My own hijab corner 🧕

1K 45 22
                                    

6:00 in de ochtend
Vandaag is de dag dat de collectie 'My own hijab corner ' wordt gelanceerd . Het leuke aan deze dag is dat Zakaria me vandaag komt helpen , hij heeft speciaal vrijgenomen voor me  . Hij heeft me beloofd vandaag een dagje voor ons twee te hebben . Ik moet werken , maar dat vond hij alles behalve erg . Ik hoop alleen dat hij met zen slapende hoofd is opgestaan .  Ik heb daarom speciaals voor vandaag Insaff niet gevraagd . Omdat we toch maar een dagje met ons twee wilden . Insaff vond het sowieso geen probleem.  Ik pakte nog snel men sleutels en vertrok in de auto naar men studio .

Aangekomen bij mijn studio zag ik een slapende Zakaria voor de deur wachten . Ik stapte men auto uit en hij kreeg een glimlach op zen gezicht . Ik gaf hem een kusje en zei:"Je bent gekomen". Hij zei slaperig :"Beloofd is beloofd ". We gingen naar binnen en ik ging gelijk naar me bureau . Ik starte men computer op en ging druk alle foto's openen die ik van de fotograaf gekregen heb . Zakaria keek me alleen slaperig aan . Ik lachte hem uit en zei:"Ga anders even slapen op de zetel ". Hij schudde zen hoofd en ging naar men keuken . Hij zei :"Ik zet wel koffie dat helpt zeker ". Ik knikte terwijl ik alle foto's opende .Na een kwartiertje had Zakaria zen koffie op en had hij ineens energie voor 1000 mensen . Ik keek hem lachend aan terwijl hij zong . Ik zei :"Kom je me helpen "? Hij zei :"Jaa baas alles wat je wilt ". Ik schudde een andere stoel naast me en hij ging er op zitten . Ik liet hem alle foto's zien en zei hem:"Selecteer de goede foto's en zet ze in een apart mapje .ik ga ondertussen verder werken aan de stijl van de webshop ". Hij knikte en het eerste wat hij deed was heel luide muziek opzetten . Hij zette het liedje 'Panamera' op van ashafar . Ik keek hem aan terwijl hij rapte en hij zei :"Wat ? Met muziek kan ik me beter concentreren ". Ik lachte en ging verder met de webshop .

Na twee uur lang gewerkt te hebben zag ik Zaka opstaan . Ik zei :"Ben je klaar "? Hij schudde zen hoofd en vroeg me :"Verveel je je niet "? Ik antwoordde met :"Nee ". Hij keek me raar aan en zei :"Hoe doe je dat je zit twee uur op een stoel , hoe saai is dat ! " ik hef men schouders op en ik zei :"Kom sta op ". Ik bleef hem met een rare blik aankijken want wist niet wat hij van plan was . Hij trok me van men handen mee recht en zei :"Kom vertrouw me , je hebt duidelijk nood aan wat pauze ". Ik wilde hem tegenspreken met :" Zaka ik moet ..." Hij onderbrak met :"Nee je moet juist niks alleen naar me luisteren ". Hij ging effe naar de computer en tikte wat in , hij zette muziek op . Hij kwam 'dansend ' naar me toe en pakte men handen vast . Hij zei :"Zidd wat qualitytime is gezond ". In het begin keek ik hem alleen maar aan . Maar na een tijdje ging ik maar mee gek doen ". We lachte ons dood , de manier hoe Zaka danste was echt grappig.

Na een halfuurtje plofte we lachend weer in de stoelen . Hij zei :"Zie je voelt je weer beter he ? Nu kun je tenminste met een gezonde geest verder werken ". Ik lachte en ging verder met de webshop . Alles verliep heel vlotjes , Zaka had goed zen best gedaan met de foto's . Hij had een goede smaak wat me verbaasde . Alles was rond een uur of drie gedaan . Ik keek trots naar het scherm en ik liet alles zien aan Zaka . Hij was duidelijk ook trots dat ik dit net op een korte tijd heb gecreëerd . Nadat ik het liet zien zette ik men timer op 17:00 . Zodat de webshop automatisch om vijf uur online komt . Ik was wel echt meit dus gingen we in de zetel zitten . Ik lag met men hoofd tegen Zaka aan . Ik kon zo wel in slaap vallen . Hij streelde me op men haren en zei ineens uit het niets :"Ik hou van jou ". Ik lachte naar hem en keek op naar zen gezicht ik zei :"Ik ook van jou ". Ik gaf hem nog een kusje en hij versterkte zen greep rond men lichaam terwijl ik tegen hem lag .

Na een tijdje zei ik moe :"Zaka ik heb honger ". Hij knikte en pakte zen telefoon . Hij zei :"Wat wil je eten "? Ik dacht na en zei :"Kapsalon ". Hij zei :"Sgoed ". Terwijl hij streelde over men haar belde hij de snack en bestelde twee kapsalons en twee cola's . Na het telefoontje zei ik :"Dankje ". Hij zei :"Geen dank schat , kleine moeite ". De bel ging en Zaka en ik stonden op . Zaka liep naar de deur . Ik zette al glazen klaar op de tafel bij de zetel . Ik zag Zaka binnenkomen met onze bestelling . Ik pakte het gelijk af en ik begon met eten . Hij keek me aan en zei :"Yekk dikzak ". Ik opende men mond en liet zien wat ik in men mond had . Hij lachte en ik at verder .

Na het eten namen we afscheid . Ik zei :"Het was echt leuk vandaag , je mag me wel vaker komen helpen ". Hij lachte en knuffelde me en zei :"Voor jou altijd . Zidd ga nu maar naar huis en ga slapen , je bent duidelijk erg moe ". Ik knikte en zei :"Jij ook ". Hij riep nog :"Stuur me een berichtje als je thuis bent ". Ik zei :"Sgoed "en ging men auto in richting thuis . Waar ik al men gebeden bad en berichtje naar Zaka stuurde en dan gelijk in slaap viel.

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu