Pov : Kawthar
Vandaag hebben we onthaaldag . Dus een sportdag , ik wacht nu op het vriendje van Nirmin want we gaan samen . Amir is echt chill , ik hou van hem . Hij is echt men 'big brother ' zegmaar . Nirmin riep nog :"is Amir er al ". Ik zei :"nee hij zei dat hij over 5 minuten bij ons huis was". Jullie vragen zich vast af waarom ze niet getrouwd zijn . Namelijk ten eerste men ouders weten dit niet en Amir heeft me ooit verteld dat hij Nirmins hand pas komt vragen wanneer ze afgestudeerd zijn van het middelbaar . Ik wacht dus na dit schooljaar op een gekke handvraging .Ik hoorde de bel gaan en ik ging gelijk naar de deur . Gelukkig waren men ouders niet thuis . Ik had sportieve kleding aan het is nu niet dat ik ga sporten maar mohim. Ik haar men leven als we sportdag hebben like wat is het nut hiervan , de trappen op schoon opgaan is voor mij al 'sportdag '. Ik had dit aan 👇.
Nirmin had hetzelfde aan maar dan in het grijs . Ik deed men leren vestje er nog over aan en deed de deur open . Ik zag Amir en Ik groette hem met onze handshake en zei :"ewa schoonbroer ". Ik noem hem zo ookal is hij het nog niet officieel . Maar hij noemt mij ook 'schoonzusje' dus ...
Nirmin kwam ook naar buiten en ze gingen knuffelen . Ik keek hun zehma vies aan en Amir lachte me gewoon uit . We stapte naar het sportterrein en ik zag het hele grasveld bijna vol . Ik had geen zin om de meisjes helemaal alleen te gaan zoeken dus bleef ik maar staan bij Amir en Nirmin .
We waren wat aan het lachen totdat er wat vrienden van Amir erbij kwamen staan . Ik keek even naar hun en zag die gast van de vorige keer erbij staan . Amir groette hem en zei :" ewa zakaria". "Hmmm dus hij heet Zakaria " dacht ik . Mohim ik zei tegen Nirmin en Amir :"Mohim ik ga Ilham zoeken ". "Sgoed schoonzusje "zei Amir . Ik zag die 'Zakaria ' me nog aankijken . Ik belde Ilham en vroeg haar naar het wc te komen . Na ongeveer vijf minuten te hebben gedacht zag ik Ilham, Meriem , Sofia aankomen . We begroette elkaar en we hoorde gelijk de directeur zeggen dat we naar onze klastitularis moesten gaan . 'Tzzzz wlh ik had geen zin ' .Na even afscheid te hebben genomen ging ik maar naar men klas . Onze eerst opdracht was al gelijk voetbal . Oke ik ga ni liegen voetbal vind ik wel leuk en je kan gewond raken dus ja .. ik ging zehma in de goal staan en er kwam een bal binnen , ik sprong opzij om zehma die bal te gaan vangen en ik deed alsof ik pijn had . Die vrouw kwam gelijk naar me en zei :"gaat het "? Ik deed alsof ik superveel pijn had en ze zei :"ga maar daar onder het afdak zitten bij mevrouw *** ". Ik ging dus zehma huppelend naar daar en stuurde gelijk een bericht in onze meidengroep dat ze ook moesten komen . Ik keek wat rond mij en zag Nirmin achter Amir lopen . Ik ging stuk en ik kon niet anders dan het filmen . Die vrouw kwam naar mij en zei heel scheinheilig :"zoveel pijn hebt ge precies ni he ". Ik keek haar met een vies gezicht aan en zei :"Weet jij wat ik voel in men lichaam ? Ik denk het ni he !" Ze werd gelijk stil en ik zag men klas aan de tweede opdracht beginnen .
Ik zag eindelijk Ilham aankomen . Ze fakte duidelijk dat haar buik pijn deed . Ik gaf haar een boks en we gingen gelijk praten . Op een gegeven moment zei Ilham :"Hij daar is mooi he ". Ik maakte men ogen tot spleetjes om het beter te zien . Ik zag die 'Zakaria' staan . Ik antwoordde met "hmmm". Gelukkig ging ze er niet verder in , na een uurtje was het weer pauze .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...