omw Marokko

1.2K 59 8
                                    

"Tuut"! Hoorde de auto van Nirmin en Amir die net aangekomen waren . Ik gaf mijn moeder en vader nog de laatste afscheidskussen  pakten men twee valiezen in men hand terwijl Amir al uitstapte om mij te helpen met mijn koffer . Hij keek me scheef aan en zei:"Wjwjw Schoonzusje je gaat maar 2 weken he ". Ik lachte en zag Ilham al uit haar huis komen . Ze had net dezelfde koffer als mij , we waren die dan ook samen gaan halen . Ik begroette haar en we hadden beide zin in de reis . Onderweg speelde we met Fadoua die ook mee was gekomen om haar tante uit te zwaaien .

Aangekomen op het vliegveld , scheen de zon in België wat me gelijk een goed licht gaf om een foto te nemen van mijn outfit :

Aangekomen op het vliegveld , scheen de zon in België wat me gelijk een goed licht gaf om een foto te nemen van mijn outfit :

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik schreef er als tekst bij 'travel mood'. Ik droeg een grijze adidasbroek met een grijze sweater . Ik droeg daaronder men lange adidassokken met mijn nike 95 eronder . Men haren ha ik in een lage knot gedaan . Ik nam ook nog wat foto's van Ilham die hem helemaal slayde in haar barca trainingspak . Ik postte de foto en we gingen naar binnen . Tot aan de incheckhal bleven Nirmin , Amir en Fadouatje staan . Ik nam afscheid van hun en begon eerst met mijn knappe grote zus . Ik knuffelde haar helemaal plat totdat ze zei :"Auwww ! Safe ik weet je gaat me missen"! Ik lachte nog om haar reactie en ging door naar Amir die naast haar stond. We deden onze handdruk die al sinds destijds niet veranderd is. Hij zei :"Thallah Schoonzusje ". Ik knikte en zei :"Zorg goed voor de twee vrouwtjes in je huis". Hij zei: "Vrouwtjes , je bedoelt prinsessen". Nirmin keek hem helemaal verliefd aan bij die woorden en ik en Ilham keken elkaar helemaal gesmolten aan . Uiteindelijk kwam ik aan bij Fadouatje . Ze keek me aan en ik knuffelde haar , ze had nog niet precies door wat er allemaal gaande is . Ik zei :"Ik kom zo snel mogelijk terug schatje". Ik knuffelde haar bij dei woorden en haar schattig lachje kwam weer tevoorschijn . Na van iedereen afscheid te hebben genomen , checkte we in en gingen ergens bij een restaurantje zitten en bestelde een broodje . Ik had zoveel honger aangezien ik vandaag te laat wakker ben geworden en me daarom extra moest haasten . Op tijd dingen doen is dus nog steeds niet men sterkste kant .

Waarom ik eigenlijk naar Marokko ben gekomen is omdat ik een fotoshoot hier heb voor "Dresses by Soukaina" .  Ik ga daar een van de modellen voor haar nieuwe collectie , Ik heb voor Ilham ook gezorgd dat ze ook model kan zijn . Maar dat is nog een verrassing voor haar , ze wilde graag eens een professionele fotoshoot bijwonen dus bij deze .  Ze denkt dus dat we naar daar gaan voor mij .Dit is dus een manier om haar te bedanken voor de afgelopen halfjaar dat ze me achter de schermen met van alles en nog wat geholpen hebben . Dat ze achter elk ding stond en me steeds weer bij coachte als ik het nodig had . Het eten kwam eindelijk en ik nam nog snel een foto voor men verhaal en begon dan met eten . Tijdens het eten zei Ilham :"Weetje ik heb gisteren men oude gsm weer terug aan de praat gekregen en heb wat foto's via airdrop naar mezelf gestuurd van vroeger . Ik wilde ze dolgraag zien dus ging ik wat dichter bij haar zitten . Ik zag gelijk onze foto's van het middelbaar , en het bewees mezelf weer hoe hard ik het miste . We kwamen op een gegeven moment aan bij een foto waar ik en Zaka op stonden . Ilham zei gelijk snel :"Oow sorry wollah ik wist niet dat deze erbij stond " bij deze woorden zag ik haar de foto snel verwijderen . Ik zei :"Zoals hij zei '2jaar en ik kom terug' maar weet je eindstand : '2 jaar werden 5 jaar dus ben er al over heen hoor ". Ik slikte even hoorbaar en ging dan verder met mijn eten .

We stapten het vliegtuig in en we zaten naast twee meiden waarvan ik al door had dat ze me herkenden . Aangezien ze me de hele tijd aangekeken hebben toen ik hier kwam zitten . Ik hoorde eentje tegen de andere zegge :"Zou ik het vragen "? De andere zei ;"Ja". Al snel zei eentje van hun :" Heey jij bent toch Kawthar van 'Fashionista_Kawthar op instagram". Ik knikte en zei :"Ja zo leuk dat jullie mij kennen ". Ze lachten en een van hun zei :"Wil je met ons op de foto"? Ik zei :"Ja tuurlijk schat ". We namen een selfie en de meden waren gelijk blij . Ik postte ook nog een snap met dat ik met volgers in het vliegtuig zit en praatte de hele tijd met deze gezellige meiden .

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu