Pov : Kawthar
Vandaag is het woensdag , ik was net van school en ging gelijk naar de Mac . Ik werkte daar ook woensdagnamiddag . Ik ging de toiletten binnen en deed me truitje aan . Nadat ik dat deed ging ik gelijk achter de toog staan , geen seconden later zag ik Zakaria binnenkomen . Toen ik zag dat hij het was wende ik men blik af hij zei : "Werk je ook woensdagnamiddag "? Ik knikte en hij ging zich omkleden terwijl ik samen met een Kamalia die maar niet kon ophouden over hoe mooi ze vond dat Zaka eruit zag . Ik antwoorde niet veel terug en luisterde zelfs half niet meer .
Tijdens de pauze ging ik men eten halen en ging daarna terug naar de Mac . Ik ging naar achteren naar de eetruimte en zag Kamalia met Zakaria aan een tafeltje zitten . Ik had geen zin in hun en ging daarom zitten aan een andere tafel en belde Ilham op . Bij haar kon ik ten slotte alles kwijt en vertelde zo hoe mayonaise en Ketchup ( Ilham) de hele tijd bij elkaar waren . Ze deed heel zielig en probeerde me te troosten . Waarop ik zei :"Ik vind dit niet eens erg het is zijn leven en ten slotte weet ik niet of ik wel iets voel . Dat was nu eenmaal de vraag zonder antwoord , ik had nooit iemand leuk gevonden dus wist zeker niet hoe dat voelt . Ik dacht meer aan een ' vlindermoment ' maar blijkbaar is gebeurt dat niet eens .
De volgende dag :
Na school gingen ik en Nirmin gelijk de stad in , daar zouden we onze moeder tegenkomen . We zouden vandaag wat gaan winkelen met haar .Bij de H&M kwamen we haar zoals afgesproken tegen . Men moeder heeft nu 2 uur pauze dus hebben we 2 uur de tijd en daarna gaat ze weer terug.Men moeder is de meest grappigste persoon die ik ken . Vooral hoe ze commentaar geeft op de kleding van tegenwoordig . We gingen van de Zara naar de Primark en zo gingen we de hele winkelstraat af .
Toen we klaar waren gingen we eten in ' Le Sud' . We hadden net besteld en ik keek wat naar buiten . Ik zag Kamalia en Zakaria stappen aan de over kant en ze hadden duidelijk lol . Ik kon niet omschrijven hoe ik me voelde . Ik zat meer met vragen wat die twee samen deden . Ik werd uit men gedachtes gehaald door het eten dat aankwam . Ik begon met eten en zei verder niet veel , het denkwerk gebeurde meer in men hoofd..
Nadat we gegeten hadden namen we afscheid van onze moeder . Kort daarna belde Nirmin Amir om te vragen of hij ons wouw komen halen . Hij zei dat hij er binnen 5 minuten zal zijn. Ik en Nirmin gingen al buiten staan . 5 minuten later zagen we hem al . Hij was niet alleen en toen hij dichter kwam zag ik Zakaria zitten naast hem . Ik stapte in en hoorde het gesprek tussen Amir en Zakaria . Amir vroeg hem :"Heb je vandaag gewerkt "? Hij zei :"Nee" Amir zei daar dan op : " Waar was je dan vandaag , ik dacht dat je ging komen naar men huis net als Samir deed . Hij zei :" Er kwam wat tussen moest wat doen voor men moeder sorry". Ik kon men oren niet geloven en wouw bijna zeggen :'Alsof je moeder eruit ziet als Kamalia maar besefte me dan dat ik dan zou klinken als een jaloerse bitch .
We hadden Zakaria afgezet bij zen huis en Amir kwam nog even film kijken bij ons huis aangezien we toch alleen thuis waren . Ik liet hun film kijken en ging naar boven trok me pyjama aan en ging op men bed liggen starend naar men plafond denkend over alles en nog wat ....
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...