begon te flirten . Ik keek haar vies aan en Nirmin zei :"Je hebt hier toch ook gewerkt ". Ik knikte en zei :"jaa ". Toen Kasim met ons eten aankwam ging hij zitten en zei :"Tfou dat meisje aan de balie ". Ik keek nog een keer naar Kamalia die gewoon Schijnheilig naar me lachten alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat ze men neef aan het versieren is . Ik bedacht me net hoe ik dacht ooit vriendinnen met haar te worden .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...