De routine terugpakken ging eigenlijk heel snel . De voorbije dagen ben ik van meeting naar meeting gegaan . Ik wil namelijk in het voorjaar nog iets nieuws lanceren . Daarvoor hebben ik en Safae superhard zitten werken . Het is bijna onmogelijk om zoiets groots op een korte tijd af te krijgen . Maar we did iT, we moeten alleen nog foto's trekken voor de webshop . We hebben namelijk 3 nieuwe lijnen gelanceerd . Het eerste zijn allemaal typisch Marokkaanse kleding , het tweede zijn hoofddoeken , het derde zijn zelfontworpen kleren voor meiden met hoofddoek (meiden zonder hoofddoek kunnen dit perfect ook dragen ) . Ik heb er eens over nagedacht en wilde dit al langer doen . Ik vindt dat de meiden met hoofddoek vaak op de achtergrond worden gezet. Zij hebben altijd struggles met kleren zoeken . Zelfs als ze naar de Marokkaanse , Turkse winkels gaan vinden ze niet altijd lange kleren . Daarom dat ik het item 'My own hijab corner' heb ontworpen. Ik werd geïnspireerd door een meisje in Marokko . We stapten die dag een winkeltje in en er zat een Nederlandse dame kleren te zoeken . Ze zei tegen haar zus :"Pff zie je hier is ook alles heel erg kort ". Ze drieg namelijk hoofddoek en dat liet me aan het denken zetten , hoe moeilijk het wel niet zou zijn voor die meiden .
Na wat van thuis uit gewerkt te hebben kleedde ik me om in deze kleding:
Ik droeg een hemdje met slangenprint met daaronder een zwarte leren broek . Ik pakte nog men handtas en liet men krullen gewoon los hangen . Ik ging naar men auto en reed naar de locatie voor de fotoshoot . De modellen zouden rond 12:00 bij de locatie zijn. We gaan vandaag eens voor de verandering op een verlaten terrein dat gelicht is bij een meer shooten . Safae kon er vandaag niet bij zijn , dus ben ik er samen met de visagisten en de fotograaf .
Aangekomen bij de locatie zag ik dat de visagiste net wilden beginnen met de haren van de dames . Ik hielp de fotograaf met alle lichten en shots . Ik haalde alle kleren uit de auto en de meiden kleden zich om in het busje van de fotograaf .
Toen iedereen klaar was begonnen we eerst met de Marokkaanse kleding . De jabadors , korte kaftans ,... Ik coachte de meisje met hoe ze de kleren moesten aandoen en de fotograaf met welke shots ik wilde . We namen zowel filmpjes als foto's . De locatie was erg mooi en het weer makte het zeker mooier . De zonnestralen die op het meer weerkaatsen gaf de shots nog een mooier effect . Toen we klaar waren met de Marokkaanse kleding gingen we naar de hoofddoeken samen met de kleding . Die wilde ik samen doen zodat je het effect gelijk zag met de kleren uit de webshop . Dat is ook makkelijker voor de koper dat moet ze niet nog nadenken of ze wat heeft liggen die met die hoofddoek zal passen .
Na een geweldige dag keek ik tevreden naar het team . Ik bedankte hun en de fotograaf zei :"Ik ga er morgen aan werken en stuur je ze door als ik klaar ben ". Ik zei :"Top top !!" Dat was dan ook ineens het einde van de dag . In de auto belde in nog met Zakaria die allang thuis was van ze werk en aan het rusten was . Ik veterde hem over de vermoeide dag en hij was erg trots op me dat ik het alleen heb gedaan . Toen ik bijna thuis aankwam nam ik afscheid van hem . Ik stapte het huis in en begroete men ouders en begon te eten en nam dan nog een warme douche en viel dan zonder enige gepieker in slaap .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...