Reis 🛳

1K 53 17
                                    

Ne een nacht goed door te hebben gereden kwamen we aan in Madrid . Niemand zag er nog uit, ik heb nauwelijks kunnen slapen . We hebben de hele nacht doorgereden . We zijn wel toe aan even rusten , de eerst volgende tankstation namen we . Het is om precies te zijn 7:00 in de ochtend . Het is hier snikheet en ik wilde alleen maar uitstappen . Aangekomen bij de eerst volgende tankstation stapte we uit . Lamya sliep nog en Younes maakte haar wakker . Ik ging gelijk door naar de wc en fikste men haar wat langs boven . Van het toilet ging ik gelijk naar de auto van men ouders . Men moeder zo me :"Ga al plaats houden we komen zo , we gaan hier rusten en ontbijten ". Ik knikten en deed samen met Lamya younes en de andere twee broertjes van Ilham wat ons werd opgedragen .

Toen iedereen ging zitten zaten we met ren grote groep te ontbijten . Alles was aanwezig :koffiekoeken , brood , smeervet . Noem maar op . Nadat we ontbeten hebben gingen we ons omkleden in iets anders . Ik had gelukkig een voorraad van trainingspakken bij . Normaal wisselen we echt nooit alleen als het echt nodig is . Maar deze keer is het echt nodig , het is gewoon te warm voor wat we aanhadden in België. Ik droeg deze outfit 👇:

Een grijze trainingspak van Adidas met aan de zijkanten zwarte strepen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Een grijze trainingspak van Adidas met aan de zijkanten zwarte strepen . Ik droeg erop nog een pet die ik had meegenomen en liet men krullen gewoon los hangen . Ik had men standaardtasje er op aangedaan. Ilham kwam naar buiten en had dit aan:

 Ilham kwam naar buiten en had dit aan:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Tenslotte droeg Lamya dit nog :

Nadat we omgekleed hebben gingen we buiten zitten op wat stoelen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nadat we omgekleed hebben gingen we buiten zitten op wat stoelen . Iedereen Zat te rusten , maar gek genoeg waren wij niet moe . Ik , younes , Lamya en Ilham hebben bijna heel de nacht wakker gezeten en we zijn niet eens moe . We hebben vooral zin om naar Marokko te gaan dus wilde hier het liefst zo snel mogelijk weg om verder te rijden . Ik heb al hoceima zwaar gemist . De zee , restaurantjes , familie alles gewoon .

Na 4 uur gerust te hebben , vertrokken we . Het is echt warm hier het is wel 50 graden . Volgend men gsm . Gelukkig is er nog wat wind voor wat afkoeling . Ik verbond men gsm met de auto en zette muziek op . Met zen vieren zongen we zo mee met al de Marokkaanse liedjes .

4:00 s'Avonds
We komen eindelijk aan in Motril waar we de boot over anderhalfuur konden nemen . Gelukkig waren we eerst , dan konden we snel binnen een snel plek vinden .

Er begonnen stilletjes aan mensen aan te komen . De boot ging open en we reden erop . We liepen snel naar boven en pakte de beste plekken binnen bij de stopcontacten . Ik had onze zak met eten meegenomen en at terwijl ik mijn gsm liet opladen . Men ouders en die van Ilham met haar broertjes gingen buiten bij het dek zitten . Ik hoorde overal zowel Fransen , Duits , Nederlanders en Belgen . Ik deed men oortjes in en luisterde muziek , Ilham deed hetzelfde . Lamya en younes waren in gesprek , ik keek naar de zon die opkwam via de glazen ramen . Ik had zin in een broodje en zag dat ze die hier verkochten dus vroeg ik of nog iemand iets moest hebben . Alleen Ilham wilde ook een broodje , ik ging dus in de lange rij staan . Ik heb men oortjes in en voelde getik achter me . Ik keek op en zag Zaka , ik begroetten hem en we pratte over de reis . Zen haren waren wat door de war , maar op een of andere manier zag hij er nog steeds 😍😍😍 uit . Ik hoorde ;"girlll"! Ik keek achter hem en zag Safae , ik begon haar gelijk te knuffelen . Ik zag mensen raar kijken maar ja sorry dat ik dit meisje heb gemist . We praatte wat en ik haalde de broodjes en zei tegen hun om bij mij en de rest te komen zitten . Ze deden wat ik zei en aangekomen . Begroeten ze iedereen , terwijl Younes kennismaakte met Zaka zat ik te praten met de meiden.

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu