De volgende dag stond ik geschrokken van de tijd op . Het was al 13:00 en besefte me dan pas dat ik gisteren te lang met Zaka heb zitten praten . Wel tot 3:00 in de nacht en eigenlijk was ik nog niet moe . Allee zo voelde het dan maar nu voel ik me best wel moe . Ik stond gelijk op en deed men ochtendroutine en de wassing . Ik ging naar beneden en begroeten iedereen , men moeder zei me nog :"Ewa 3la slamtem dat je bent opgestaan". Ik lachte gewoon bij haar opmerkingen en ging bidden en ging vervolgens ontbijten .
Vandaag had ik no-planning behalve men moeder helpen met het huis schoonmaken . Vandaag komt heel de familie bij ons . Dus ga ik men moeder helpen met alles schoonmaken . Aangezien Nirmin moet gaan werken . Men moeder riep me uit men gedachtes en ik stond op en hing naar de woonkamer . Ik zag haar daar zitten ze zei :"Wil je een maar spullen voor me gaan halen van de Kruidvat en ook nog langs de Delhaize gaan voor mascarpone voor de tiramisu ". Ik knikte en ging me dus gelijk omkleden :
Ik droeg een kakkiegroene broek met legervlekken op en droeg daar oven een wit truitje. Ik kamde men haren en deed de helft van mijn haren in een dot en liet de rest loshangen . Ik droogde men haar nog snel en ging vervolgens naar beneden . Ik pakte men kakkiegroene vest van de kast en deed die aan en pakte dan het boodschappenlijstje dat op de keukentafel lag . Ik deed als laatste nog men wikte Adidassen aan en vertrok naar de winkel . Ik weet niet waarom maar ik word altijd gelijk blij als ik te horen krijg men familie weer te zien . Ze betekenen gewoon allemaal zoveel voor me dat ik me haast geen leven zonder hun kan voorstellen .
Buiten was het bewolkt en was het gewoon kakweer net als wel vaker in België. Aangekomen ik de stad ging ik eerst naar de Kruidvat en pakte alle nodige spullen . Ondertussen praatte ik ook nog met Zaka . We waren gek genoeg nooit uitgepraat en hadden altijd wel iets te vertellen of iets waar we weer beiden als twee mongolen stuk om gingen . Het onderwerp van de dag was 'Familie ' . Aangezien hij le had verteld wat ik vandaag zou doen en ik zei dat men familie zou komen . Gek genoeg was hij juist het tegenovergestelde van mij op dat vlak . Bijna al zen familie van zen moeders kant woont in Marokko . Hij heeft hier maar 1 tante en voor de rest woont iedereen in Marokko . Hij houd er ook niet van om bij hun langs te gaan want ze zijn zo typisch 'Onbeleefde Marokkanen'. Van zijn vaders kant woont iedereen in Frankrijk dus hij ziet ze 1 keer in de zoveel maanden . Gek genoeg vond hij het niet eens erg en zei dat hij blij is met iedereen die hij heeft in zen leven , zelfs met mij . Wat mijn hart zen sprong van blijdschap liet maken . Ik las het bericht wel 9363663 keer opnieuw voor ik het nog maar kon beseffen . De glimlach was te groot op mijn gezicht en alleen maar door de woorden :"Zelfs jij kleinte" .
Nadat ik boodschappen had gedaan ging ik naar huis en hielp men moeder gelijk met het huis . Ik dweilde de bovenste verdieping en de 1ste verdieping ook . Mijn moeder deed de gelijkvloers en ik stofzuigde de trappen en hielp met opruimen . We waren best wel vroeg klaar en ik had zien om donuts te maken. Dus pakte ik de donutmachine en maakte het deeg . Het huis overliep al gauw met de geur van de overheerlijke donuts . Ik was nog maar met klaar of ik hoorde de bel al . Ik zag Kasim en Samira en tante wafila al binnen komen . Ik begroeten hun en we gingen zitten in de woonkamer . De bel ging en Nirmin kwam thuis van het werk , Lamyae omhelsde haar gelijk en ze ging eerst douchen en kwam dan bij ons zitten . Eens dat tante Saloua binnen kwam met de kindjes zag te sfeer er al gelijk in .
Na het eten gingen ik en Samira naar men kamer . We gingen zitten en ik was nog steeds druk in gesprek met Zaka terwijl dat Samira praatte . Ook al hoorde ik haar helemaal niet en was ik meer geïnteresseerd in de berichten . Ze pakte men gsm af en zei :"Ai ai wie is Zaka "? Ik deed alsof ik
Geen flauw idee had van wat ze allemaal zegt . Na even volhouden vertelde ik het haar toch . Ze is uiteindelijk men nicht en hoort dit wel te weten . Ze begon gelijk te dansen en riep :"GIRLL HE WANTS YOU"! Ik keek haaf geschrokken aan en deed teken dat ze moest zwijgen . Ik vertelde haar alles en ze was echt blij voor me . Ze begon wel even te twijfelen bij ons leeftijdsverschil maar zei dan :"Ach joh opzich liefde kent geen leeftijd ".Na een leuke avond ging ik in men bed liggen en praatte we gewoon verder .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...