De volgende dag had ik vandaag geen afspraken meer dus had ik een dagje vrij . Ik ging vandaag met men moeder , Lamyae en vader naar men oma . Men ouders en Lamyae hebben Ibtissam nog niet gezien sinds dat ze uit Lyon komt. Dus vandaag komt heel de familie zowat naar daar . Nirmin komt ook dus ik heb zeker zin in een familiedag. Ik en men ouders en Lamyae gingen de auto in en we gingen omw naar men oma .
Daar aangekomen was zowat heel de fam daar . Het was zo druk . Kinderen die roepen vrouwen die praten , ik kreeg er bijna zelf hoofdpijn van . Ik was met Samira aan het praten totdat we zagen dat men oma er ook last van begon te krijgen . Dus riep ik alle kleintjes bij elkaar en zei :"Okeyy we gaan naar de speeltuin zidd doe jullie kleren aan ". Samira en ik pakte alle kinderen mee naar de speeltuin in de buurt en ze begonnen gelijk te schreeuwen en te spelen . Samira is ondertussen al 2 maanden verloofd met soulaiman . Een Belg die mashAllah bekeerd is naar een islam . Ze gaat deze zomer trouwen in Marokko en we hadden er allemaal meer dan zin in .
We zaten samen te praten totdat Farah huilend onze kant opkwam en zei :"Tante Farid laat me niet meespelen ". Ik stond gelijk op en ging kijken en zag Farid een onderscheid maken tussen de kinderen die wel en niet mogen meedoen . Ik zei tegen Farid :"Farid dat is niet flink van jouw he , samen spelen en samen delen ". Hij zei :"maar tante wij willen iets spelen voor jongens ". Ik keek hun aan en zag alle Meiden hem boos aankijken . Ik zei :"okey ik ga meedoen met jullie en als ik win dan mogen ze wel meedoen want dan is het spelletje ook voor meisjes ". Hij keek me twijfelend aan en zei :"Maar dat is niet eerlijk jij bent groot ". Ik zei :"Awel ja das ook niet eerlijk wat jij doet bij Farah ". Hij keek me twijfelend aan en zei "Okeyy zij mag meedoen ". Ik glimlachten naar hun en zei :"goed zo Farid ".
De kindjes speelde nog wat uurtjes in de speeltuin totdat ze moe werden . We gingen onderweg naar men oma's huis . Daar aangekomen gingen ik en Samira gelijk weg . We gingen nog wat koffiekoeken halen die men oma wilde . We gingen rechtstreeks naar de bakker in het stad . Samira stapte uit en zei :"Ik ben zo terug". Ik knikte en zat wat op men gsm te tikken . Ik hoorde iemand op men raampje tikken en ik keek op . Het was Zaka , ik zuchtte en keek hem alleen aan . Ik deed men raampje omlaag en keek hem geïrriteerd aan . Op een gegeven moment keek ik zelfs voor me omdat ik geen behoeft had aan zen gezicht . Hij vroeg :"En was het leuk in de speeltuin "? Ik antwoordde met :"Ik snap dat jij met de jaren nog geen hersenen hebt gekregen , maar wat is eigenlijk je probleem ? en deed men raampje terug omhoog , hij ging zelf weg met een smile . Ik mompelde nog scheldwoorden en vroeg me dan pas af hoe hij wist dat ik in de speeltuin ben geweest .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...