Marakesh🇲🇦

1.1K 54 15
                                    

De volgende dag waren we al rond een uur of 9 wakker . We stonden op en gingen ons snel klaarmaken want we zouden na het ontbijt gelijk naar de fotoshoot vertrekken . We deden onze kleren aan. Ik droeg een wijde zwarte broek met een zwarte T-shirt (linkse) , ik droeg nog een zijtasje en deed mijn sneakers eronder aan . Men haar liet ik gewoon los zonder wat in . Ilham droeg dezelfde broek maar dan met oranje en witte details er op en deed daarop een zwarte T-shirt met nog een jeansvest op .  Zij deed haar haar in een hoge dot en we vertrokken naar het ontbijt . Onderweg kwamen we nog een spiegel tegen op de gang waar we snel nog een spiegelfoto:

 Onderweg kwamen we nog een spiegel tegen op de gang waar we snel nog een spiegelfoto:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik zette erbij 'bestiee🤪' en postte de foto op mijn verhaal . We gingen naar beneden voor het ontbijt en Ilham bleef maar zeggen :"Zo leuk dat ik mee kan gaan naar de fotoshoot van DE dresses by Soukaina ". Ik lachte en dacht 'Je weet nog niets dat je het niet alleen mag bijwonen is leuk maar je weet niet dat jij  ook een van de modellen mogen zijn '.

Na het ontbijt vertrokken we naar de zaal waar de fotoshoot zal plaatsvinden. Het was echt al warm wat me ook niet verbaasde aangezien het midden in de lente is . Ik zeg je eerlijk ik ben nog nooit in Marakesh geweest dus dat gaat nog wat worden . We stapten in een taxi en gaven hem het adres maar dan wel in het frans met een beetje gebroken Arabisch . Niemand hier sprak ook maar 1 woord berbers dus dat moest ik zeker niet gaan proberen . Gelukkig begreep de meneer ons en bracht ons naar de locatie . Aangekomen bij de locatie zag het er al mooi uit van buiten laatstaan vanbinnen . We gingen naar binnen en gaven onze namen op bij een man die op de uitkijk stond . Hij keurde ze goed en we gingen naar binnen , binnen aangekomen zagen we al wat modellen in de schmink zitten . Soukaina kwam onze kant op en ze begroette ons en zei :"Aah hier de twee modellen". Ilham keek haar raar aan bij haar woorden en wouw wat zeggen maar ik was haar voor en riep: "VERASSING! Ik heb geregeld dat jij ook model kunt zijn". Ze keek me met open mond aan en zei :"Maar ik zie der helemaal niet uit". Ik en Soukaina lachten om haar reactie en ik zei :"Je moet de schmink nog in he ". Ze knuffelde me en bedankte me wel 1000 keer tijdens de schmink .

Na de schmink en haar kregen we de twee prachtige jurken aangeboden We droegen twee blauwe jurken met gouden steentjes . Ik droeg een appelblauwzeegroene , Ilham een lichtblauwe . Toen we klaar waren met alles trokken we een foto en ik maakte er gelijk een winactie van . Je moest gewoon even soukaina gaan volgen en 3 vriendinnen taggen die het verdienen onder de foto .

Na de foto was het tijd voor de professionele foto's

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na de foto was het tijd voor de professionele foto's . We moesten eerst met alle modellen een foto nemen . Om dan alleen op de foto te komen . We kregen steeds instructies van de fotograaf hoe we moesten staan . Ik keek toe van de kant hoe Ilham poseerde alsof ze het elke dag deed 😍. Ik bleef toeroepen :"YESS GIRLLL YOU GET ITTT , OEHHH"!!! 

Na de fotoshoot :
Na de fotoshoot gingen we  eerst naar een autoverhuur bedrijf waar we en auto gehuurd hadden en gingen dan gelijk terug naar ons hotel , we maakte ons klaar . Want we zouden buiten gaan eten en wat de stad bekennen . Ik droeg deze outfit :

Een groene rok met een bijpassend groen truitje en sneakers eronder

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Een groene rok met een bijpassend groen truitje en sneakers eronder . Nadat we klaar waren gingen we naar buiten . Het was ondertussen al 19:00 , maar zoals jullie waarschijnlijk weten s het nu pas leven buiten in Marokko . Wat ons gelijk opviel is dat marakesh echt niet normaal warm is en druk . Je ziet overal chique wagens en mensen van het buitenland . We kwamen aan bij een restaurantje genaamd 'Mascarpone' die ik aangeraden kreeg van een van mijn volgers . We gingen naar binnen en bestelde lekker vet eten . We zijn tenslotte op vakantie dus sporten kan hierna wel . We bestelde dus twee taco's met frietjes en aten het lekker op

Het eten was lekker dus bestelde we ook gelijk een dessertje . Ik nam van alles een foto en zei er ook bij waar je kan eten en dat het hier lekker is . Na het eten besloten we wat te gaan touren en uiteindelijk bij de marktplaats te stoppen . We zette muziek op en danste met veel vreugde op de liedjes die zich afspeelde . Ik zeurde dat ik naar de mcd wilde gaan want ja als je in Marokko bent moet dat zeker niet missen . Maar Ilham zei :"Nee we gaan morgen we ik wil vandaag de marktplaats bezoeken ". En zo gezegd zo gedaan want  Ilham was diegene die reed dus ja . We kwamen aan bij de marktplaats en het zag er echt leuk uit . Op een gegeven moment zagen we de man met het aapje waar iedereen het altijd over heeft . Ik zei tegen Ilham :"Film me met dat aapje ". De man zette het aapje op lijn schouder of ik schreeuwde al . Ilham lachte me helemaal uit en ik lachte mezelf uit toen ik zag hoe ik eruit zie op dat filmpje . Ik zette het op mijn verhaal en we gingen vervolgens terug naar het hotel . 

Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu