Vrije dag 🖤

1.5K 69 7
                                    

Vandaag is het vrijdag en ik stond pas rond 11:30 op . Ik heb vandaag geen school dus was al met een blij gevoel opgestaan aangezien ik goed uitgeslapen heb . Ik ging naar beneden en zag dat iedereen weg was behalve Nirmin die aan de ontbijttafel zat . Ik deed wat yoghurt in een kom en deed er wat fruit en noten bij . Ik ging voor tv zitten met mijn kom en keek of er wat leuks bezig is . Ik zag niet echt iets dus zetten ik hem uit . Nirmin vroeg me nog :"Ga je vandaag wat doen "? Ik zei :"Ik weet het nog niet ik ga zo Ilham bellen en dat zien we wel ". Ze knikte en ik zei :"En jij "? Ze zei :"Misschien gewoon wat met mijn vriendinnen wat doen want Amir is naar zen fam in Frankrijk ". Ik ruimde nog wat op en ging dan naar boven , ik belde Ilham wel 10 keer . Na de 11de keer nam ze eindelijk op , ik hoorde gelijk haar nog gedrogeerde ochtendstem :"hallo" zeggen .
Na een paar keer zeuren dat ze uit haar bed moest komen ging ze er ook eindelijk uit . We besloten weer te doen wat we bijna elk weekend doen . Gewoon zonder planning aan het station afspreken en dan de vroegste trein nemen die we daar zien .

Ik legde af en begon me klaar te maken . Ik zette muziek op en stapte de douche in . Ik nam een heerlijke warme douche . Toen ik daarmee klaar was ging ik me de handdoeken op men haar en lichaam naar men kamer en begon men outfit te kiezen . Ik kamde men haar door en deed er wat kokosolie in . Ik deed men outfit aan 👇.

Een  zwarte shirt met 'queen of fucking everything' opstaan met een donkergrijze broek en nog een zwarte bontachtige vest erop

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Een  zwarte shirt met 'queen of fucking everything' opstaan met een donkergrijze broek en nog een zwarte bontachtige vest erop . Ik droeg nog een zwarte haarband in men haar en deed nog een nudekleurige lippenbalsem op . Ik smste men moeder met waar ik was en ging vervolgens naar beneden . Ik zag Nirmin bellen en volgens mij was het met Amir . Ik deed teken naar haar dat ik wegging en ze stak haar hand omhoog als teken dat het goed is .  Ik deed nog men zwarte botjes aan en vertrok naar het station .

Aangekomen bij het station zag ik dat het echt deuk is . Veel scholen hadden vandaag vrij en zo te zien was dus iedereen op stap . Ik ging bij de inkomhal van het station staan maar door al deze mensen zag ik niet of Ilham hier al stond . Ik belde haar dus maar en ze zei dat ze er bijna is . Ik deed zo hard men best om niet te kijken op het bord want een van de regels waren ook dat we samen gingen kijken op het bord naar waar dat de volgende trein naartoe gaat . Na een paar minuten zag ik men schatje al aankomen . Ik knuffelde haar en zag al gelijk waarom ze te laat is . Ze had namelijk haar haar gekruld en het zag er echt mooi uit .😍

We gingen naar het bord en zagen dat de trein naar Luik over 10 minuten gaat vertrekken . We spurtte dus naar de trien en gingen zitten . We waren zelf nooit in Luik geweest maar blijkbaar was het daar kapotmooi . In de trein zochten we op wat we daar konden doen en zagen gelijk dat er een paintbalplaats was . We zochten verder en zagen daar ook een winkelcentrum . We besloten eerst te gaan paintballen en dan naar het winkelcentrum te gaan . Ik moest lachen en zei :"Ilham hoe denk je daar te gaan communiceren onze Frans is even goed als shit". Ze zei :"nee kijk : merci , bonjour ... ze begon alle Fransen woorden die ze kent op te boeman en ik lachten haar alleen maar uit . Ik lachte zo hard dat de hele trein onze kant opkeek . Ik riep naar Ilham die zich schaamde :"IK HEET GEEN MARIE DAT IK EEN NORMALE LACH HEB ". We lachte beide .

Aangekomen zochten we de weg op en pakte de bus naar paintball . Daar aangekomen gingen we naar binnen en zagen we een  vriendengroep staan . We schreven ons in bij de balie en moesten aansluiten bij die vriendengroep . Ik wouw lachen aangezien we zo dom zijn en maar met twee zijn . We stonden bij de rest en zagen allemaal mocrohoofden . Een van die jongens zei in het Berbers  :"Wjw die rechtse is knap ". Ik lachte en zei in het Berbers :"wajaaw zeg wollah je vind me knap ". Hij keek me geshockeerd aan en Ilham lachte zich dood . Ik en Ilham waren samen met de andere meiden hier 'team rood' en die jongens 'team blauw '. De meiden waren best wel lief en zeiden dat wanneer ze :"tajine " riepen we links moesten schieten en bij :"watata " rechts .

Nadat we veel pijn hebben geleden waren we helemaal close met deze groep . Ze waren grappig en we schoten de jongens helemaal op de grond . Ik ben zeker al 20 keer geraakt , het doet zoveel pijn maar alsnog was het leuk . De meiden waren grappig ze maakte de jongens de hele tijd zwart met ons en probeerde hun het liefst helemaal dood te schieten. Nadat dit gedaan was namen we afscheid van iedereen en gingen we richting winkelcentrum . Maar we heten geen Ilham en Kawthar als er niets misgaat . We zijn dus verdwaald , in de middel of nowhere van Luik . Ilham begon al een lichte paniekaanval te krijgen terwijl ik alleen stuk kon gaan van het lachen . Ze zei:"we zijn verdwaald en het enige wat jij kan doen is lachen ". Ik kon niet meer en we stapte een straatje in . Ik zette men Google maps aan en zag dat we een straat van het winkelcentrum verwijderd zijn . Ik lachte nog harder en kon nauwelijks praten door het lachen waardoor ik wees naar men telefoon om de vragende blik van Ilham te beantwoorden .Ze lachte uiteindelijk ook en we gingen het winkelcentrum binnen . We kwamen hier eigenlijk gewoon voor eten want voor shoppen hadden we toch geen geld . We zagen een leuk tentje en gingen zitten en bestelde broodjes en Nutella pannenkoeken. .

Na het eten gingen we terug naar het station daar aangekomen . Deden we nog hele fotoshoot aangezien dit station zo mooi is . Hierna namen we de trein terug naar huis . Ik ging mee naar het huis van Ilham en vroeg men moeder via chat of ik mocht blijven slapen bij Ilham . Ze antwoorden met dat het goed is . Ik ging dus eerst naar men huis voor al men spullen en ging dan terug naar Ilham . Ik poste nog een foto op men instagram en kreeg gelijk een hele spam van Amir op de foto die ik zojuist plaatste op insta . Ik schudde lachend men hoofd en ging dan samen met Ilham een film kijken en eten 😍.

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu