Not in the mood 😴

3.1K 129 14
                                    

Pov : Kawthar
Het school is ondertussen al een paar weken bezig en het is morgen dan ook eindelijk herfstvakantie . Ik ben vandaag helemaal niet in de mood . Vandaag kan je beter niet tegen me praten . Ik ben geïrriteerd en het ergste van al is ik weet zelf niet waarom . Ken je dat gevoel dat je gewoon met het slechte been op bent gestaan . Ik kleedde me om in een schijtoutfit want op dit soort dagen ga ik me niet eens zorgen maken of ik ze goed uitzie of niet . 👇

Ik droeg een oversized championshoodie en een zwarte broek

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik droeg een oversized championshoodie en een zwarte broek . Met men haar deed ik een hoge dot . Ik pakte men tas en mijn oortjes en ging naar beneden . Gelukkig was er niemand want Nirmin had een uur later dus met haar moest ik vandaag geen rekening houden . Ik ontbeet snel en ging zo snel mogelijk de deur uit .

Ik ging naar het station dat was twee straten verder van mijn huis en ik wachtte daar op Mariem . Mariem zou Mariem niet zijn als ze weer eens een jarenplan deed . Ik belde haar geïrriteerd maar ik zag die bitch al aankomen . Ik riep:"moest je die kleren die je aanhad nog gaan kopen oulah ". Ze lachte en zei :"iemand is ook in een goede mood ". Ik lachte sarcastisch en deed me oortjes aan en zei de hele weg niets meer .

Aangekomen op school ging de bel gelijk . We waren dus weer eens bijna te laat . Ik moest nog helemaal naar men lokker . Ik had Engels en moest men kaft nog pakken . Ik rende naar men kluisje en pakte snel men boek . Ik liep snel die trappen op naar boven . Tazzz ik moest helemaal boven zijn . Ik haat die trappen op school niet normaal hard .

Nadat ik boven was zag ik iedereen van mijn klas nog boor de deur staan . De leerkracht was er vast nog niet . Ik ging zitten en het viel me nu op dat die 'Zakaria ' over me stond op zen gsm . Shit ! Toen ik ging kijken naar hem keek hij ook naar me waarnaar het lijkt alsof ik keek . Maar mohim na jarenplan kwam die leerkracht eindelijk aan . We hadden al 20 minuten buitengestaan dus ik was al helemaal geïrriteerd . Hij deed dan nog fking blij . Hij ging eerst en vooral een paar blauwe papieren uitdelen . Ik zag hem dat maar aan twee mensen geven . Hij zocht nog naar een derde en keek me dan aan . Ik keek naar het papier en er stond dat ik de komende week elke dag tot 17:00 op school moet komen omdat ik al 4 keer te laat ben gekomen in de les . Ik zei tegen die menheer :"kifesh deze ". Hijs schudde zen schouders en zei :"ja je bent blijkbaar al vier keer te laat gekomen. " ik zei :" uw bent toch ook nooit op tijd dus waarom dan zo moeilijk doen ". Hij begon boos te worden en zei :"het gaat hier om jou niet om mij ". Ik zei :"ewa regels voor iedereen maakt niet uit of je leerkracht of leerling bent tzzz "! Hij zei :"Ja ga maar naar het olc (open leercentrum ) voor spiegeldocument in te gaan vullen . K stond op en zei :"met plezier zelfs ". Ik deed de deur op men hardste dicht en ging naar het open leercentrum. Kijk vele mensen zouden gewoon zeggen van 'fuck dat ik ga me toch niet melden '. Maar mijn school is niet zo makkelijk je moet je spiegeldocument terug gaan brengen naar die zemer van een leerkracht en ze sturen een bericht rechstreeks naar je ouders en leerkracht als je ingevuld hebt . Dus die optie is al geschorst voor mij . Gelukkig weten men ouders niet eens dat dit bestaat . Dus ze krijgen geen bericht omdat ze niet op die app zitten .

Ik kwam daar binnen en zag dat het fking druk was . Ik zag veel mensen daar aan de computer werken of boeken lezen . Ik ging naar de balie en zei :"ik kom spiegeldocument invullen ". Ik moest men naam en die van de leerkracht geven en ging dan zitten . Wahla onnuttige vragen dat er hier opstaan 'Hoe ga je dit volgende keer vermijden'? Ik schreef gewoon dat hij ook altijd te laat was en maakte hem eigenlijk meer zwart dan te schrijven wat ik heb gedaan .

Toen het eindelijk pauze was  ging ik gelijk Ilham appen om te vragen waar ze is . Ik zei haar naar de kluisjes te komen en in no time kwam ze aangewandeld . Ze gaf me een knuffel n ik vertelde haar over het voorgeval van het spiegeldocument . Ze was geshockeerd en zei gelijk :"kom ik ga ook iets flikken dan moet je niet alleen nablijven ". " WHZHAHHA ik hou van haar maar ze moet zichzelf niet in de problemen zetten terwijl het mijn schuld is ".

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu