Webshop gelanceert

1.1K 57 12
                                    

Ik sta op door het geluid van men wekker . Vandaag moet ik weer vroeg op, ik ga vandaag men webshop lanceren . Normaal zou het morgen gebeuren maar ik ben klaar met alles en heb goedkeuring gekregen van Sandra men manager . Ik keek er echt naar uit om mensen te laten zien wat voor gekke / mooie kleren je er allemaal op kunt bestellen . Ik ontbeet snel met een yoghurtje en vertrok vervolgens gelijk naar men studio . Ik ben vandaag helemaal gekleed met allemaal kleren van men webshop . Wat ook voor een reden is .

Aangekomen bij mijn studio zie ik Safae en Ilham al bij mijn deur staan . Ik was weer de latere , ze zouden me vandaag nog helpen met mijn webshop te lanceren . Ik begroeten hun en ze hebben er duidelijk beide ook zin in . We gaan naar binnen en ik deed men computer aan en snuitte men computer aan op het grote scherm . Ik ging naar men webshop die nu nog privé stond en liet het hun allemaal zien . Op de voorpagina had je eerst allemaal foto's van mij , Ilham Safae en Lamya met een van de items aan van de webshop . Op de voorpagina kreeg je ook gelijk te zien wat er nieuw is . Je krijgt ook allemaal symbolen met 'schoenen , truien , broeken , rokken , kleedjes , waar je uit moet kiezen aan de hand van wat je juist wilt kopen . De juwelen kreeg ik jammer genoeg nog niet op tijd in de webshop . Dus die zouden er pas later aan toegevoegd worden .

Na de goedkeuring van de meisjes filmde ik het officiële moment , ik drukte op de knop 'openbaar ' en nu nu nu stond het openbaar . Ik stuurde de video eerst naaf Ibtissam , want men belofte moet ik wel nakomen. Nadat ik dat gedaan heb ging ik zitten op de trapjes in de studio en nam Ilham foto's van me . Ik koos deze foto en postte hem :

Ik zette eronder :"Benieuwd waarvan ik deze leuke kleren en tasje heb? Ga dan even naar men webshop : www

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik zette eronder :"Benieuwd waarvan ik deze leuke kleren en tasje heb? Ga dan even naar men webshop : www. clothesandthings.com . "

Ik kreeg al gelijk comments met felicitaties en leuke berichten . Ik ben blij dat dit allemaal achter de rug is . We bleven nog wat chillen bij de studio en gingen rond 17:00 richting men huis .

We stapten Ilham haar auto in en reden naar men huis , thuis stapte ze beide mee uit en zeiden dat ze nog even wat aan men moeder moesten vragen . Ik vond het helemaal prima en liet hun binnen . Binnen aangekomen deed ik het licht aan aangezien er niemand thuis is . Ik drukte nog maar op de lichtknopje en ik hoorde al :"VERRASSING"! Ik keek van verbazing op en zag al heel men familie en wat vrienden in de woonkamer staan . Ik deed men handen voor men mond van verbazing en keek naar de grote letters die met ballonnen omhoog Hingen . Ik zag staan :"Gefeliciteerd met de lancering van je webshop ". Ik knuffelde iedereen en was zo blij met een familie als deze . Aangekomen bij mijn ouders kuste ik men moeder op haar hoofd en ze zei :"Ik ben trots op je benti ". Ik hoefde alleen die woorden te horen, want daar deden we het toch voor . Voor de trots van men ouders 🙏.

Ik kreeg zen supermooie taart waarvan ik de kaarsen moest uitblazen en de stukken moest snijden . Ik pakte zelf ook een stuk en at ervan . Tijdens men stukje cake zag ik dat er een filmpje speelde op een groot scherm . Ik hoorde een bekende stem en keek naar het scherm . Hete waren de kinderen van Marokko die ik was gaan bezoeken . Ik keek raar naar het scherm en toen ik hoorde dat ze me allemaal succes wenste en het beste . Ze feliciteerde me ook allemaal . Bij die woorden kreeg ik spontaan de tranen in men ogen . Dit betekende veel voor me aangezien ik gewoon van men fam in Marokko houd . Als laatste zag ik in grote letters verschijnen :"De Franse familie niet vergeten "..., ik zag Ibtissam en de kindjes en amin me ook toespreken dat ze trots op me zijn . Waarvan ik alleen nog meer van moest huilen . Ik was zo dankbaar voor alles en iedereen in men leven .❤️

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu