Planning👩‍💻📝

3K 124 40
                                    

Pov : Kawthar
Na een weekend begint weer de realiteit . Het is weer maandag en jullie weten niet hoe hard ik maandag haat. Niet alleen omdat het school dan begint maar ook omdat maandagen te traag voorbij gaan en ik dan juist al die moeilijke vakken moet hebben . Ik keek in mijn lessenrooster en zag dat ik begon met wiskunde en het tweede uur heb ik Nederlands . Ik had nu al geen zin meer om te gaan . Ik was bezig met mijn kleren te kiezen . Maar ik heet niet voor niks Kawthar en deed weer een jarenplan om mijn 'perfecte outfit ' te vinden .

 Maar ik heet niet voor niks Kawthar en deed weer een jarenplan om mijn 'perfecte outfit ' te vinden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

( idk wat er met dit meisje haar make-up  is maar mohim 😂)

Ik had een licht blauwe coltrui aan met een jeansbroek met wat lichte scheuren in en men school tas . Ik deed men schoenen aan en ging naar buiten . Bij het station aangekomen zag ik Ilham al staan . Zij is altijd diegene die op mij moet wachten aangezien ze een stukje met haar broertjes meeloopt naar het station . Ze knuffelde me en ik deed hetzelfde bij haar . We zagen dat we nog 10 minuten hadden dus gingen we naar school .

Aangekomen op school haastte ik me naar het lokaal van wiskunde . Ik wist half niet eens waar deze man het over had . Deze man is niet normaal ik vraag iets en hij zegt :'wiskunde is een feest als je het antwoord zelf kunt vinden '. Ik zei :"Voorwat word u dan betaald ". Hij zei :"Om jullie kennis te laten maken met het feestelijke wiskunde ". Heel de klas keek hem raar aan want ik zweer het je deze man kan je niet serieus nemen . Hij heeft zo dat typische 'gamer' uitstraling .

De eerste twee uren vlogen voorbij en ik wachtte op De meisjes . Ik zag hun aankomen en Sofia en Meryem begonnen me gelijk te overvallenen met :"Ga je zaterdag mee naar verjaardag van Nirmin" : zei Sofia . Ik keek haar raar aan en zei :"dombo is men zus , ze lachte en zei :"ewa ja wie weet misschien wil je niet komen ". Ik lachte deze keer harder en zei :"Sofia bishh dat feestje is in een zaak die ik IK geboekt heb en IK organiseer het " met de nadruk op al die woorden begreep ze het volgens mij . We ging naar buiten en eens ik buiten kom kruisde de ogen van Zakaria de mijne . Amir stond ook bij hem ik hoorde hem men naam roepen . Maar shit ! Ik wil niet . Meryem zei :"Amir roept je eh dove ". Ik lachte geforceerd en ging naar hem toe . We deden onze handshake en hij zei ;"kleintje Heb je straks even tijd na school  "? Ik lachte en wist gelijk wat Amir van plan was , hij is sws bezig met iets voor de verjaardag van Nirmin . Ik zei :"jaa tuurlijk wat heb je dit jaar "? Hij zei :"vertel ik je straks maar mohim niks zeggen tegen Nirmin ". Ik knikte en ging weer terug naar de girls .

Einde schooldag
Ik moest dus eerst naar Nirmin om een geldige reden te bedenken waarom ik niet met haar naar huis kan gaan . We gaan letterlijk altijd samen dus ze gaat het sws raar vinden . Ik wachtte bij haar kluisje totdat ze kwam . Ze komt toch elke dag eerst naar haar kluisje . Toen ik haar zag aankomen ging ik naar haar . Ze zei :"kunnen we gaan "? Ik zei :"nee ik moet nog toets inhalen van Natuurwetenschappen dus ik kom wat later thuis , laat je het mama ook even weten ". Ze knikte en zei :"ja veel succes met je toets ". Ik bedankte haar en volgde haar en wachtte tot ze het school uit was .

Ik ging naar buiten en zag Amir al voor de deur wachten . Hij was met Zakaria aan het praten . Hij zei :"Heey kleintje ". Ik glimlachten naar hem en keek hem aan . Hij zei :"Je vind het toch niet erg dat Zaka er bij is he "? Ik wouw zo graag ja zeggen maar ik keek hem slechts een miniseconden aan en schudden dan men hoofd . Hij ging gelijk naar zen auto . We gingen dus blijkbaar niet hier praten . Ik ging dus maar vanachter in zijn auto binnen . Zakaria en Amir zaten vooraan te discussiëren over welk liedje ze gaan opzetten . Ik kreeg telefoon van Ilham . Ik nam op.
I:"heey bitch "!
Ik:"heey mis je me nu al "?
I:"Nee je niet speciaal voelen . Ik vroeg me gewoon af waar je vandaag was je ging niet mee naar huis ".
Ik:"ik had je toch verteld dat ik met Amir meega om zijn cadeau te keuren ".
I:"oow ja was k al vergeten ".
Ik:"eey mayonaise (bijnaam voor Zakaria ) is er ook ".
Ik zag Amir me raar aankijken bij deze zin waardoor ik moest lachen
I:"oehhh zeg wlh ? Niks verkeerds doen he ".
Ik:"Nee ieuww ik zou niet eens durven "?
I:"allee dan ist goed byee ".
Ik;"byee tot straks misschien ".
Ik haakte af en zag dat we al waren aangekomen in de stad . Ik stapte uit de auto en we gingen een eettentje binnen waar we zeker van wisten dat er geen Nirmin zal zijn. 

We kregen onze bestelling en we aten in stilte . Ik zei :"dusss  wat had je in gedachten voor haar ". Hij zei :"hmm ik dacht iets met bloemen en haar ergens mee te nemen ". Ik zei :"ja leuk leuk maar het moet wat groter ". Hij keek me raar aan en  tikte Zakaria aan en zei :"check deze ik zei in het begin 'ik ga ring kopen voor haar ' zei ze 'nee je weet dat Nirmin niet van die grote dingen hield en dat ik de ring voor de verloving moet houden '. Zakaria keek me aan en zei :" Ze heeft gelijk het is je vriendin he Bro ". Hij keek hem met een dodelijke blik aan . Ik kon niet van het lachen maar voelden stiekem men wangen rood worden door dat hij het met mij eens is . Zakaria keek bedenkelijk voor zich en ik keek naar hem . Je moet deze gast zen baardje zien 🤤. You don't know hoe mooi hij is . Hij keek me aan en zei :"Hmmm misschien een beer ofzo dat vinden meisjes toch leuk ". Ik zei :"Voila hij weet het beter dan jouw a boizan ". Hij lachte en Zakaria glimlachte naar me .

Nadat we alles besproken hadden ging ik naar huis en deed men huiswerk en ging daar gelijk slapen .

Wat vinden jullie tot nu toe van dit verhaal ? 🤔

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu