Pov : Kawthar
van 4 gingen we naar 2 , ik en Ilham bleven samen over . Van Sofia hoorde ik niets meer en van Meryem zeker niet . Het is gewoon raar hoe je je vrienden kunt kwijtraken door dit . Ik wilde het goed gaan maken bij de eerste pauze maar Ilham weigerde en zei dat zij in de fout zat en niet ik . Ze zei ook dat ik een te goede persoon ben voor iedereen . Ik zei daarop dat ik gewoon voor iedereen het beste wil en dat dit een kinderachtige ruzie is .
We zaten in de refter tijdens de eerst pauze pratend over hoe mooie foto Kylie Jenner heeft gepost met haar baby'tje . Ik zag van een afstand Meryem en Sofia zitten samen met Nabil . Ik kreeg gelijk oogcontact met Sofia maar ze wende haar blik al snel af . Ik zuchtte en zei tegen Ilham :"Gek hé dat we nu met zen tweetjes zijn "? Ze zei :"Ewa ja thats life ". Ik knikte maar wat en we gingen ons gesprek verder . Eens de bel ging gingen we elk onze eigen weg naar de lokalen waar we les hadden . Ik kwam aan bij het lokaal van Frans en zag dat de leerkracht er nog niet was , dus ging ik even zitten op de trap en keek wat in men gsm . Al snel kwamen Nabil en Aymane ook aan . Nabil ging gelijk naast me zitten en zei :"Sorry wollah het spijt me van het gedrag van Meryem . Ik weet dat het niet goed is maar ik hou van haar en wil haar ook niet kwijt ". Ik glimlachte naar hem en zei :"Je kan er niets aan doen en tuurlijk begrijp ik dat , ik wil niet dat jullie relatie een ruzie krijgt door dat ik en Meryem een meningsverschil hebben ". Hij was blij dat ik het goed opvatte en ging dan gelijk verder met een gesprek met Aymane .
Tijdens Frans hadden we het over de toets van vorige week . Ze deelde het uit en ik zag gelijk men slecht resultaat dat ik wel verwacht had . Het ging dan nog over de werkwoorden en al de tijden daarrond . Ik kan al sowieso geen Frans laat staan dat ik al de tijden kan vervoegen . Dat kan ik niet eens in het Nederlands fatsoenlijk . De bel ging en onze klas kreeg last-minute te horen dat we tussenuur hebben . Ik was zo blij want dan kon ik naar huis aangezien ik hierna middagpauze heb . Ik stuurde nog een bericht naar Ilham dat ik naar huis ben en dat ze straks ook naar daar moest komen als het pauze is.
Ik stapte naar huis en thuis aangekomen zag ik men moeder en vader . Ze keken me raar aan en ik legde uit dat ik tussenuur heb . Ze zaten nog lekker te ontbijten met warm vers brood en olijfolie en verse Marokkaanse muntthee. Ik schuifde gelijk mee aan tafel en men vader stond vervolgens eerst op van tafel aangezien hij moest vertrekken naar zen werk . Men moeder zei :"Schat ik ga zo ook even weg doe de deur zeker toe is als je weggaat en als ik straks later thuis ben maak dan alvast wat te eten " Ik knikte bij alles en nam afscheid van men moeder en ging naar boven . Ik deed snel een ander outfit aan , aangezien ik het tweede uur Lo had.
Ik maakte ook nog een lage dot met middenscheiding in men haar en ging vervolgens naar beneden en pakte wat eten uit de kast en zette de film 'Bird bockx' op.
De film was nog halverwege bezig en ik hoorde de bel al . Ik rende naar deed er en opende hem . Ik zag Ilham staan en ik knuffelde haar dood en trok haar snel naar binnen . Aangezien het koud was buiten en er zowat over sneeuw lag . Binnen aangekomen aten we als twee dikzakken en keken de film verder . Ilham had deze film al gezien en vond het zo nodig om te spoilen wat ik haatte waardoor ik haar besprong en kietelde . Dat was dus iets waar ze niet tegen kon .
De film was afgelopen ook al wist ik het einde al. We ruimde nog snel op en we waren de tijd helemaal vergeten waardoor we ook nog eens te laat aankwamen op school . De lessen vlogen voorbij en voordat ik het wist was het gedaan en weekend . We gingen altijd eten op vrijdagavond bij le sud . Dus besloten ik en Ilham die traditie toch nog verder te zetten .
Aangekomen bij le sud gingen we zitten en ik zag Nirmin met haar vrienden zitten . Amir was er ook en al snel kreeg ik de ogen van Zakaria ook ter ontmoeting .
JE LEEST
Oogcontact is verslavend (Voltooid) 🤭👀
RomanceKawthar is een doodnormaal meisje . Maar wanneer er op een dag een paar lichtbruine kijkers 👀 haar ogen kruisen lijkt ze er toch niet meer zo normaal op de reageren ...